MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
full



boem!

Waar zullen we dit jaar weens een heen gaan.... denk denk denk... :P
 
Laatst bewerkt:
Spanje?

Zou ik graag willen iig :Y


En gruwelijk veel koffie :Z
 
Tikken we dat deze zomer ff af. Moet toch de KTM weer s goed uitlaten -O-
 
ben bezig met verhaal 2017 met oa Pyreneeën. Erg mooi en vooral spaanse kant is super. Veel meer ruimte en bizar mooi europees asfalt op wegen waar nooit iemand rijdt
 
Trekhaak op de Alfa gebouwd..als een razende even de stekker erop aansluiten en het stukje kabelboom aan mistlicht en achteruitrijlicht erop zodat de bumper er niet meer af hoeft, dan sluit ik de rest van de kabelboom later wel aan. Last van m'n rug en ik moet eigenlijk nog leren voor een examen morgen, dus even opschieten...

Bumper zit, alles zit mooi... :t

Dus ik ruim het gereedschap op, kijk nog eens achterom...en realiseer me dat ik de kentekenplaatverlichting niet meer aangesloten heb. :(

Maar ik rij toch nooit in het donker, wat kan het schelen, volgend weekend weer... :')
 
Jawel hoor ik moest gniffelen :j

Trekhaak op de Alfa gebouwd..als een razende even de stekker erop aansluiten en het stukje kabelboom aan mistlicht en achteruitrijlicht erop zodat de bumper er niet meer af hoeft, dan sluit ik de rest van de kabelboom later wel aan. Last van m'n rug en ik moet eigenlijk nog leren voor een examen morgen, dus even opschieten...

Bumper zit, alles zit mooi... :t

Dus ik ruim het gereedschap op, kijk nog eens achterom...en realiseer me dat ik de kentekenplaatverlichting niet meer aangesloten heb. :(

Maar ik rij toch nooit in het donker, wat kan het schelen, volgend weekend weer... :')
Blijft toch elke keer weer 'n genot om te lezen :') :+
 
Voor wie 't interessant vindt om te lezen hoe ik doe alsof ik er wat vanaf weet, of voor wie echt geïnteresseerd is in de nieuwe Tiger 800 (XC en XR) kan m'n test hier lezen. Net gepubliceerd vanaf m'n ziektebed :')
 
Laatst bewerkt:
Voor wie 't interessant vindt om te lezen hoe ik doe alsof ik er wat vanaf weet, of voor wie echt geïnteresseerd is in de nieuwe Tiger 800 (XC en XR) kan m'n test hier lezen. Net gepubliceerd vanaf m'n ziektebed :')
je zal wel kapot zijn idd met een veerweg van 43mm voor. Ik kon het stuk reclame proza daarna niet meer tot mij nemen O-)
 
Laatst bewerkt:
Voor wie 't interessant vindt om te lezen hoe ik doe alsof ik er wat vanaf weet, of voor wie echt geïnteresseerd is in de nieuwe Tiger 800 (XC en XR) kan m'n test hier lezen. Net gepubliceerd vanaf m'n ziektebed :')
Voordat je over veerweg begint moet je eerst even uitzieken. :+
Quote; Met een veerweg van zo’n 170mm aan de achterzijde en 43mm aan de voorzijde, laat de Tiger zich graag gebruiken voor dit soort activiteiten.
 
Ik neem nog 'n extra doosje medicijnen in voor ik straks weer op 'wijzig' ga klikken. Als we dan toch al bezig zijn :') :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan