MFers Omgeving Gouda deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.

Svijf

MF veteraan
24 feb 2004
19.359
7
Waarder
full


Hoe het begon...


OP wordt zsm aangepast...
 
Laatst bewerkt:
Zo ik ben ook weer terug van een ruim "rondje Loosdrecht". Het was heerlijk rijden, zeker het laatste deel bij een temperatuurtje van rond de 20 graden.

Het was inderdaad een avondrondje met Roytje, Stezz, Mac Real en vriendin en we hadden ook "De Gids" bij ons.

Nou, De Gids én een GPS: dan moeten we zeker weer thuiskomen.
Het was weer een leeuke avond.
 
Zekers!

Het rijden onder de bomen was een mooi gezicht bij Lage Vuursche!

Je hebt wel mazzel gehad trouwens Fred! Twee flitsers ben je voorbij gereden en eentje in de Bilt. Maar ik heb geen flits gezien gelukkig!

[edit]sjit, halve zin vergeten: :z Twee flitsers ben je voorbij gereden, eentje in Hilversum en eentje in de Bilt.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Zekers!

Het rijden onder de bomen was een mooi gezicht bij Lage Vuursche!

Je hebt wel mazzel gehad trouwens Fred! Twee flitsers ben je voorbij gereden en eentje in de Bilt. Maar ik heb geen flits gezien gelukkig!
Ik ben (soms) sneller dan het licht.

Ik reed niet TE hard want ik ben veilig thuisgekomen.
Maar ook jij nog bedankt (en uiteraard de andere voorrijders).
 
:W terug van week vogezen, schitterend rijden maar veel te heet... plakpak blegh.. asfalt smolt op sommige plekken gewoon weg
en fransen en wegen aangeven schijnt niet samen te gaan wat nogal eens tot frustraties leidde |(

wel zo goed als geen schaamrandjes meer *D

en maandag ga ik weer weg voor 2 weken dus een typisch geval van hai!! doeg!!!
 
Welkom terug en prettige vakantie alvast.

Is het wel een mooi gebied?
(Ik ben er nog nooit geweest mar wil er wel een keer naar toe).
 
:W terug van week vogezen, schitterend rijden maar veel te heet... plakpak blegh.. asfalt smolt op sommige plekken gewoon weg
en fransen en wegen aangeven schijnt niet samen te gaan wat nogal eens tot frustraties leidde |(

wel zo goed als geen schaamrandjes meer *D

en maandag ga ik weer weg voor 2 weken dus een typisch geval van hai!! doeg!!!

Hoi doei dan :W

Have fun :)
 
Ook weer terug van een weekje vogezen. Heerlijk gereden lekker BBQ'en en nog een beetje in de zon gelegen.

Welkom terug en prettige vakantie alvast.

Is het wel een mooi gebied?
(Ik ben er nog nooit geweest mar wil er wel een keer naar toe).

Is een mooi gebied. Allemaal wat minder extreem dan de Alpen, meer overzicht en minder krappe haarspelden. Alleen heel veel vreemde weglassen die in deze hitte smelten. En zoals Fiets al zegt idiote fransen zonder wegwijzers :r .

Voor een weekje is het een prima gebied, voor langer kies ik toch echt voor Oostenrijk of Italie.
 
Welkom terug en prettige vakantie alvast.

Is het wel een mooi gebied?
(Ik ben er nog nooit geweest mar wil er wel een keer naar toe).
gebied is schitterend, op aantal passen waanzinnig asfalt waar je echt keihard overheen kan, mooie uitzichtpunten (ja ook daar hebben we tijd voor gemaakt :P )
tis wel wat vlakker dan oostenrijk maar er zijn genoeg passen met ook de nodige haarspelden te vinden.
2 tips mocht je erheen gaan, tis maar 6 uur rijden (of 7 hangt van je aantal stops af en files ed) ga dan voor een week, ik zou er persoonlijk geen 2 weken willen zitten, daarvoor is het gebied in mijn ogen te klein en tip 2 probeer geen witte wegen te zoeken, levert frustraties op :P misschien dat bep een oplossing is daarvoor maar de fransen zetten in elk geval geen bordjes neer.
je kan wel je rondjes zo groot maken als je zelf wilt, zijn genoeg afwisselende wegen om ff ergens een extra lusje te maken of juist naar je verblijf te rijden.
wij hebben door de warmte iets van 200 op een dag gedaan, meestal waren we het daarna wel weer zat...

maar echt :} voor route de cretes en le grand ballon, wat een passen!! brede weg goed asfalt en schitterende bochten en uitzichten

edit: ik ben het dus met wichard eens hahahaha
 
Goeiemorgen!

@Fiets, wichard, leuk dat jullie het naar je zin hebben, heb daar idd ook gereden 2 jaar terug en was super! :] Fiets, heel veel plezier op je volgende vakantie! *O*

@allen, iemand zin om dinsdag 22 augustus het circuit Zandvoort onveilig te maken? Enne, wil er iemand dit jaar nog een VRO3-tje doen? Er zijn 2 zondagen in september beschikbaar in Lelystad...
 
Goeiemorgen!

@Fiets, wichard, leuk dat jullie het naar je zin hebben, heb daar idd ook gereden 2 jaar terug en was super! :] Fiets, heel veel plezier op je volgende vakantie! *O*

@allen, iemand zin om dinsdag 22 augustus het circuit Zandvoort onveilig te maken? Enne, wil er iemand dit jaar nog een VRO3-tje doen? Er zijn 2 zondagen in september beschikbaar in Lelystad...


Ik wil wel mee maar dan zit ik ergens in de eifel of verder *O*

Jammer dat je 11 sept niet kunt rijden, lijkt me erg leuk zandvoort :Y
Nog wilde plannen van het weekend of lekker in de zon en :z
 
Jammer dat je 11 sept niet kunt rijden, lijkt me erg leuk zandvoort :Y
Nog wilde plannen van het weekend of lekker in de zon en :z
ja, had ook liever 11 sept met jullie meegegaan, komt gewoon niet uit... B|

zon?? hier is t bewolkt en benauwd... ga vanaaf naar Oss, bbqen bij vrienden en morgen de Mergellandroute in Limburg rijden :]
Fijn weekend! :W

/correctie.. t giet hier :X nou ja, goed voor de plantjes... O-)
 
Goeiemorgen!

@allen, iemand zin om dinsdag 22 augustus het circuit Zandvoort onveilig te maken? Enne, wil er iemand dit jaar nog een VRO3-tje doen? Er zijn 2 zondagen in september beschikbaar in Lelystad...
Zandvoort gaat ook niet lukken hier :N VRO3 kan wel interessant zijn.
Moet je daar 1 en 2 al voor gedaan hebben? Of is het niet slim om 3 eerst te doen? :X

zoeken we op :9
 
Hier nu ook regen :Y


lekker hoor je zou maar in de stad lopen kwam echt ff lekker naar beneden.

Maar steef heb je nog wat gehoord van Rene Hulst?
Want Bij dat andere bedrijf gaat niet door heb vandaag brief gehad dat de keus niet op mij was gevallen '( hoor je nog wel grz :W :W :W :W :W :W :W :W
 
lekker hoor je zou maar in de stad lopen kwam echt ff lekker naar beneden.

Maar steef heb je nog wat gehoord van Rene Hulst?
Want Bij dat andere bedrijf gaat niet door heb vandaag brief gehad dat de keus niet op mij was gevallen '( hoor je nog wel grz :W :W :W :W :W :W :W :W

Zie hem maandag weer :Y
Anders maandag ff bellen ;)
Nummer staat op de site www.hulstbeveiliging.nl :)

Wij liepen dus net naar de auto :+
 
VRO3 kun je doen zonder 1 en 2, en is best te doen, kleine groepjes die op snelheid (zelf aangeven) ingedeeld worden. Hopelijk heb je een beetje normale temperaturen want je hebt het snel warm zat.... eigenlijk moet ik 'm ook nog eens in de herhaling doen...

Ow enne... fietsje, welkom terug meis en veel plezier ;)
 
en tip 2 probeer geen witte wegen te zoeken, levert frustraties op :P misschien dat bep een oplossing is daarvoor maar de fransen zetten in elk geval geen bordjes neer.
...
Laat die witte weggetjes maar aan mij over, toch fred...
of houden we nu ineens niet meer van grindweggetjes... :9
 
VRO3 kun je doen zonder 1 en 2, en is best te doen, kleine groepjes die op snelheid (zelf aangeven) ingedeeld worden. Hopelijk heb je een beetje normale temperaturen want je hebt het snel warm zat.... eigenlijk moet ik 'm ook nog eens in de herhaling doen...

Ow enne... fietsje, welkom terug meis en veel plezier ;)
Yep tot over twee weken weer... vanaf maandag zijn wij gevlogen *O*
(maar dan met de auto :+ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan