MFCD/freebike dag

48 Ruud (organisator)(Duderuud)
Daniel Rademaker (organisator)
Leon Nap (organisator aanwezig rijd niet gehele dag mee)(Fastnappie)

49 Reserve remco lieon (remco lieon)
50 Reserve C. Snabel (Coen)
51 Reserve Filip De Metsenaere (Recumbent)

Wie is nu eigenlijk reserve nummer 1?
Aangezien ik niet mag bepalen wie er in mijn plaats gaat :( mag die jongen even gelukkig worden.

PS: iedereen paspoort meenemen.. want de plaatsen zijn blijkbaar op naam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op vrijdag 28 december 2001 19:03 schreef duderuud het volgende:
... Iedereen kan zelf kiezen of hij/zij zich verzekerd. Ik zou het wel doen...mocht je je fiets in de poeier rijden (zal wel niet gebeuren, maar toch...)

Hmm, ik heb op mijn laatste circuitdag anders wel een paar schadegevallen gezien. o.a. GSX-R 1000 en erg veel schade aan een dure Duc \ '(
 
Iets gemist? Kom je toch niet? :?

Heb geen motor.. en effe gebeld voor huren (Belgisch m\'pij wel) maar die zagen \'t niet echt zitten dat\'k\'r mee op rijvaardigheidscursus ging.
Ook waren ze niet echt happy om de papierwinkel van me extra dagverzekering.

Besluit: geen mf-cd voor pooh ;(
 
En word zoiets niet eerst op het forum aangeboden? Zijn hier ook mensen, ik in het bijzonder, die nog op zoek zijn naar een leuke supersport!!! :(
 
Huh DGM z\'n Kawa verkocht? :?
Waarom? :?
Wanneer? :?
Ik kreeg een mailtje van hem.
Dit stond erin :
Zoals je gehoord hebt, heb ik een vriendinnetje & zij wilde niet meer dat ik motorde, dus de motor = weg & de Volvo station = er...
Ook forummen vond ze niet goed, maar dat valt me erg moeilijk, dus vandaag snel even tussendoor gesneakt...
Ik kan er nog steeds niet over uit ;(
 
Ik kreeg een mailtje van hem.
Dit stond erin :
Zoals je gehoord hebt, heb ik een vriendinnetje & zij wilde niet meer dat ik motorde, dus de motor = weg & de Volvo station = er...
Ook forummen vond ze niet goed, maar dat valt me erg moeilijk, dus vandaag snel even tussendoor gesneakt...
Ik kan er nog steeds niet over uit ;(

Errrug triest verhaal.\ '(
 
wtf?! Sorry hoor, maar wat voor onredelijke achterlijke eisen zijn dat?
:r kankerwijf :(

noujah, blij dat\'t niet de mijne is
 
Vandaag zijn de bovenste twee personen (Daniel en Remco) van de reservelijst ingeschreven voor de MFCD. De post is reeds onderweg. Denken jullie aan het inschrijfgeld dat voor 20 januari betaald had moeten worden :? !!! Uiteraard niet voor de twee die vandaag pas zijn ingeschreven.

Met vriendelijke groet,

Simon Vrijhoff :]
 
Laatst bewerkt:
kankerwijf?

die gozer is een enorme sukkel!
die laat zich nog door calimero te grazen nemen...

Jah ok, hij moet zich zo niet laten doen, maar veranderd niks aan dat wijf hoor.. maar euhh.. weer ontopic :)
 
Ik kreeg een mailtje van hem.
Dit stond erin :
Zoals je gehoord hebt, heb ik een vriendinnetje & zij wilde niet meer dat ik motorde, dus de motor = weg & de Volvo station = er...
Ook forummen vond ze niet goed, maar dat valt me erg moeilijk, dus vandaag snel even tussendoor gesneakt...
Ik kan er nog steeds niet over uit ;(
|( ;(

En het ergste van alles:
VOLVO station AAArgh!!! :( |( :j

P.s. vind ze het wel goed dat je er een eigen mening op na houd :?
 
Vandaag zijn de bovenste twee personen (Daniel en Remco) van de reservelijst ingeschreven voor de MFCD. De post is reeds onderweg. Denken jullie aan het inschrijfgeld dat voor 20 januari betaald had moeten worden :? !!! Uiteraard niet voor de twee die vandaag pas zijn ingeschreven.

Met vriendelijke groet,

Simon Vrijhoff :]
Nog 2 te gaan eer ik aan de beurt ben ;( ;( ;( ;(
 
Damn, DeGroteMuis ;(

Kom op voor jezelf man, als ze je je grootste hobbies al niet eens gunt, dan kun je maar beter vrijgezel zijn, hoe leuk ze verder misschien ook is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan