MFCD/Freebike circuitdag: Hier eerst de informatie

De mooiste :] zwart/zilver

gR1d

Ps. komen er meer van die dagen hier..........zijn er ook mensen die \'s avond daar op het PVI-terrein te Lelystad rijden ?????
Kosten zijn 195 gulden voor ong. 3 uurtjes vrij rijden

Yep in 2002 wordt het mijn 5e keer dat ik daar kom. Altijd leuk.
 
Beste mensen,

De post is de deur uit dus de ingeschreven leden van M-F zullen een dezer dagen het een en ander in de brievenbus vinden. Voor diegene die te laat zijn met inschrijven: Er is nog de mogelijkheid om de FreeBike Circuit Training op het politie oefencircuit in Lelystad te volgen op 21 april en op 8 september. Dit is NIET de speciale MFCD maar het programma is hetzelfde.

Fijne jaarswisseling en veel veilige kilometers gewenst in 2002.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff :]
 
Spemmert ;) ;)

Maar fijn dat je de bevestiging ff op het forum zet, kan ik vol verwachten voor de brievenbus gaan hangen :]
 
Kan je niet ff een lijst maken wie ingeschreven zijn ??????
Anders zit je zo in spanning snappie :)

gR1d die hoopt dat ie op tijd is.........
 
Op vrijdag 28 december 2001 12:24 schreef MartijnL het volgende:
Spemmert ;) ;)

Maar fijn dat je de bevestiging ff op het forum zet, kan ik vol verwachten voor de brievenbus gaan hangen :]

Ik heb hem vandaag in de bus gehad, dus hij zal er bij jou (hopelijk) ook wel liggen!
 
Mmm had je verekeerd begrepen ;( d8 dat ik rechtstreek nog wel kon inschrijven snappie.....nou dan ga ik maar \'s avonds rijden op dat circuitje ook leuk en dan is het alleen maar rijden op \'t circuit zonder de oefeningen wat trouwens wel leerzaam is.

gR1d
 
Gaan er trouwens ook mindere goden mee?

Ik krijg de indruk dat de ene nog meer onderdelen aan de grond rijdt dan de ander...


misc.php
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan ik het wel, maar net voor ik iedere bocht in ga denk ik er bij na dat ik hem heel wil houden en zo... Dat schiet niet op, maar wel veilig zeg maar. :z
 
Ik stuur wel even een mailtje naar Simon van Freebike voor de definitieve lijst van inschrijvingen...
 
Volgens mij kan ik het wel, maar net voor ik iedere bocht in ga denk ik er bij na dat ik hem heel wil houden en zo... Dat schiet niet op, maar wel veilig zeg maar. :z


Als je dat denkt net voordat je de bocht in gaat.

Rij je te langzaam anders heb je daar geen tijd meer voor...

:P :P :P
 
Hoe zit dat nu met demper enzo, ik kan nergens iets vinden over teveel decibels enzo, zou erg jammer zijn als ik nu af moest gaan zeggen omdat ik eventueel een verkeerde demper erop heb zitten die te veel (mooi) geluid maakt.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan