MFCD, nabespreking

1 cilinder BMW's zijn helemaal geen Aprulias, je moet er maar eens één opendoen zie je direkt de verschillen.
Ze worden wel allebei bij Rotax gebouwd.

Ik dacht dat Rotax overgenomen was door Aprilia inmiddels?

Eh nou moet iedereen z'n mond houden over Milad? Zal wel... Dat hoort er ook bij!
 
ik wou nog wel ff zeggen dat de instructeur bij ons in de groep er wel aardig goed aan deed om de sm rijder die bij ons begon
naar z,n vriendje te brengen.
hij reed ons/mij makkelijk weg in de bocht.
wat kunnen die heren rijden.
maakt me twijfels voor een sm wel grooter.
als ik zie wat die mannen kunnen met een relative lage top.
dat word in de bochten dubbel zo leuk gemaakt
 
Op dinsdag 14 mei 2002 18:56 schreef Fastnappie het volgende:
c: niet alleen max en unstable hebben het gezien er waren nog 20 andere mensen op dat oefen plateau...

Mag er eigenlijk niet meer over hebben, maar ben wel benieuwd wie de andere 20 waren, en wat zij dan wel gezien hebben, want ik heb niks gelezen van iemand anders dan Unstable die het zelf gezien heeft.

Ik wacht af:
 
Ik heb dus ook een topdag gehad, echt leuke groep waar ik in zat, leuke instrukteur en meer zelfvertrouwen, zeker aan het einde van dag nam dat zienderogen toe.

Ik was dat zekere persoon die niet dacht ooit van z'n schaamrandjes af te komen, nou het scheelt heel weinig, een millimeter rechts en twee links ofzo wat er nog over is....

Mijn instrukteur had zijn vrouw meelopen op het circuit en die heeft zo hier en daar wat foto's geschoten:

Bocht 4.jpg


Bocht 3.jpg


Bocht 2.jpg


Bocht 1.jpg


Groep 1.jpg


Helling 1.jpg


Helling 2.jpg


Helling 3.jpg


Heuvel 1.jpg


Uitleg 1.jpg


Uitleg 2.jpg


Uitleg 3.jpg


Wip 1.jpg
 
Ik heb dus ook een topdag gehad, echt leuke groep waar ik in zat, leuke instrukteur en meer zelfvertrouwen, zeker aan het einde van dag nam dat zienderogen toe.

Ik was dat zekere persoon die niet dacht ooit van z'n schaamrandjes af te komen, nou het scheelt heel weinig, een millimeter rechts en twee links ofzo wat er nog over is....

Mijn instrukteur had zijn vrouw meelopen op het circuit en die heeft zo hier en daar wat foto's geschoten:

[plaatjes]
Hoe kom jij nou zo snel aan die piccies :?
En meel die eens als de wiedeweerga naar mij :P
 
Onwijs toffe dag gehad. Lekker gereden en een leuke groep. Daarna nog een fijne rit naar huis. Eenmaal thuisgekomen (gelukkig) kreeg ik toch voor de deur een lekke band. Heb ik eindelijk een band die er een beetje stoer uitziet, moet er gelijk weer een nieuwe op ;(

Wanneer is dus de volgende MFCD? Kan ik tenminste weer de randjes wegrijden.
 
Hoe kom jij nou zo snel aan die piccies :?
En meel die eens als de wiedeweerga naar mij :P


Kontakten op het juiste moment weten te leggen :P

Ik had aan Frank's vrouw gevraagd of ze een foto wilde sturen, want ik had allang gezien dat ze een Digital Ixus bij zich had.
Ik had ze zondag avond al in mijn meelboks zitten, echt supertoppie gewoon!

Maar toen realiseerde ik me dat er natuurlijk nog wel meer foto's op zouden staan dus heb ik een bedankje gestuurd en gevraagd of hij die ook op wilde sturen, waarvan hier dus akte :)

Leuke foto's, ik ben benieuwd wat Ad Kievit aan het daglicht laat verschijnen, ik ben echt razend benieuwd!!


Op dinsdag 14 mei 2002 23:59 schreef martinweb.nl het volgende:Opslaan als...?


ROTFLOLPIMP

Op woensdag 15 mei 2002 00:30 schreef randy het volgende:
Onwijs toffe dag gehad. Lekker gereden en een leuke groep. Daarna nog een fijne rit naar huis. Eenmaal thuisgekomen (gelukkig) kreeg ik toch voor de deur een lekke band. Heb ik eindelijk een band die er een beetje stoer uitziet, moet er gelijk weer een nieuwe op ;(

Wanneer is dus de volgende MFCD? Kan ik tenminste weer de randjes wegrijden.

Voor jou is er aanstaande zondag om 13.30 in ieder geval de mogelijkheid om het circuit bij je om de hoek op te gaan, kost je 20 euro en dan mag je sprinten op het lange eind, weet alleen niet wat het verdere verloop zal zijn of er bijvoorbeeld ook meerdere bochten genomen mogen gaan worden of niet, maar het is een optie, zonde van je band trouwens...

Ik ben er wel ik denk alleen niet dat ik de baan op ga, al weet ik dit niet zeker })
 
Op woensdag 15 mei 2002 01:01 schreef BYM het volgende:Kontakten op het juiste moment weten te leggen :P

Ik had aan Frank's vrouw gevraagd of ze een foto wilde sturen, want ik had allang gezien dat ze een Digital Ixus bij zich had.
Ik had ze zondag avond al in mijn meelboks zitten, echt supertoppie gewoon!

Maar toen realiseerde ik me dat er natuurlijk nog wel meer foto's op zouden staan dus heb ik een bedankje gestuurd en gevraagd of hij die ook op wilde sturen, waarvan hier dus akte :)

Leuke foto's, ik ben benieuwd wat Ad Kievit aan het daglicht laat verschijnen, ik ben echt razend benieuwd!!ROTFLOLPIMPVoor jou is er aanstaande zondag om 13.30 in ieder geval de mogelijkheid om het circuit bij je om de hoek op te gaan, kost je 20 euro en dan mag je sprinten op het lange eind, weet alleen niet wat het verdere verloop zal zijn of er bijvoorbeeld ook meerdere bochten genomen mogen gaan worden of niet, maar het is een optie, zonde van je band trouwens...

Ik ben er wel ik denk alleen niet dat ik de baan op ga, al weet ik dit niet zeker })

Ff voor de duidelijkheid:

rolling on the floor laughing out loud pissing in my pants

;)
 
Had ik niet verwacht... FJR is er zelf 1 in toeruitvoering, dus met koffers en verhoogde ruit...

Misschien moet ik ook maar een cursus gaan volgen, proberen die andere bij te houden. Vond ik wel leuk met VRO2, omdat er een instructeur voor je rijdt durf je zelf ook veel harder om hem bij te houden, geeft veel vertrouwen. Had dan ook de vellen aan mijn banden hangen (waren al helemaal rond, maar die vellen stonden toch wel fraai).
 
Foto's gezien, maar dit lijkt wel heel veel op VRO2 (op het vrij rijden en tijden meten na). Zijn er nog andere verschillen?
 
Onwijs toffe dag gehad. Lekker gereden en een leuke groep. Daarna nog een fijne rit naar huis. Eenmaal thuisgekomen (gelukkig) kreeg ik toch voor de deur een lekke band. Heb ik eindelijk een band die er een beetje stoer uitziet, moet er gelijk weer een nieuwe op ;(

Wanneer is dus de volgende MFCD? Kan ik tenminste weer de randjes wegrijden.

ben je wel de held van de plaatselijke bandenboer!!

kom je daar met de vellen aan je banden, even heel nonchalant : doe mij ff nieuwe want deze driften teveel bij 200 in de bocht! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan