MFCD foto's van Kievit zijn binnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
2e:
misc.php


 
Laatst bewerkt:
bij deze wil ik landzarazuu (?) nomineren!

stijlvol!!

Hee Jasper, ff vraagje.. is dat een normale prijs in je sig voor een ZXR uit duitsland

P.S. Heb je icq of msn? Zodat ik je eens wat vraagjes kan stellen omtrent het invoeren en de ZXR400 Of je email adres?
 
diegene die geneedount heeft zijn:
:} fastnappie :}
:} duderuud :}
:} daniel-leenders :}
:} auke (edit die was ik vergeten edit) :}

de rest dus niemand????????
dat ga je niet menen??
Ik weet het, ik ben een beetje laat met het doorlezen van dit topic, maar deze post is toch wel het meest zielige voorbeeld van zelfverheerlijking en kromme prioriteitstelling die ik tot nu toe op het forum ben tegengekomen. Lachwekkend gewoon.
 
er wordt er een wakker op het forum... :z :z :z

ik mag geen flamewar beginnen...he? want ik wordt het nu een beetje beu...

ik zal me maar inhouden...
maar ik denk aan..een schaal vol chiqita bananen..die al 3 maanden liggen in de zon...ik stel me zo voor hoe dat er zou uitzien....

zo denk over jou post... :)

Ik weet het, ik ben een beetje laat met het doorlezen van dit topic, maar deze post is toch wel het meest zielige voorbeeld van zelfverheerlijking en kromme prioriteitstelling die ik tot nu toe op het forum ben tegengekomen. Lachwekkend gewoon.
 
Ik weet het, ik ben een beetje laat met het doorlezen van dit topic, maar deze post is toch wel het meest zielige voorbeeld van zelfverheerlijking en kromme prioriteitstelling die ik tot nu toe op het forum ben tegengekomen. Lachwekkend gewoon.

ik wil ook in je rijtje!! :+ :+


maar nu weer serieus jongens!!
 
Op woensdag 05 juni 2002 12:24 schreef Fastnappie het volgende:
ik zal me maar inhouden...
Maar dat kun je blijkbaar niet, want:

maar ik denk aan..een schaal vol chiqita bananen..die al 3 maanden liggen in de zon...ik stel me zo voor hoe dat er zou uitzien....

zo denk over jou post... :)
Ik op mijn beurt denk dan aan een snelle luier die al drie maanden in de zon ligt. Zo denk ik over jouw post. :P

BTW ik heb ook geen interesse in een flamewar, ik geef alleen mijn mening over deze specifieke post.
 
Fastnappie heeft het er wel zelf een beetje naar gemaakt want je leest bijna overal hoe goed die zichzelf wel niet vind..

Als dat nou ietsje minder word denk ik dat een stuk minder mensen zich er niet aan gaan irriteren en dat je dan ook niet afgezeken word nappie.. Tip van de zaak ;)
 
Omdat Bananeman en Nappie zich niet kunnen beheersen...

Nappie, je had al een waarschuwing geloof ik...

Zo niet, dan bij deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan