MFCD/Freebike circuitdag: Hier eerst de informatie

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Klik http://www.motor-forum.nl/mfcd (<b>hier</b>) voor de informatie-pagina.

Vragen en opmerkingen graag in deze topic zetten! We proberen ze zoveel mogelijk te beantwoorden.

Groet,

Organisatoren MFCD,
Fastnappie (Leon)
Unstable (Albert)
Duderuud (Ruud)
Daniel-San (Daniel)
 
Grote complimenten heren. Alhoewel de dag zelf nog moet gebeuren ziet het er veelbelovend uit :)
:up:
 
er kunnen maar maximaal 48 motor rijders op het circuit, dit voor absolute veiligheid.

Denk dat er om 20.00 als inschrijving begint rook uit de server komt *D

Is het mogelijk dat de mensen die niet mee kunnen doen omdat er al 48 mensen hebben ingeschreven alleen komen kijken en kletsen met de overige forum leden?
 
er mogen zoveel mogelijk mensen kijken/praten/gezellig doen...

maar er is maar plek voor 48 motoren.. :)
 
Ik moet zeggen: Goed geregeld :)
Wel een paar dingetjes die met nog wat angst injagen (zoals oa het dijkje), maar behalve fun is het ook nog leerzaam... Dat het iets prijziger is: who cares? Zoals je maar fun hebt, toch?
Vraagje: Als je door omstandigheden echt niet kan na het inschrijven (ziek, door crash niet kunnen rijden ed.), zul je de aanbetaling wel kwijt zijn, maar moet je dan ook nog de rest v/h bedrag voldoen? Lijkt me wel nodig voor de organisatie om quite te spelen, maar kan vervelend zijn voor de ingeschrevenen...
Wel kan er nog evt. dan geruild (doorverkocht) worden, toch?
 
Laatst bewerkt:
En omdat er zo weinig plaatsen zijn, doen de organisatoren vast niet mee :?
 
Ja K**, ik zit vrijdag avond om 20.00 uur in de auto richting het Noorden en kan daar niet meteen het internet op :( :( :(

Heb ik dan wel een kans om in te schrijven?
 
:( Lelystad!
Mag je er nu wel inhalen of niet,en zijn er transponders of moet je die van jezelf meenemen?(tijdwaarneming?)
Gezien de dagindeling heeft het weinig met een circuitdag te maken,ga maar eens de zac rijden!
Zo,hebben de anderen er weer een plaatsje bij!
Ik bedank,mzzl.
P.S.
is het niet zo,dat als er niemand komt....jullie een GROOT financieel probleem hebben?
 
:( Lelystad!
Mag je er nu wel inhalen of niet,en zijn er transponders of moet je die van jezelf meenemen?(tijdwaarneming?)
Gezien de dagindeling heeft het weinig met een circuitdag te maken,ga maar eens de zac rijden!
Zo,hebben de anderen er weer een plaatsje bij!
Ik bedank,mzzl.
P.S.
is het niet zo,dat als er niemand komt....jullie een GROOT financieel probleem hebben?

Bedankt, misschien krijg ik dan een kans... :+
 
1: ongeluk of dat soort ellende...inschrijfgeld kwijt...ik verwacht dat er zoveel mensen mee doen dat er dan de eerst volgende van de reserve lijst erop wordt gezet...(of je moet zelf met iemand anders komen)

2: prijzig? dacht het niet, volgend jaar kost de gemiddelde rijvaardigheids(circuittraining) €170,- en meer...)

3: ook de organisatoren rijden mee...
4: ander laat je iemand anders je inschrijving regelen....gewoon de site...en invullen...

zo, alle vragen in een post beantwoord :)
 
1: ongeluk of dat soort ellende...inschrijfgeld kwijt...ik verwacht dat er zoveel mensen mee doen dat er dan de eerst volgende van de reserve lijst erop wordt gezet...(of je moet zelf met iemand anders komen)

2: prijzig? dacht het niet, volgend jaar kost de gemiddelde rijvaardigheids(circuittraining) €170,- en meer...)

3: ook de organisatoren rijden mee...

4: ander laat je iemand anders je inschrijving regelen....gewoon de site...en invullen...

zo, alle vragen in een post beantwoord :)

3: ook als ze te laat zijn met inschrijven :?

4: Dus pietje, die toevallig om 20:00 op de site zit, geen 1 keer heeft gepost kan 10 mensen inschrijven :? :?
 
Laatst bewerkt:
zo, alle vragen in een post beantwoord :)

Nietus! ;) Er zijn ook mensen die willen weten of het eventueel, uiteraard tegen een \'kleine\' betaling, ook mogelijk is om alleen te komen kijken. En natuurlijk voor de gezelligheid. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! :]
 
2: prijzig? dacht het niet, volgend jaar kost de gemiddelde rijvaardigheids(circuittraining) €170,- en meer...)
Neem ik aan gericht op mijn opmerking over iets prijziger?

Misverstand, vriend Nappie...
Bedoelde dus: \"Dat het bedrag iets hoger uitvalt dan eerst vermeld\" ... En ik geef ook al zelf aan dat ik het absoluut niet duur vind :)

Nog een: Aanmelden met login mogelijk? Voorkomt dat 1 iemand 10 personen inschrijft om 20.01... Is dan uitsluitend nodig als je de login (Naam + Pass) goed erbij zet... Probleem opgelost, niet? :) Alleen mensen die je echt vertrouwt geef je je login... :)
 
Nietus! ;) Er zijn ook mensen die willen weten of het eventueel, uiteraard tegen een \'kleine\' betaling, ook mogelijk is om alleen te komen kijken. En natuurlijk voor de gezelligheid. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! :]

Wellus! ;)

Op Donderdag 08 november 2001 14:56 schreef Fastnappie het volgende:

er mogen zoveel mogelijk mensen kijken/praten/gezellig doen...

maar er is maar plek voor 48 motoren..
 
:( Lelystad!
Mag je er nu wel inhalen of niet,en zijn er transponders of moet je die van jezelf meenemen?(tijdwaarneming?)
Gezien de dagindeling heeft het weinig met een circuitdag te maken,ga maar eens de zac rijden!
Zo,hebben de anderen er weer een plaatsje bij!
Ik bedank,mzzl.
Geef mijn plek ook maar aan een ander. Lelijkstad, een beetje rondtoeren tussen de Politie. En niet eens mogen inhalen. Nee, da\'s niet mijn idee van een circuitdag.

Trouwens kben het ook niet eens met, wie het eerst komt, die het eerst maalt. Is niet eerlijk. Er is al een lijst met \"voorlopige\" inschrijvingen... neem die en vraag die mensen of ze nog willen. Laat iig de mensen die al langer geregd zijn voor op de mensen die net 1 a 2 dagen hier zitten.

Ohw uhm, toch mijn petje af voor degenen die dit geregeld hebben.
 
Op Donderdag 08 november 2001 15:17 schreef HELLdesker het volgende:Geef mijn plek ook maar aan een ander. Lelijkstad, een beetje rondtoeren tussen de Politie. En niet eens mogen inhalen. Nee, da\'s niet mijn idee van een circuitdag.

Trouwens kben het ook niet eens met, wie het eerst komt, die het eerst maalt. Is niet eerlijk. Er is al een lijst met \"voorlopige\" inschrijvingen... neem die en vraag die mensen of ze nog willen. Laat iig de mensen die al langer geregd zijn voor op de mensen die net 1 a 2 dagen hier zitten.

Ohw uhm, toch mijn petje af voor degenen die dit geregeld hebben.

:} :} :}

En Freebike = Politie, maar zoals Guz altijd zegt \"dat zijn ook net mensen\".
 
hahaha lelijkstad,mooi HD!
maarre...en wat als het nu regent??
Ik maak vaak mee dat met de zac-circuitdagen het weer slecht is,het makkelijke is dan,gewoon niet gaan en kost dus niks!
Ik heb een hekel aan georganiseerde circuitdagen met dat vooruit betalen,en dat met ons klimaat!
Ik ben van mening dat de duurdere TOMS-cursus,na het behalen van je race-licentie,veel meer voordelen biedt.
n.l. lekker knallen als jij dat wilt,dus als het droog is.Elke donderdagmorgen naar circuit Zolder te België vanwege je licentie is dan mogelijk EN goedkoper!
 
Hmm, dan vraag ik wel of Duderuud, Fastnappie of Unstable me willen inschrijven :+

Ik kan ook nog met een laptopje en mijn mobieltje in de auto gaan zitten en een poging wagen.... Maar dat schiet ook niet echt op. :+
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit. Lang gewacht, maar zeker alles waard. Mooi dat er veel tijd gestoken word in instructies e.d.

Maarrr... :( ;( ..ik ga volgend jaar met een groep vrienden (40 man) op vakantie naar Tsjechie van 3 tot 12 mei. We rijden met de auto terug op 12 mei en zullen dan \'s avonds pas in nederland zijn. Ik ga proberen om zelf een auto te regelen en dan gewoon retevroeg thuis te zijn om nog snel even langs te komen op lelystad op de motor.

GVD
 
1: ongeluk of dat soort ellende...inschrijfgeld kwijt...
inschrijfgeld kwijt?
is dat het gehele bedrag of de \"administratiekosten\"?

fok... ben vrijdagavond aan het sporten...
wie kwam met het onzallige plan het op zo\'n tijd open te stellen?

dan maar geen SM delegatie.... (jullie blij) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan