MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
34374514.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niemand ontkomt eraan, wat 'n pleurisgriep...









Lieve mensen, is er iemand met een motortrailer die ik zou mogen lenen als het nodig is? Heb mogelijk 'n brommert in dld op het oog en dan weet ik een beetje waar ik rekening mee moet houden :Y

Weet dat je het ding al gekocht hebt, maar mocht je het geval nog moeten ophalen, je bent altijd welkom. De speciale motorsteun heeft JeGo al, maar ik zet de brommer gewoon vast aan de sjorogen in de bak, zonder problemen.

Sleurbakkie is het grootste deel van de tijd beschikbaar, voorlopig maak ik er geen gebruik meer van.

Ga de brommer denk ik dit jaar verkopen, aleen even een geschikte kabelboom vinden omdat in deze al redelijk geknipt is. Ellende is een beetje dat ik nog wel iets moet investeren om het ding weer een beetje kentekenwaardig te maken en ook net zoveel kwijt ben om het ding weer netjes voor op de baan te maken.

De velgrand laat ik sowieso wel even varen. Geen geld meer ondertussen, en daarvoor heb ik alleen maar vage telefoontjes gehad met Mulders motoren, meerdere keren gevraagd een bepaalde velgrand te bestellen, meerdere keren is de levertijd opgeschoven en nu hoor ik niets meer.

Wel een nieuwe Selle Dalla Valle wave zadelcover erop zitten. Ziet er super uit, benieuwd of het ook anders voelt. Ga er in ieder geval geen seconde sneller van maar toch.... :+
 
Net ff getest, maar je moet gotverredomme aardig proppen om er twee in die gaatjes te krijgen :(


Dus ff geprobeerd in andere gaten. Doet ook ff zeer, maar went aardig sneller :)
 
Ja


en nee.



De wet moet aangepast worden, maar wel op de juiste manier. Dus mijn advies is nee.

een klant van me is afgestudeerd in artificial intelligence en studeert nu rechten. Hoop dat die snel in een denktank komt.
 
Vandaag met n buurman bij de opening van Motorcity Utrecht geweest maar dat staat nog erg in de steigers allemaal.
Kleding nog zonder prijsjes even als de motoren. De staat van de motoren is ook niet de moeite waard helaas.
De afdankertjes van t filiaal in Amsterdam zeg maar. Geef t wat tijd en wie weet word het n leuke tent erbij.
 
Waar zit die zaak?
Utrecht, ja snapte ik al :)




wie weet volgend weekend weer s wat aandacht aan de brommers schenken. Zou leuk zijn :)
 
Thanks Ilja, ga 't onthouden. Voorlopig staat die van Toos er nog... Als ik 't kenteken eindelijk heb hoop ik voorlopig geen Tuono -en dus sleepwaardige- taferelen meer te hebben :') .

Vandaag met n buurman bij de opening van Motorcity Utrecht geweest maar dat staat nog erg in de steigers allemaal.
Kleding nog zonder prijsjes even als de motoren. De staat van de motoren is ook niet de moeite waard helaas.
De afdankertjes van t filiaal in Amsterdam zeg maar. Geef t wat tijd en wie weet word het n leuke tent erbij.
Amsterdam is natuurlijk ook al zo'n succes.
 
Ik zal zo eens kijken of er een samenvatting te downloaden is. Een hele wedstrijd kijken heb ik het geduld niet voor. :Z
 
Vandaar samenvatting. ;)

Vandaag 2 uur bezig geweest om de KTM weer enigszins toonbaar te krijgen. Na de OTR in Ruinen is het alleen nog maar koud en nat geweest, dus nu pas schoon kunnen maken. Wat een K klus........ Je wordt dus serieus moe van een OTR, maar ook van het klusje achteraf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan