MFers Omgeving Gouda deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anders komen we wel even op ziekenbezoek.
(Of moeten we dit ook "koffiemeeting" noemen?)

In ieder geval hoop ik dat je snel herstelt.
Thanks VFRed! Hmmmmmm...als ik weer naar de winkel kan hobbelen is een koffiemeet wel een goed idee...zie ik jullie ook weer es..maar je bent altijd welkom natuurlijk..(maar dan zonder koekje ;) ) :Y
 
We hadden inderdaad al plannen voor vanavond. Maar anders had ik mezelf wel uitgenodigd hoor! :P 8-)

MotoGP is net afgelopen. Ik zal nix verklappen voor degene die het op de BBC nog willen zien vanavond. O-)

Sjips, ook al vergeten :X
 
Thanks VFRed! Hmmmmmm...als ik weer naar de winkel kan hobbelen is een koffiemeet wel een goed idee...zie ik jullie ook weer es..maar je bent altijd welkom natuurlijk..(maar dan zonder koekje ;) ) :Y
We kunnen uiteraard alles zelf meenemen.

Ik zéker, met al die koffers rondom en óp mijn fiets.
 
En een vlot ritje was het!! :]
Buitengewoon mooie route pino!! :Y

Is de BBQ nog naar alle tevredenheid verlopen? (Betere pindasaus) :X :+
Die Pino ken je heel best voor laten rijden ja ;)
Komt altijd goed dan en zonder veel doodlopende of opgebroken wegen :X



:9~ BBQ was helemaal okay
 
Mogguh :W

@BB: da's mooi klote meis! Dat zo'n lullig ongelukje zulke pijnlijke gevolgen kan hebben :N Sterkte met herstel en verzekering en natuurlijk nog steeds met het verlies van je maatje '(
 
Goeiemorgen deze morgen!! *O*
Ik heb me al weer heerlijk ge-ergerd aan m'n medeweggebruikers, maar meevaller: geen flitsmelding op de A28 vanochtend, dus ik ben er mee weggekomen. })

Zow... misschien nu wat moraalridders opjutten zo hier en daar... ben beetje obstinaat geloof ik. :Y O-)
 
Goeiemorgen deze morgen!! *O*
Ik heb me al weer heerlijk ge-ergerd aan m'n medeweggebruikers, maar meevaller: geen flitsmelding op de A28 vanochtend, dus ik ben er mee weggekomen. })

Zow... misschien nu wat moraalridders opjutten zo hier en daar... ben beetje obstinaat geloof ik. :Y O-)
Knal via msn ff een linkje naar me toe dan doe ik mee :+
 
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op!
Kun je schrijven? Schrijf het dan maar op je buik!
Bwehehehehe, tering, ben melig! Zit ook al lessende meisjes te plagen. _O-
:+ óf ze neemt haar zus ook mee óf het is nep ja ;)



Nog meer leuks gevonden :?
 
@BB Sterkte met herstellen, die motor komt wel, zelf ben je belangrijker :Y
 
Dag mensen :W

Als eerste: BB heel veel sterkte joh, balen '( ! Hoop dat je gauw weer herstelt zal zijn!

Hier dan eindelijk weer eens een geluid uit Maurik... :o 't is veel te lang geleden, ik weet het, maar heb een goed excuus hoor! Kamenrider en ik zijn druk bezig met de koop van een huis...en daar komt nogal wat bij kijken als je een 'groentje' bent op dat gebied, gheghe :X . Huis staat in Lienden...zie piccie.

full



Beetje onverwacht, maar we liepen er tegenaan, en het was eigenlijk meteen al helemaal OK! Koop is nog niet definitief rond, duss is nog spannend...maar 't is bijna zeker dat het allemaal wel gaat rondkomen. *O*

We houden jullie op de hoogte! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan