MFCD/Freebike circuitdag: Hier eerst de informatie

ik weet niet of dit al gevraagd is, maar voor deze dag, kun je die aandragen als \'VRO-korting\'?

zo heet dat bij de knmv...
 
Korting op je verzekering...
Dus dan ga je na die circuitdag naar de verzekering toe met zo\'n bewijsje van Freebike:
Hoi, ik heb een gave machine en heb net met 47 vrienden een dagje op het circuit lopen blazen. Ik kan nu perfekt wheelies en stoppies maken en mijn knie ligt bij elke bocht aan het asfalt. Mag ik nu korting?
 
Dus dan ga je na die circuitdag naar de verzekering toe met zo\'n bewijsje van Freebike:
Hoi, ik heb een gave machine en heb net met 47 vrienden een dagje op het circuit lopen blazen. Ik kan nu perfekt wheelies en stoppies maken en mijn knie ligt bij elke bocht aan het asfalt. Mag ik nu korting?
:+

Als je gewoon dat bewijsje laat zien zonder dat begeleidende verhaal, dan kun je bij de meeste verzekeraars idd korting krijgen (ik heb percentages gehoord van 15% maar weet niet of dat klopt).
 
Dus dan ga je na die circuitdag naar de verzekering toe met zo\'n bewijsje van Freebike:
Hoi, ik heb een gave machine en heb net met 47 vrienden een dagje op het circuit lopen blazen. Ik kan nu perfekt wheelies en stoppies maken en mijn knie ligt bij elke bocht aan het asfalt. Mag ik nu korting?
Whahahaha
LOL
Boom Boom for president!!!! :)
 
Gelukkig zit ik zelf niet in de verzekeringsbranche of ben ik geen politieagent. Anders zou ik zeker op deze site gaan zitten en even een keer wat nummerplaten gaan bijhouden. Even checken wat er allemaal gebeurd en dit netjes bijhouden.

Gelukkig zijn we hier allemaal goed gezind en rijden we altijd veilig en nooit te hard (of was het nu andersom: altijd te hard en nooit veilig :+ ).

Ik denk dat er hier veel mensen zitten die na elke rit hopen dat ze niet na een paar weken nog een of meerdere bonnen gaan krijgen. Ik maak tijdens elk ritje wel veel overtredingen: te hard (logisch), rechts voorbij, busbanen, invoegstroken, fietspaden, en meerdere gekke dingen die zo een heel bedrag kunnen gaan vormen. Wil er eigenlijk niet mee geconfronteerd gaan worden.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig zit ik zelf niet in de verzekeringsbranche of ben ik geen politieagent. Anders zou ik zeker op deze site gaan zitten en even een keer wat nummerplaten gaan bijhouden. Even checken wat er allemaal gebeurd en dit netjes bijhouden.

Waarom zou je? Je wint er niks mee hoor. JE loon gaat er echt niet door veranderen.
 
Hohohohoho. Ik zit er niet in, wil er niet inkomen en mocht dit ooit onverhoed gebeuren dan zullen motorrijders wel een streepje voor krijgen. Copper zal ik wel nooit worden. Ik moet er niet aan denken dat diegene waar ik op dit moment de meeste hekel aan heb, dan ineens een collega is (wel makkelijk bij overtredingen trouwens)
 
Hohohohoho. Ik zit er niet in, wil er niet inkomen en mocht dit ooit onverhoed gebeuren dan zullen motorrijders wel een streepje voor krijgen. Copper zal ik wel nooit worden. Ik moet er niet aan denken dat diegene waar ik op dit moment de meeste hekel aan heb, dan ineens een collega is (wel makkelijk bij overtredingen trouwens)

Ik vind dat wel een héél ernstige beschuldiging Boom Boom. Jij wilt dus zeggen dat onze wetsdienaren corrupt zijn... Ik kan dat gewoon niet geloven wanneer ik weer zo\'n goedmoedige bromsnor in zijn hondstrouwe ogen kijk. :P
 
tuurlijk zijn ze corrupt! En wat zou jij doen? Stel je rijd eens een keertje te hard, omdat je ook weleens een keer het voetbal wil zien. Kom je op je werk, ligt daar een bon op je bureautje. Ken je net een collega die dat kan fixen, dan doe je dat toch.

En trouwens: ik werd uitgemaakt voor latente NSB-er.

Maar genoeg offtopic gelul!!

Nog maar 156 daagjes tot de MFCD
 
:+

Als je gewoon dat bewijsje laat zien zonder dat begeleidende verhaal, dan kun je bij de meeste verzekeraars idd korting krijgen (ik heb percentages gehoord van 15% maar weet niet of dat klopt).

Ik heb ook gehoord dat bepaalde gemeenten een tegemoetkoming geven voor een VRO bij positief resultaat om de verkeersveiligheid in hun gemeente te verhogen. Dat is hier in Apeldoorn dacht ik toch maar weer fl.75,-! Misschien het informeren waard.
 
Heb ik mij vandaag aangemeld hier.......zie ik een circuitdag en die nog vol is ook :( .
Dacht ik mooi om die nieuwe R1 in te rijden.
Pech dus dan maar naar Magny Court :P

Groeten nieuw lid,

gR1d
 
Heb ik mij vandaag aangemeld hier.......zie ik een circuitdag en die nog vol is ook :( .
Dacht ik mooi om die nieuwe R1 in te rijden.
Pech dus dan maar naar Magny Court :P

Groeten nieuw lid,

gR1d
Hoi, welkom hier. :)

Alweer een R1 rijder erbij, damn. :)
 
Laatst bewerkt:
Nog niet he.........een voormalig ZX-9R rijder maar nu in afwachting van de bestelde 2002 R1
 
Heb ik mij vandaag aangemeld hier.......zie ik een circuitdag en die nog vol is ook :( .
Dacht ik mooi om die nieuwe R1 in te rijden.
Pech dus dan maar naar Magny Court :P

Groeten nieuw lid,

gR1d

Je kan jezelf nog steeds op de reservelijst laten zetten.
Kans zit er al in dat ik tegen dan nog steeds geen nieuwe motor heb en moet nog maar zien of\'k iets ga huren voor zo ver.
 
De mooiste :] zwart/zilver

gR1d

Ps. komen er meer van die dagen hier..........zijn er ook mensen die \'s avond daar op het PVI-terrein te Lelystad rijden ?????
Kosten zijn 195 gulden voor ong. 3 uurtjes vrij rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan