MFCD, nabespreking

Het lijkt nu net alsof dat ongelukje het enige is wat er gebeurd is op de MFCD, hoor liever al jullie andere stoere verhalen. :)
Ik heb een stuk van mijn rechterschoen afgesleten over het asfalt. (zoiets bedoel je toch, rev? :) ) Voor mij was dat eigenljik al schuin genoeg, had nog wel schuiner willen gaan maar dan niet met 100 p/u :(
 
is nergens voor nodig... gewoon je voet beter neerzetten, niet als charlie chaplin op je brommer zitten...
Ik had mijn voeten best 'normaal' neergezet, niet naar buiten gestoken of zo. Had alleen nog verder gekund als ik de bal ipv het midden van mijn voet op de steuntjes had gezet. Dan had ik waarschijnlijk de voetsteuntjes afgesleten.

Mwaja, daar is al het e.e.a. vanaf door valpartijen (ikke links, mijn pa rechts). Nu we het er toch over hebben, volgende keer zien of ik met eigen motor kan, zonder dat ik die van m'n pa verkoop. Kunnen we met z'n tweeen. Hij heeft in dienst bij de marechaussee gezeten als motorrijder, allerlei oefeningen gedaan zoals op je stuur zitten e.d. (toen hadden ze nog geen kuip die dat tegenging). Hij kan best wel aardig rijden, maar een opfriscursus met vrij rijden na is altijd leuk!
 
Ik heb een stuk van mijn rechterschoen afgesleten over het asfalt. (zoiets bedoel je toch, rev? :) ) Voor mij was dat eigenljik al schuin genoeg, had nog wel schuiner willen gaan maar dan niet met 100 p/u :(

Stepjes te kort? Dat probleem had ik nl.

Laarzen met toesliders gekocht, maar die heb ik er nu ook (links) afgereden :( , dus de rechter ook maar verwijderd.
 
zoooo met je fjr....dus de bochtenangst is al helemaal weg?

goed joh!...

ik heb ook op een fjr1300 gereden...en ik moet zeggen..ik kan begrijpen waarom je die fiets gekocht hebt.!!! wat rijdt dat fijn zeg :)

Stepjes te kort? Dat probleem had ik nl.

Laarzen met toesliders gekocht, maar die heb ik er nu ook (links) afgereden :( , dus de rechter ook maar verwijderd.
 
Stepjes te kort? Dat probleem had ik nl.

Laarzen met toesliders gekocht, maar die heb ik er nu ook (links) afgereden :( , dus de rechter ook maar verwijderd.
Nee, gewoon niet het lef om hem nog schuiner te leggen. Maar de volgende keer ga ik voor de uitlaat (die van mij hangt niet zo hoog, dus ik moet hem over de grond zien te krijgen...). Nu maar hopen dat de volgende keer op een circuit niet een jaar op zich laat wachten!

Kan overigens niet wachten op de foto's van Ad Kievit! Jammer ook dat er geen mensen met tankcamera's aanwezig waren, had wel willen zien hoe schuin ik nu echt ging. Al te zacht ging het i.i.g. niet, maar de volgende keer ga ik op zijn minst met de middelste (redelijk ervaren) groep mee. Ongetwijfeld dat de echt snelle jongens dan nog te hard gaan voor me, maar ik ben nu haast niet bij de 8000tpm gekomen. :(
 
adkievit@zonnet.nl

zo iets.. :?


misschien nog ergens een punt of streepje tussen
voor en achternaam :?

Moet hem eigenlijk ook nog ff mailen voordat ik
de foto's van DGM krijg en vice versa.. :P
Zal vast niet... Ad kent toch wel het verschil tussen een 99 er ZX-6R en een (mijn) 98-er versie? :P

Bij twijfel:

Contact Ad at :

Postbus 96
2980 AB Ridderkerk
Holland
Tel : 0180-410848
Fax : 0180-465677
EMail : adkievit@zonnet.nl


(bron: http://www.teamemmenracing.com/Photography.htm )
 
Ik ook :)
Dan heb ik een volvermogen machine *D
Me 2....
Moest regelmatig inhouden nu... Niet dat de rijders zo slecht waren (we waren volgens mij redelijk aan elkaar gewaagd, gezien de proeven met lage snelheid), maar door het verschil in de motoren / banden onder de motoren konden anderen niet zo snel de bocht door... (Lees: Niet iedereen in m'n groep reed Kawa }) ;) )
Al met al erg leuk & leerzaam...

Ook weer wat meer vertrouwen in mezelf en de fiets: Dijk Arnhem - Heteren weer een minuutje sneller... :) (Voor wie dit ook wil testen: Pas op! Laseren is ook daar ontdekt!)

Ben heel benieuwd naar de pics van Ad... :) Zal ze posten zodra ze binnen zijn... (Als de scanner het dan alweer doet)
 
Me 2....
Moest regelmatig inhouden nu... Niet dat de rijders zo slecht waren (we waren volgens mij redelijk aan elkaar gewaagd, gezien de proeven met lage snelheid), maar door het verschil in de motoren / banden onder de motoren konden anderen niet zo snel de bocht door...
Heheh, dat denk ik inderdaad. Mijn banden waren goed rondgereden aan het eind van dag (= geen schaamrandjes meer op de achterband) en nog kon ik jullie niet bijhouden.

Heb nu gemerkt wat een verschil frame en vering kunnen maken op het circuit. Niet alleen frame en vering trouwens want met een totaalgewicht van 240 kilo (excl. rijder) en 78pk op de krukas houdt het dus snel op. Probleem is alleen dat zo'n ZX6R opeens wel errug interessant is geworden :]

(en de bankrekening is het daar NIET mee eens ;) )
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 17 mei 2002 01:50 schreef DeGroteMuis het volgende:Me 2....
Moest regelmatig inhouden nu... Niet dat de rijders zo slecht waren (we waren volgens mij redelijk aan elkaar gewaagd, gezien de proeven met lage snelheid), maar door het verschil in de motoren / banden onder de motoren konden anderen niet zo snel de bocht door... (Lees: Niet iedereen in m'n groep reed Kawa }) ;) )
Al met al erg leuk & leerzaam...


YEAH BABY!!! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan