MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lankho :')

Niets boven bonen, en anders: Nespresso :)


Net terug uit 'n paar dagen Marokko. Me heerlijk misdragen op de nieuwe Tiger 800 XRT en XCA. Vooral het offroaden daar was fantastisch...

27657195_1556403801122164_995430925504397492_n.jpg


Wat 'n mooi land.
 
Omdat ze hier je klauwen er niet afhakken als je jat.
En omdat anderen hier voor je werken zodat je een uitkering en heel veel toeslagen krijgt.
En zo zijn er meer redenen. Nederland gaat langzaam maar zeker naar de klote :Y
 
Wil wel eens cijfers zien, zou me verbazen als de meeste Marokkanen die problemen geven daadwerkelijk hier naartoe zijn geëmigreerd. Denk dat je de tweede of zelfs derde generatie bedoelt... ;)
 
Zeker, die horen hier niet, maar zijn ook daar een buitenlander
 
Ik weet 't wel zeker. Pa en ma, over het algemeen, met respect naar de Nederlandse cultuur en autoriteit. Ook de meute die 't hier verpest krijgt van hun een draai om de oren terwijl pa en ma nog uit het Rifgebergte komen.
 
Ik weet 't wel zeker. Pa en ma, over het algemeen, met respect naar de Nederlandse cultuur en autoriteit. Ook de meute die 't hier verpest krijgt van hun een draai om de oren terwijl pa en ma nog uit het Rifgebergte komen.


de meute die het hier verpest krijgt juist geen draai om hun oren van ouders...De ouders kunnen hun niet meer aan...
 
Ouderen heb je geen last van... maar dat die zich zo lekker aangepast hebben :N
 
mensen, ik heb al haat genoeg zonder dit. Hoor je een keer iets positiefs en gaan we lekker hollands lopen kankeren.

schijt hollanders @#$%

Kennie eens aan die thé muts vragen hoe de koffie daar is :(
 
Was sowieso al van plan om te stoppen maar niet vanwege anti-rook huilies.
 
Laatst bewerkt:
Vreemde vind ik dat er amper acties/campagnes zijn geweest om donoren te werven. Kan mij de laatste keer dat er zoiets gedaan werd niet meer heugen.


je bent ook niet echt dood als ze je organen willen gebruiken. Als je echt dood bent zijn je organen namelijk binnen paar minuten al niet meer te gebruiken. Zijn ook mensen dood verklaard die later nog herstelden.


En er is ook nog de grondwet waar het een beetje mee knelt

Nederlandse Grondwet - Artikel 11: Onaantastbaarheid lichaam
 
nog wat stuk gegaan?hoe waren de roaden en het verkeer daar?Ja, misschien is een winterhutje daar een optie voor me. Spanje is best aan de prijs tegenwoordig.
Zijn wel 't eea aan XC's neergelegd toen het heel slecht weer was, maar ik heb 'm gelukkig netjes overeind gehouden.

Verkeer is gekkenhuis, maar met name in de steden. Iedereen doet maar. Buiten de steden is het rustiger en kom je best weinig verkeer tegen. Meer ezels. Asfalt is meh, maar weinig last van gehad. Als je daar rijdt, rijd je toch op 'n motor waarmee dat wat minder uitmaakt. :Y
 
Laatst bewerkt:
Een rondrit in Marokko zie ik best zitten.

Je kan eindeloos offroad rijden en wat ik begrepen heb zijn de mensen zeer vriendelijk en gastvrij. Noppen onder de twin en gaan. :t
 
Vreemde vind ik dat er amper acties/campagnes zijn geweest om donoren te werven. Kan mij de laatste keer dat er zoiets gedaan werd niet meer heugen.


je bent ook niet echt dood als ze je organen willen gebruiken. Als je echt dood bent zijn je organen namelijk binnen paar minuten al niet meer te gebruiken. Zijn ook mensen dood verklaard die later nog herstelden.


En er is ook nog de grondwet waar het een beetje mee knelt

Nederlandse Grondwet - Artikel 11: Onaantastbaarheid lichaam
er is elk jaar wel een donor week, waar je weer reclame op tv en internet krijgt van bners die vragen aan elkaar of ze al donor zijn...
 
Zag er gisteren weer zat voorbij komen op NL1. Slachtoffers: Blank :Y



Koffie :Z Hoe beter ik slaap, des te gaarder zit ik hier smorgens :Z :Z :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan