MFCD...betalen aub!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schamperd,

Je weet nu al zeker dat je in mei ook geen bike hebt??

Dan meld ik je wel af...jammer.
 
mij en wheelieking kun je ook afmelden.
thnx 4 de moeite en sorry voor de overlast.. we sux
 
Nou, dat gaat lekker. Straks dus helemaal geen MFCD. Kom op mensen!! In elk geval zijn er nu wat plekken vrij voor nog geintresseerden. Misschien even slim om te kijken hoeveel plekken er vrij zijn, en het ook even te plaatsen nog in Algemene Praat ? zo kunnen er mensen nog snel reageren.. offuh..is het al te laat?
 
WkJ, waarom als ik vragen mag?

Als je een goede reden hebt prima, maar het is wel jammer dat je je wel aanmeldt, en dan later zegt dat je toch niet gaat...
 
Sorry dat ik het zeg, maar beetje slappe hap
hoor dat iemand zich pas afmeld als het bestuur
er achter aan moet gaan...anders gewoon niks laten horen tot mei :?

;(
 
Laatst bewerkt:
ruud: als je volk tekort komt pas je gewoon topictitelje van de announcement aan... er is genoeg volk die wil meegaan volgens mij.
En desnoods moet iemand mij maar een oud cb\'tje of zoiets lenen.. kan ik ook nog meedoen :)
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al eerder zei wil ik wel mee, was nog geen lid hier toen het gaande was.
Mail anders wat info toe.................ik heb namelijk wel geld teveel hahahaha })

gR1d
 
Ruud,

Stel gewoon een ultimatum. Mensen moeten gewoon betalen voor een bepaalde datum.

Mensen die niet betaald hebben doen gewoon niet meer mee. En zo krijgen mensen die wel graag mee willen en willen betalen een kans.

Just my 2 cents.
 
Yep, mensen weg, ik erin. Jammer, leuk voor mij :]
en reeds betaald. Vraag aan de organisatie, mijn maat staat 3e op de reservelijst. Maakt ie nog kans?
 
Ben ik nu al bij de gelukkige reserve die mogen meedoen???????
:]

Als\'k het zo lees wel denk\'k..
Als je wat sneller die brief wil (ik heb moeten wachten tot 21/01/2002 eer\'k hem in de bus had) moet je\'m maar komen halen.


Ruud: misschien handig om iedereen die niet binnen de week betaald heeft te schrappen ofzo en dan weer first come - first served te doen ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan