MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik rij met die demofietsen regelmatig met Tomtom, hulde aan die 'kronkelroute' optie. Ik ga regelmatig 2/3 dagen spontaan naar de Eifel en ik hoef geen routes meer te maken. Het is zo fijn als iets gewoon werkt, en dat doet dit :P .

Vind voor de rest de bediening te wensen over laten, te klein gepriegel en de door die mooie hippe interface is het apparaat te traag. Het andere nadeel van 't TFT-scherm is de enorme glinstering.. Zo'n Garmin is ook niet alles, maar die overlijdt iig niet na een regenbui en vangen de glinstering op door geen TFT-scherm te gebruiken.

Eigenlijk is 't altijd wat. We moeten toch wat te zeuren hebben he :+





Voor de rest genieten met die kleur vd bladeren onderweg... Alleen op de dienstmotor, Tuono rijd ik niet meer op sinds 'ie in de verkoop staat.
 
Laatst bewerkt:
Moest net even hier in het centrum van Hilversum zijn. Blij dat ik niet in de auto zat ofzo. Alles staat vast :/ Kon er met de motor gelukkig langs en tussendoor. Groest stond vast, Langestraat, Emmastraat, Utrechtseweg. Weet niet wat er aan de hand is maar lijkt steeds drukker te worden.
 
Ook als het prima weer is presteren mensen het ondenkbare in het verkeer :(
 
Die Tomtom dingen kan ik niks mee. Op normale wegen zal het best functioneren, maar offroad tracks uploaden gaat al niet. Ik blijf lekker bij Garmin/Basecamp. Als je er aan gewend bent is het prima spul.

Een spontaan weekendje Eifel moet overigens best nog kunnen eind oktober begin november. :P
 
Weekendje zou ik moeten puzzelen of het past maar als het past ga ik zeker mee :Y
 
Als ik kan, ben ik erbij.


Eerst de KTM ff reanimeren denk ik :X
 
Prima plan wel hoor, maar....

Op zich is er nu niet heel veel tijd meer om dan nog ff te wachten tot het mooi weer is of dat een ander een voorzet geeft.

Er even vanuit gaande dat elk hotel ruimte heeft en anders wel de tweede die je belt.... dus stel dat het goed weer is...

Volgend weekend is vrijdag 27 t/m maandag 30 oktober. Ik zou ff moeten kijken welke dagen ik vrij kan krijgen, maar zaterdagavond t/m maandag kan zeker en miss wel langer.

Vlug lijstje:

- Xtra
 
Ey! Sletjes!



Op FB is iedereen wakker, maar hier ff posten.... NOT :/
 
:W

Tsja, druk druk druk als zelfstandig ondernemer tegenwoordig ;)
Spontaan weekendje weg gaat voor mij héél lastig worden de komende weken -O-

Ik zag in de FB groep die groepsfoto van de BBQ uit 2014.
Wat jammer dat dat niet meer is. Was toen echt super gezellig. Niet alleen de BBQ maar ook de gezamenlijke ritjes.

Veel te weinig gereden ook dit jaar. Ik beloof beterschap voor volgend jaar :P
 
Laatst bewerkt:
Prima plan wel hoor, maar....

Op zich is er nu niet heel veel tijd meer om dan nog ff te wachten tot het mooi weer is of dat een ander een voorzet geeft.

Er even vanuit gaande dat elk hotel ruimte heeft en anders wel de tweede die je belt.... dus stel dat het goed weer is...

Volgend weekend is vrijdag 27 t/m maandag 30 oktober. Ik zou ff moeten kijken welke dagen ik vrij kan krijgen, maar zaterdagavond t/m maandag kan zeker en miss wel langer.

Vlug lijstje:

- Xtra
Piketdienst, shit..... :/
 
Ik heb waarschijnlijk in dat weekend iets met een verjaring van mijn dochter. Het weekend erna wil niet? Of twee weekenden erna?
 
Ik...heb geen motor :')


Stelletje wijven lijken we wel!
Heb wel n scooter maar dat is niet zo'n gelikt ding als van Teun! :]
Wil je niet in de "wij" vorm praten! Ik heb twee motoren staan en gebruik ze nog af en toe. Een scooter rijden is net zoiets als thee drinken, ieder zijn ding.
sissies.gif







:+
 
Hier te maken met de weekenddienst van Kato.
Stukje over de grens rijden heb ik eerlijk gezegd nog wel zin in, maar zal voor mij denk ik uitdraaien op een dagtocht.
 
Prima plan wel hoor, maar....

Op zich is er nu niet heel veel tijd meer om dan nog ff te wachten tot het mooi weer is of dat een ander een voorzet geeft.

Er even vanuit gaande dat elk hotel ruimte heeft en anders wel de tweede die je belt.... dus stel dat het goed weer is...

Volgend weekend is vrijdag 27 t/m maandag 30 oktober. Ik zou ff moeten kijken welke dagen ik vrij kan krijgen, maar zaterdagavond t/m maandag kan zeker en miss wel langer.

Vlug lijstje:

- Xtra

Vlug lijstje:

- Xtra
- Zot
- Saded
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan