MFCD/freebike dag

FrE-bLaDe

Banned User
1 aug 2001
1.352
0
Hellevoetsluis
yessss keb de offerte binnen ......
alleen ff een vraag aan jullie over het verzekeren van die dag hoe hebben de mede cursisten zich laten verzekeren??????
en hoeveel kost dat....dekt tie alles of???
misschien is dit wel eerder aan bod gekommen, maar niet echt duiduluk....

see ya-
 
Hee, ik heb vandaag ook de brief binnen gekregen! :)

Iedereen kan zelf kiezen of hij/zij zich verzekerd. Ik zou het wel doen...mocht je je fiets in de poeier rijden (zal wel niet gebeuren, maar toch...)

Het is dus ook handig als je het asfalt onder de olie laat lopen, of je maakt er een grote diepe kras in. Dat is dan dus ook verzekerd.
 
brief van de circuitdag? nog niet binnen... hier staat bij hoe je je extra kunt verzekeren???
 
Misschien dat door de Kerst drukte bij de PTT de post nog niet bij iedereen binnen is. Maar alle adressen die ik van MF heb ontvangen zijn aangeschreven. In totaal 48 deelnemers. Je motor verzekeren kan op de dag zelf. Zorg wel dat je contant geld bij je hebt omdat aldaar niet met de pinpas betaald kan worden.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff :]
 
Ja, brief is binnen! :)

Alleen dacht ik dat er na afloop 40min. vrij rijden zou zijn, dat herken ik er niet echt in terug. Misschien wel zo goed ook, 48 opgefokte honden tegelijkertijd loslaten op het circuit is zeer bevorderlijk voor de omzet van de motorhandel. ;)

Maar ik had gehoopt dat er een oplossing zou komen waarin b.v. 2 groepen van 24 man zouden gaan rijden, scheelt gelijk weer in het tanken (zal wel nodig zijn na een dag lang tuffen, stilstaan, oefeningen doen en vervolgens flink van leer trekken op de baan :] :] :]
 
Wat dacht je van punt 8: Veilige bochtenlijnen rijden over het circuit. En elk onderdeel bestaat uit 40 minuten. Dus ook het circuit voorverkennen is 40 minuten..........

groeten,

Simon Vrijhoff :]
 
recumbent: als Belgje wacht je natuurlijk net dat ietsje langer op je post he :)

PS: jij staat trouwens op de reservelijst! Voorlopig mag je in principe niet meerijden dus.

De lijst nog een keer:

1 Alexander van Os (DeGroteMuis)
2 Walt Verweij (R1no)
3 Auke van Kammen (Auke)
4 Erik van Dam (Erik van Dam)
5 Jessica van Pelt (R6yes)
6 Gerard Wosten (Gerard Wosten)
7 Hans Vermeeren
8 Daniel Leenders (Daniel Leenders)
9 Mike Hoppezak
10 Yuri Smetsers (Yuri)
11 Wouter Jorritsma (Revolution)
12 Michiel van Zalk (WKJ)
13 Johan Kingma (JoKing)
14 Martijn Lohmeijer (MartijnL)
15 ronald van de beek (R1onald)
16 Arjan van Panhuis (Wheelieking)
17 Hans van Beek (HansGsxF)
18 Albert Wallet (DaNose)
19 Koen (Poohbeer)
20 Martin Kazen (Deamon)
21 Jaro Noordegraaf (Merel)
22 Jack Thoms (rEPLICa)
23 M. De Vries (HondaFreak)
24 Milad (Maximum)
25 Sander Scheepstra (Het Snelle Varken)
26 Yigal Oosterink (Frits Bolkestein)
27 Guus Schutgens (Guz)
28 Joeri van Horen (HELLdesker)
29 Nico Schillings (GSXR-er)
30 Alexander Dodig (Alexx)
31 Bert van der Veen (BertV)
32 Johan van der Veen (BertV sr.)
33 Randolph Spierieus (Randy)
34 Raul Behr (www.raul.nl)
35 John Manders (XJRJohn)
36 Corné‚ van der Wal (vriend duderuud)
37 Michel Frerichs (prima rijder)
38 Ben Vos (tiepvaud)
39 Jaap Fluit (Zoeperman)
40 Rogier Gerritse (RogierG)
41 P.J.M. Meerts (Paul)
42 toine van den biggelaar (Redbull Man)
43 Jeroen Beumer (Schamperd)
44 Mike Franken (BYM)
45 Marco Ooijer (marcoo)
46 Rutger Landsaat (Landsaru)
47 Albert Klingenberg (organisator)(Unstable)
48 Ruud (organisator)(Duderuud)
Daniel Rademaker (organisator)
Leon Nap (organisator aanwezig rijd niet gehele dag mee)(Fastnappie)

49 Reserve remco lieon (remco lieon)
50 Reserve C. Snabel (Coen)
51 Reserve Filip De Metsenaere (Recumbent)
52 Reserve Iwan K (Iwanus)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan altijd je plaats innemen moest je nog geen fiets hebben :)

Hehe, je moest eens weten hoeveel gegadigden zich al hebben aangeboden voor dat plekje :)
Terwijl ik er zelf best wel zin in heb trouwens, indeed enkel dat fiets probleem nog opgelost krijgen. Toooiiiiine!!! })
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook de brief binnen, staat alleen niet echt veel in over het verzekeren op de dag zelf, maar voor de rest wel prima!

Top georganiseerd door ons clubje en natuurlijk topgedaan mat Freebike!
 
Hoi Poohbeer,

Ik heb vandaag per post de aan jou gerichte post terug gekregen voor de MFCD. Kan het zijn dat ik een verkeerd adres heb. Wil je a.u.b. mij even mailen op info@freebike.nl

Motorgroeten,

Simon Vrijhoff :]
 
Je kunt op de dag zelf, voordat de cursus begint je verzekeren. Even een formuliertje invullen. Wel je papieren meenemen van je motor voor de gegevens. Je bent dan voor die dag op het oefencircuit vol casco verzekerd.

Met vriendelijke groet,

Simon Vrijhoff :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het geld al op gestuurd.Maar wanneer krijg ik het te horen dat jullie dat geld ontvangen hebben :?

Ja dat vroeg ik me ook af. (Andere dingen gingen ook niet helemaal zoals ik had gewild, kwam door die Euro of zo, vertraging, bla bla.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan