MFCD/Freebike circuitdag: Hier eerst de informatie

Dat wou ik nog wel zeggen: heren van de organisatie, helemaal top, de moeite die jullie erin steken! :}
 
we hebben 48 plaatsen en ik verwacht niet dat ze in 1 dag op zijn...

de reden dat we gekozen hebben voor de strategie wie het eerst inschrijft heeft een plekje...is omdat we vriendjes politiek willen voorkomen.

of, ik heb meer gepost als hem...dus, ik heb recht op een plekje...

als je wil meedoen schrijf je in....en de plaatsen worden op een eerlijke manier verdeeld...

1.2.3.4.5......

ennuh..motorvrienden..maken jullie je allemaal niet zo druk..wacht gewoon vrijdagavond af...en schrijf je in...

zoals ik al 16x eerder gezegd heb..het komt allemaal wel goed...

de harde kern zijn iets van 20 man ofzo...dus hebben we nog 28 plaatsen over...

wat is het leven toch mooi 8-)
 
zeg Fastnappie,waarom zit je zo te pushen?
wat is het gevolg als daadwerkelijk alleen \"de harde kern\" komt?Hebben jullie(eerlijk zeggen) dan een groot financieel probleem?
 
OK, het zal wel goedkomen neem ik aan. :)

Ik had nog een vraagje, ik denk dat iedereen het wel enorm leuk zou vinden als er door een goeie fotograaf mooie (actie)foto\'s zouden worden gemaakt op het circuit.

Zou zoiets te regelen zijn?

[me]Revolution wil wel mooie foto van zijn eerste kneedown 8-) [/me]
 
H\'m ik ben opeens niet meer zo enthousiast.
Ik heb al eens eerder zo\'n zelfde training gedaan op lelystad, en behalve het citcuitijden boeit de rest me niet meer zo.
Als ik 132 euro neer moet leggen, wil ik wel graag de hele dag over het circuit kunnen knallen.
Anderzijds lijkt me het leuk medeforummers te ontmoeten. Maar ik wil vlgd jaar ook een TOMS cursus doen, en de jaarlijkse Suzuki-circuitdag op assen, en ik moet een nieuw motorpak.
Mijn budget is geloof ik niet toerijkend.
Wat een dilema :(

Ik ga wel, ik ga niet, ik ga wel, ik ga niet, ik ga wel,.... ik weet het nog niet. Eerst nog maar eens een nachtje over slapen. :z
 
Porky, dat dacht ik dus eerst ook.

Maar Freebike kan dan weer andere mensen erbij betrekken geloof ik, dus lopen we geen risico.

Sowieso niet, want die 48 man halen we wel.
 
Ik hoop dat ik vanavond bij de eerste 48 zit, al heb ik geen idee hoeveel animo er nu daadwerkelijk is. :? Volgens mij zijn er redelijk wat lezende leden die nauwelijks posten maar wel graag mee zouden willen met een circuit dag.

En wat ik in mijn vorige posts ben vergeten te zeggen...

Echt TOP jongens hoe jullie dit allemaal georganiseerd hebben! :}

Ik wacht met spanning af... ;)
 
Jongens...GEWELDIG! dat jullie je nek durven uitsteken, en dit eten te organiseren.
Dat \"circuit\" in Lelystad kan mij echter absoluut niet boeien.
Het \"circuit\" heeft nog meer \"zijstraten\" dan een gemiddelde woonwijk in nederland!
Uitloopstroken?? Grindbakken?? Bako\'s??
Ik geloof dat dit heel weinig met een circuit van doen heeft!
Het kan ook nog komen door mijn gezonde haat tegen alles wat met de politie te maken heeft, maar geef mijn portie maar aan Fikkie!
Ik wens jullie een geweldig leuke dag (welgemeend!)
En voor Porky (en misschien nog meer): Tot volgend jaar op donderdagmorgen op Zolder.

Groetjes :z
 
*zucht*


zeg Fastnappie,waarom zit je zo te pushen?
wat is het gevolg als daadwerkelijk alleen \"de harde kern\" komt?Hebben jullie(eerlijk zeggen) dan een groot financieel probleem?
 
Laatst bewerkt:
ik zal aan unstable vragen of die wat actie foto\'s wil schieten....

of een van ons...van de organisatoren...
en dan een motor-forum-plakboek maken...

OK, het zal wel goedkomen neem ik aan. :)

Ik had nog een vraagje, ik denk dat iedereen het wel enorm leuk zou vinden als er door een goeie fotograaf mooie (actie)foto\'s zouden worden gemaakt op het circuit.

Zou zoiets te regelen zijn?

[me]Revolution wil wel mooie foto van zijn eerste kneedown 8-) [/me]
 
FF voor de statistieken: is er tijdens de voorinschrijving niet gezegd dat er voorrang gegeven zou worden aan diegenen die zich toen al hebben ingeschreven ?

Er sprak destijds al een stukje commitment uit en dat zou toch wel beloond moet worden imho
 
Niet dat ik zou meegaan (ik vind het wat te ver en ben dan misschien met de motor op rondreis -einzelganger met een rijstijl die niet beginnend is (randjes zijn eraf en ik rij 7 dagen op 7,door weer en wind,rijbewijs 3jaar) maar ook niet echt gevorderd (geen circuitrijden,kneedown,stoppie,wheelie (alhoewel ik die trucjes nu ook niet echt getuigen vind van kunnen rijden) - ) maar ik vind het wel amusant om alles hierover eens te lezen.
- Waarom is iedereen zo ongerust dat ze niet bij de 48 zullen behoren, zoveel personen die echt willen meegaan hebben er nu ook nog niet gereageerd (tenzij dat er natuurlijk veel stille tussenzitten die alleen voor de prijs willen meegaan) ? Tel zelf maar eens na ;) .
- Waarom zo afgeven op het feit dat het geen echte circuitdag is ? Er zijn hier precies nog veel minder \"echte\" circuitrijders te vinden dan rijders die zo\'n training wel kunnen gebruiken. Hiermee bedoel ik dat er heel veel jonge mensen zijn die pas het afgelopen jaar hun rijbewijs/motor behaald/gekocht hebben. En dan is zo een training echt wel handig, motorrijden is zoveel meer dan hard rechtdoor en dat wiel omhoog krijgen. Een bocht moet je kunnen nemen, en remmen moet je kunnen, dan verhoogt je kans om in leven te blijven.
 
- Waarom zo afgeven op het feit dat het geen echte circuitdag is ? Er zijn hier precies nog veel minder \"echte\" circuitrijders te vinden dan rijders die zo\'n training wel kunnen gebruiken. Hiermee bedoel ik dat er heel veel jonge mensen zijn die pas het afgelopen jaar hun rijbewijs/motor behaald/gekocht hebben. En dan is zo een training echt wel handig, motorrijden is zoveel meer dan hard rechtdoor en dat wiel omhoog krijgen. Een bocht moet je kunnen nemen, en remmen moet je kunnen, dan verhoogt je kans om in leven te blijven.

Als je gaat roepen dat je een circuitdag organiseert en je komt dan met een slap aftreksel van motorrijden voor beginners.
Dan is het logisch dat bepaalde mensen hier op afgeven omdat ze balen.

Ik vind dat het MFCD (of eigenlijk MFMvB) gewoon eerder had moeten aangeven dat het geen circuitdag was gaan worden en niet allemaal geheinzinnig had moeten doen en zo de spanning op laten drijven.
Dan is het logisch dat het voor een aantal een grote teleurstelling is.

Dus ik vind dat het MFMvB de negatieve reacties zelf of zich heen geroepen heeft.
 
Laatst bewerkt:
Als je gaat roepen dat je een circuitdag organiseert en je komt dan met een slap aftreksel van motorrijden voor beginners.

Dan kan ik begrijpen dat mensen hier op afgeven.
Ik vind dat het MFCD (of eigenlijk MFMvB) gewoon eerder had moeten aangeven dat het geen circuitdag was gaan worden en niet allemaal geheinzinnig had moeten doen en zo de spanning op laten drijven.
Dan is het logisch dat het voor een aantal een grote teleurstelling is.

OK, volledig mee akkoord.
Ik wou gewoon zeggen dat zo\'n dag misschien meer praktisch nut heeft, maar je hebt volkomen gelijk met je redenering.
 
Als je gaat roepen dat je een circuitdag organiseert en je komt dan met een slap aftreksel van motorrijden voor beginners.
Dan is het logisch dat bepaalde mensen hier op afgeven omdat ze balen.

Ik vind dat het MFCD (of eigenlijk MFMvB) gewoon eerder had moeten aangeven dat het geen circuitdag was gaan worden en niet allemaal geheinzinnig had moeten doen en zo de spanning op laten drijven.
Dan is het logisch dat het voor een aantal een grote teleurstelling is.

Dus ik vind dat het MFMvB de negatieve reacties zelf of zich heen geroepen heeft.

:} :} To J.W :} :}
 
Ach...leuk en wel allemaal...maakt mij niet uit...ik ga gewoon mee...voor het hard knallen, en oevenen ervan :P doe ik volgend jaar TOMS en crt dagen...oevening baart kunst is het niet? :)
 
Op Vrijdag 09 november 2001 11:27 schreef Maximum het volgende:
Ach...leuk en wel allemaal...maakt mij niet uit...ik ga gewoon mee...voor het hard knallen, en oevenen ervan :P doe ik volgend jaar TOMS en crt dagen...oevening baart kunst is het niet? :)

Oefen jij eerst maar eens Nederlands. :P
 
Op Vrijdag 09 november 2001 11:38 schreef Maximum het volgende:Had hem al gezien..was al bezig met verbetere...alleen toen quotte ik mezelf...

Als je toch bezig bent, pas je laatste post dan ook maar weer aan. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan