MFCD/freebike dag

Ben je wel goed gek als je dat van je meisje pikt.
Ik zie mezelf al zitten dat ik niet eens meer mag internetten. En zij zeker 1 keer per maand met haar vriendinnen naar de beautyfarm? :)
 
wtf?! Sorry hoor, maar wat voor onredelijke achterlijke eisen zijn dat?
:r kankerwijf :(

noujah, blij dat\'t niet de mijne is

Sorry hoor, maar als jij dat over mijn vriendin had gezegd, was ik rechtstreeks naar Belgie gereden en had ik je een gigantische klap op je muil gegeven!!!

Dat die jongen zich laat inpakken door zijn meisje vind ik ook niet echt slim, maar daarom is het nog geen kankerwijf. En zulke opmerkingen horen niet in een forum thuis en helemaal niet van een moderator.

Sorry maar dit is mijn bescheiden mening.
 
Sorry hoor, maar als jij dat over mijn vriendin had gezegd, was ik rechtstreeks naar Belgie gereden en had ik je een gigantische klap op je muil gegeven!!!

Dat die jongen zich laat inpakken door zijn meisje vind ik ook niet echt slim, maar daarom is het nog geen kankerwijf. En zulke opmerkingen horen niet in een forum thuis en helemaal niet van een moderator.

Sorry maar dit is mijn bescheiden mening.

Jij hebt natuurlijk je recht op je mening.. net als ik. Dat ik mod ben wil niet zeggen dat ik me bek ga houden.. of wil je echt dat ik wat anders zeg dan ik denk simpel omdat\'k mod ben?

Noujah, m\'n reactie was misschien ietwat overdreven, maar als jouw vriendin 2 dingen die je toch graag doet (DGM was hier vaak en lulde nogal over z\'n kawa) zomaar effe verbied.. dan vind ik ook jouw vriendin een bitch. Zo simpel is het.

Trouwens, als jij me op m\'n bek gaat slaan, ga\'k heel hard om max roepen hoor :P :+
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt natuurlijk je recht op je mening.. net als ik. Dat ik mod ben wil niet zeggen dat ik me bek ga houden.. of wil je echt dat ik wat anders zeg dan ik denk simpel omdat\'k mod ben?

Noujah, m\'n reactie was misschien ietwat overdreven, maar als jouw vriendin 2 dingen die je toch graag doet (DGM was hier vaak en lulde nogal over z\'n kawa) zomaar effe verbied.. dan vind ik ook jouw vriendin een bitch. Zo simpel is het.

Trouwens, als jij me op m\'n bek gaat slaan, ga\'k heel hard om max roepen hoor :P :+

Pooh, tuurlijk mag je zeggen wat je wil.
En dat DGM alles laat vallen voor zijn vriendin vind ik ook belachelijk. Maar ja, het is zijn keus.... wat wij allemaal niet kunnen begrijpen.
Alleen vond ik het woord \'kankerwijf\' een beetje overdreven en ik denk dat DGM dat niet echt leuk vind. Ik zou in ieder geval een beetje boos op jou worden.
En ik vind dat als mod toch een beetje een voorbeeld functie hebt, je mag je menig geven maar dan wel netjes.

En als je Max erbij had geroepen was ik denk maar thuis gebleven... :+
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... idd alles betreft motoren stoppen ivm vriendin? Amanooitnie!!! :j

Ach Pooh z\'n opmerking was negatief (voor de rest vat iedereen hem andersom, meer om minder). En negatief mag ie zeker zijn!!!

Kom op DGM zet dat \'mens\' aan de kant, en ga weer lekker motorrijden!
 
Vandaag zijn de bovenste twee personen (Daniel en Remco) van de reservelijst ingeschreven voor de MFCD. De post is reeds onderweg. Denken jullie aan het inschrijfgeld dat voor 20 januari betaald had moeten worden :? !!! Uiteraard niet voor de twee die vandaag pas zijn ingeschreven.

Met vriendelijke groet,

Simon Vrijhoff :]
PAY UP DUDES !!
 
Ik kreeg een mailtje van hem.
Dit stond erin :
Zoals je gehoord hebt, heb ik een vriendinnetje & zij wilde niet meer dat ik motorde, dus de motor = weg & de Volvo station = er...
Ook forummen vond ze niet goed, maar dat valt me erg moeilijk, dus vandaag snel even tussendoor gesneakt...
Ik kan er nog steeds niet over uit ;(
LOL! :) :P

Rest mailtje lezen, Daniel!

Stond namelijk nog dit:
NIET DUS!!!
Wel een vriendinnetje, maar ze heeft zelf ook al A, alleen geen bike... : - ) Ze begrijpt de fun en doet gezellie mee..

Wat er wel gebeurde:
Had een beetje last van een heftige computercrash (Natte hond + open pc = vonken & niets meer...)
Na wat gerommel mooi de verzekering op kunnen laten draaien en de pc herbouwd... Nu Athlon TB 1300... Ook nog even een mislukte stoppie gehad, maar nu doet ik weer mee... Tip: Met een minibike met zo\'n schijfremmetje hoef je niet zo hard te vertragen als met met een ZX-6R om een stoppie te doen... Vloog er finaal overheen... Geen ernstige schade aan mij of het fietsje, dus alles ok... Maar wel lol, zo\'n ding...

Heb je mijn smsjes niet ontvangen daniel? Ik de jouwe afgelopen week wel... \'s avonds meteen gereageerd...
Zag je vrijdagmiddag volgens mij nog op de philipsbrug scheuren, ken da?

Tijd dat het weer eens mooi weer is met droog wegdek... Alvast beetje bij-leren voor de MFCD-VRO2...

Is het je trouwens nog gelukt om de vering een beetje lekker te krijgen? Zag in de moto 73 een artikeltje erover staan... Geef maar een gil als je hem wilt, zal ik proberen de pagina\'s leesbaar in te scannen...
Hoorde van meerdere lui dat ik nu wel \'dat wilde gedrag\' (motoren, haaks hoeken in het \'sportblik\') zou laten...

NIET DUS! })

Just kidding with the Volvo statement, Daniel.... :)
 
Heb geen motor.. en effe gebeld voor huren (Belgisch m\'pij wel) maar die zagen \'t niet echt zitten dat\'k\'r mee op rijvaardigheidscursus ging.
Ook waren ze niet echt happy om de papierwinkel van me extra dagverzekering.

Besluit: geen mf-cd voor pooh ;(
Errug jammer.... \ '(

Maak je zeker ook geen kans bij die maaatschappij voor een rondje Nurnburgring?
 
Sorry, jongens maar ik had het mailtje voor de helft gelezen.Een kilometer verder op de pagina stond de rest.
Ik weet het DOM |( |( |(
Maar ik ben blonT dus heb een goed excuus :)
Gelukkig heeft de grote muis zijn motor nog :}
Ik kon het al bijna niet geloven.
Ik moet zeggen ben r wel van geschrokken.
 
Errug jammer.... \ '(

Maak je zeker ook geen kans bij die maaatschappij voor een rondje Nurnburgring?

Dunno yet. Op de nurnburgring ga\'k zeker niet mee op. Meegaan ach, dunno. Moet eerst wat^plakband zoeken om gat in me hand te dichten en dan snel weer motor kopen.. ook al is het niet echt een mooi racemonster dan.

\'k Hou jullie zeker op de hoogte :)
 
Sorry, jongens maar ik had het mailtje voor de helft gelezen.Een kilometer verder op de pagina stond de rest.
Ik weet het DOM |( |( |(
Maar ik ben blonT dus heb een goed excuus :)
Gelukkig heeft de grote muis zijn motor nog :}
Ik kon het al bijna niet geloven.
Ik moet zeggen ben r wel van geschrokken.

:j
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan