MFers Omgeving Gouda deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Straks om 13:00 uur uur bij AC de Meeern voor een leuk ritje.
Beetje vlot ritje gaat het worden :Y geen slakken dus :z



S5 komt zo ook nog wel ff wat melden neem ik aan :+


:Z
 
Laatst bewerkt:
Straks om 13:00 uur uur bij AC de Meeern voor een leuk ritje.
Beetje vlot ritje gaat het worden :Y geen slakken dus :z



S5 komt zo ook nog wel ff wat melden neem ik aan :+


:Z

:Y

Was gezellie stappen in A'dam *O*
Lekkere billen gezien vanaf het terras :P
 
:Z Weet niet of ik dat ga redden :z

Was weer lekker in Adam, leuke mensen daar vooral als je ze ff aandacht geeft *D

Argentine was ook erg lekker :W
 
mooi bochie ;)


full
 
lekker hoor je zou maar in de stad lopen kwam echt ff lekker naar beneden.

Maar steef heb je nog wat gehoord van Rene Hulst?
Want Bij dat andere bedrijf gaat niet door heb vandaag brief gehad dat de keus niet op mij was gevallen '( hoor je nog wel grz :W :W :W :W :W :W :W :W

Heb je toevallig geen interesse om meer in de besturingstechniek te gaan doen? *D
Ik zoek nog collega's :Y Of zoek je echt iets in de alarm techniek?
 
Heeey luitjesss *O* En weer een nieuw deeltje....tis niet bij te houden soms ;)

Al ff een tijdje dat jullie mij niet gezien hebben...Yuna missen gaat mij niet in de koude kleren zitten en daarnaast ben ik vrijdag met de motor onderuit gegaan...juli 2006 is niet helemaal mijn maand denk ik -O-

Ik dacht niet veel meer te hebben dan een gekneusd been (waar de motor overheen gegleden is) maar ik blijk een gebroken kuitbeen te hebben.. '( Ik vond de pijn al wel best flink en ben vanmiddag toch maar even naar de EHBO gegaan.. :X

Mijn zwarte bjoetie heeft ook wel wat schade aan spiegel, stuureind, carterdeksel, valdop, schakelpook en kontje.. |( Morgen dus maar es de verzekering bellen en kijken hoe dat uit gaat pakken.. :Y Gelukkig was het bij mij voor de deur...met een startgangetje van 15 km p/u of zo...ik had de choke nog uitstaan(hij startte wat moeilijk) en ging te hard de bocht in..en niet meer aan koppeling gedacht...mezelf onderuit geremd..grrrrr!

Nu ja..das ff een updateje van mijn afwezigheid zeg maar...nu genoeg tijd om met de poot omhoog te MFen...dussss ik zal jullie snel wel weer lastig vallen met hopelijk dan weer leukere zaken.. :W

Truste voor strakkies...begint al ietsie koeler te worden.. :Y

:W

PS fijne vakantie voor wie nog weggaan.. :W
 
Straks om 13:00 uur uur bij AC de Meeern voor een leuk ritje.
Beetje vlot ritje gaat het worden :Y geen slakken dus :z
En een vlot ritje was het!! :]
Buitengewoon mooie route pino!! :Y

Is de BBQ nog naar alle tevredenheid verlopen? (Betere pindasaus) :X :+
 
En een vlot ritje was het!! :]
Buitengewoon mooie route pino!! :Y

Is de BBQ nog naar alle tevredenheid verlopen? (Betere pindasaus) :X :+

:Y

Helemaal vergeten jou uit te nodigen :X
Begreep wel van Xtra dat je een vriendin thuis had zitten die op je zat te w88 ;)

@ BB

Had al eea van Pino gehoord.
Veel sterkte met je kuitbeen '(
Idd een K#T maand, maar na regen ;)

Knuf * uit Waarder *D
 
:Y

Helemaal vergeten jou uit te nodigen :X
Begreep wel van Xtra dat je een vriendin thuis had zitten die op je zat te w88 ;)

@ BB

Had al eea van Pino gehoord.
Veel sterkte met je kuitbeen '(
Idd een K#T maand, maar na regen ;)

Knuf * uit Waarder *D
Thanks S5....kan de knuf wel goed gebruiken...heb best wel genoeg zo merk ik...maar ja...voordeel...zit ik ook weer es achter de PC O-)

Knufje terug aan de 5jes ;)
 
. . .Al ff een tijdje dat jullie mij niet gezien hebben...Yuna missen gaat mij niet in de koude kleren zitten en daarnaast ben ik vrijdag met de motor onderuit gegaan...juli 2006 is niet helemaal mijn maand denk ik -O-

Ik dacht niet veel meer te hebben dan een gekneusd been (waar de motor overheen gegleden is) maar ik blijk een gebroken kuitbeen te hebben.. '( Ik vond de pijn al wel best flink en ben vanmiddag toch maar even naar de EHBO gegaan.. :X
. . .
Anders komen we wel even op ziekenbezoek.
(Of moeten we dit ook "koffiemeeting" noemen?)

In ieder geval hoop ik dat je snel herstelt.
 
Helemaal vergeten jou uit te nodigen :X
Begreep wel van Xtra dat je een vriendin thuis had zitten die op je zat te w88 ;)
We hadden inderdaad al plannen voor vanavond. Maar anders had ik mezelf wel uitgenodigd hoor! :P 8-)

MotoGP is net afgelopen. Ik zal nix verklappen voor degene die het op de BBC nog willen zien vanavond. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan