MFFM 6?

wat wil je drinken?

  • cola

    Stemmen: 10 55,6%
  • sinas

    Stemmen: 1 5,6%
  • 7up

    Stemmen: 2 11,1%
  • koffie/thee

    Stemmen: 2 11,1%
  • sapje

    Stemmen: 2 11,1%
  • maakt nie uit

    Stemmen: 1 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    18
full


motorsmurf bij de auto van fuck
 
Laatst bewerkt:
Ah! ik zie dat de Pic's toch niet gewist zijn :P
Maar kijk maar even goed naar dat autootje.
Daar rijden er nog 5 van rond.
Soms moeten ze stil staan en je raad het al. precies op een plek langs de weg.
(waar moet die auto anders rijden?)
Je lacht je rot hoeveel mensen om zitten te kijken.
Kheb geen idee waarom :?
 
Hahaha er zitten geweldige foto's tussen :} (iets met sjoko-mousse ofzo :+ )

Ik sta er zowaar eens redelijk normaal op !!! :+
 
nienke het was erg gezellig en ook heel lekker
vera ook bedankt voor de mousse hij smaakte weer goed
en de rest ook maar bedankt voor de gezelligheid , al tijd weer leuk zo´n meeting
 
fijn dat iedereen t zo naar zn zin heeft gehad :) en hele leuke foto's.
MEER!!!
huis nog steeds een bende, keuken is redelijk opgeruimd maar strakkies moet de stofzuiger er doorheen en gedwijld. bah
 
@fuck ok dan vind ik het een goede reden :)

@nien beters dat je huis al bijna opgeruimt is maar hoe staat het met de sleutels :?
 
Nienke Bedankt Nienke Bedankt.
Nienke Nienke Nienke Bedankt.

Ja was weer gezellig en idd je bent zo die nieuwbouw wijk uit. Ben alweer benieuwd naar de volgende.
 
Zo hehe eindelijk ff zeggen wat ik er van vond. Ik heb een super avond gehad ondanks het feit dat ik bekogeld werd met kussens ( thanxx Unit, motorsmurf en motorgek), bijna slagroom in me gezicht gepropt kreeg ( Thanxx motorsmurf)en constant op me worden gepakt werd ( Thanxx Phoenix) ;) :+

Moet eens wat vaker naar dit soort meetingen gaan :} :}
 
@fuck ok dan vind ik het een goede reden :)

@nien beters dat je huis al bijna opgeruimt is maar hoe staat het met de sleutels :?
je moe nie zo zeuren, ben ook pas net thuis en kan nou eenmaal niet thuis zoeken als ik tot 6 op school zit he?
ga ff kijken....... nope, nie te vinden
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 16 oktober 2003 19:04 schreef Lady j het volgende:
Zo hehe eindelijk ff zeggen wat ik er van vond. Ik heb een super avond gehad ondanks het feit dat ik bekogeld werd met kussens ( thanxx Unit, motorsmurf en motorgek), bijna slagroom in me gezicht gepropt kreeg ( Thanxx motorsmurf)en constant op me worden gepakt werd ( Thanxx Phoenix) ;) :+

Moet eens wat vaker naar dit soort meetingen gaan :} :}

Ff voor alle duidelijkheid. Ik heb het sterke vermoeden dat ze woorden bedoelt... *D Maar natuurlijk ben ik weer geheel onschuldig... O-)
Was idd een erg leuke MFFM, en Nienke, heel erg bedankt... :} :}
Hier is nog de link naar mijn foto's... als ik meer tijd/zin heb, zet ik ze mischien nog wel een keertje hierin...

http://gallery.bikepower.nl/albur57
 
Ff voor alle duidelijkheid. Ik heb het sterke vermoeden dat ze woorden bedoelt... *D Maar natuurlijk ben ik weer geheel onschuldig... O-)
ja excuse mij zeg, sorry dat ik ook eens wat fout tik :+

Trouwens leuk onderschrift onder die foto van mij en motorsmurf, had van jou ook niet anders verwacht natuurlijk ;) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan