Mf'er 'Lexius' verongelukt. R.i.p

Remond_FRL

MF veteraan
4 jan 2010
6.400
0
Roosendaal
Facebook
Motorrijder komt om bij ongeval in Kootwijkerbroek

KOOTWIJKERBROEK - De motorrijder die op woensdagavond 22 augustus zwaargewond raakte bij een aanrijding in Kootwijkerbroek, is ter plekke aan zijn verwondingen overleden.

De motorrijder kwam omstreeks 18.15 uur in botsing met een busje op de kruising Dwarsgraafweg met de Essenerweg. Volgens eerste onderzoek kwam de motorrijder vanaf de Essenerweg de kruising oprijden. De bestuurder van het busje zou de kruising hebben willen oversteken vanaf de Dwarsgraafweg. De bestuurder van het busje is niet gewond geraakt.

De Verkeersongevallenanalyse onderzoek de exacte toedracht van het ongeval. Hiervoor is de weg tijdelijk afgesloten voor verkeer.
Motorrijder komt om bij ongeval in Kootwijkerbroek

Dames en heren van MF
zojuist is het volgende bericht bij 'ons' binnen gekomen
mf-gebruiker Lexius is volgens bovenstaand nieuwssite overleden.

Boula, ik kan geen uitgebreide verhalen vertellen over jou, want een prater was je niet
dat je een prima kerel was, moge duidelijk zijn.
R.I.P.


in memoriam
full




Meer informatie met betrekking tot de uitvaart: Uitvaart Lexius.
 
Laatst bewerkt:
Oef! dat komt inderdaad weer heel dichtbij zo... zo zit ie nog naast je... en zo zal je iemand nooit meer zien -O- onze eigen Najib van het groepje... echter zonder de standup comedy nu complete drama.


RIP gozer.... veel sterkte aan alle nabestaanden.
 
Boula ,

Ik ben sprakeloos. Aan alle mensen die dichtbij je staan ; Heel veel sterkte met het dragen van dit enorme verlies.

Rust in vrede man.
 
Ik hoopte toch zo dat ik het niet goed zag op de foto's ..
Kreeg al zo'n vaag gevoel toen ik hier sirenes langs hoorde komen..

RIP Lexius.
 
Sterkte aan de familie.

Ik ken hem voor de rest niet, maar hij zou ook mee gaan met een ritje naar de Moezel over twee weken...
 
http://www.112barneveld.nl/page/Nieuwsdetail/15536/motorrijder-komt-om-bij-ongeval-in-kootwijkerbroek

Dames en heren van MF
zojuist is het volgende bericht bij 'ons' binnen gekomen
mf-gebruiker Lexius is volgens bovenstaand nieuwssite overleden.

Boula, ik kan geen uitgebreide verhalen vertellen over jou, want een prater was je niet
dat je een prima kerel was, moge duidelijk zijn.
R.I.P.



note, ik ken de famillie niet, en heb hier ook geen connecties mee
Mocht famillie zich hier melden, en moeite hebben met dit topic, dan op voorhand welgemeende excusus.
ik kan wel contact maken met zijn broer, maar ik ga het niet vanavond doen mede omdat ik niet weet hoe ik het moet beginnen |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan