MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice!










Daar heb je ook vast vaak lol van gehad deze "zomer" :(
 
geinige karretjes, die MX-5jes. verkochten uiteindelijk beter dan het stiefzusje van Ford, de Mercury Capri.

hier staat een andere daily driver voor de deur in de vorm van een Volvo V60. zonder stoelverwarming, dat wel...

onlangs een vreemde gewaarwording op de motor: bij hogere snelheden (70+) lijkt het alsof mijn balhoofdlager vast komt te zitten (en ik dus niet kan sturen). bij lagere snelheden heb ik er geen last van.

voorlopig dus effe wat minder :]
 
Ik heb al verwarmde stoelen 8-)

[afbeelding]
Mooie wagen

Bij Alie Molenaar is er volgende week uitverkoop wegens verbouwing. Tot 70% korting op kleding ook korting op motoren etc.

Mocht iemand nog wat zoeken kan je misschien daar je slag slaan :)

https://static.ariemolenaarmotors.nl/ACTIEFOLDER-OKTOBER-2017.pdf
als het mooi weer is ga ik misschien wel even langs :]



Na wat sleutelwerk op zaterdag en zondag, heerlijk gereden gisteren, maar gemerkt dat ik nog spoiler op windscherm nodig heb, nu wel een getinte natuurlijk 8-)
22519817_1676451909066091_1752610933585542779_o.jpg

ja heb nu zwarte kappen ipv grijs metallic en geel is Protonic Blue geworden O-)
 
Misschien heeft 104 ook nog wat liggen, want 106 groeit ook zonder steeltje. Volgens mij is hij al aan zijn tweede pak bezig en zal pak nummer 1 wel ergens op zolder liggen.
 
Mooie wagenals het mooi weer is ga ik misschien wel even langs :]



Na wat sleutelwerk op zaterdag en zondag, heerlijk gereden gisteren, maar gemerkt dat ik nog spoiler op windscherm nodig heb, nu wel een getinte natuurlijk 8-)
[afbeelding]
ja heb nu zwarte kappen ipv grijs metallic en geel is Protonic Blue geworden O-)
Ziet er goed uit Leo, mooi ding geworden zo!

Molenaar: heeft ie ook Rukka pakken?
 
Mooie wagenals het mooi weer is ga ik misschien wel even langs :]



Na wat sleutelwerk op zaterdag en zondag, heerlijk gereden gisteren, maar gemerkt dat ik nog spoiler op windscherm nodig heb, nu wel een getinte natuurlijk 8-)
[afbeelding]
ja heb nu zwarte kappen ipv grijs metallic en geel is Protonic Blue geworden O-)
Mooi man, alleen nog ff die telelever eruit sleutelen :+
 
Na wat sleutelwerk op zaterdag en zondag, heerlijk gereden gisteren, maar gemerkt dat ik nog spoiler op windscherm nodig heb, nu wel een getinte natuurlijk 8-)
[afbeelding]
ja heb nu zwarte kappen ipv grijs metallic en geel is Protonic Blue geworden O-)

full


full


... lijkt wat op de Adventure van Girl... :Y
 
terug uit de eifel ,de eifel was heel mooi met al die herfstkleuren.en weer heeft ie me verrast met nieuwe mooie wegen.
 
Dat overkwam je met die GSA nou nooit :/



De hele Eifel zal niet bar druk meer zijn nu. Flink oppassen ook met vocht en bladeren.
 
Dat blijft link ja.
Viel me hier vandaag ook op dat het in de schaduw eind vd middag nog steeds nat was.
 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt niet gezellig.
Jammer hoor.... omgeving vind ik nu wel erg mooi.
Die kleuren van het blad... top!
ik klaag al gauw over eten en hotel maar was met leuke groep.
heb heerlijk gereden.en heb me nieuwe tomtomrider geprobeerd had 2 routes gemaakt die waren zeer de moeite waard en de tomtom is zoveel handiger dan de garmin zelfs ik kan nu routes maken en erop zetten zonder wilco. *O* had binnen paar uur me routes erop staan vanuit de doos dat zegt wat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan