mffm nummero kweet niet

wat moet er naast frikandellen komen?

  • bitterballen

    Stemmen: 11 37,9%
  • kaassoufle's

    Stemmen: 8 27,6%
  • kroketten

    Stemmen: 1 3,4%
  • kipcorns

    Stemmen: 5 17,2%
  • chips

    Stemmen: 1 3,4%
  • groenvoer

    Stemmen: 3 10,3%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Nog ff een vraagje voor nien... hoe hard mag je nou op die 2 baans weg naar je huis toe? bij die blauwe flitsers !

:?
 
Nog ff een vraagje voor nien... hoe hard mag je nou op die 2 baans weg naar je huis toe? bij die blauwe flitsers !

:?
80
mensen hou daar dus even rekening mee, als je de A12 afkomt richting zoetermeer pijnacker, bij de eerste stoplichten staat een flitskast, ik weet niet offie t doet maar probeer t maar niet uit!!!
 
Ik hoor dat ik aangemeld ben :?

wie komt er nog meer vanaf de regio A'dam :? (hoef ik lekker de weg niet te zoeken }) )
 
Heeft iemand fototoestel of film camera....?

Anders kom ik niet hoor :+
Een van de MF fotografen (die van de MF fotoshoot) kan helaas niet. Ik ben dan aan het werk. Ik moet een trouwreportage maken. Ook van het avondfeest.

Maar Dropkick, sinds wanneer ben jij fotogeniek (of fotogeil?)
 
Ik hoor dat ik aangemeld ben :?

wie komt er nog meer vanaf de regio A'dam :? (hoef ik lekker de weg niet te zoeken }) )

Regio Almere...

[me]Snarfman programmeert z'n GPS en rijdt probleemloos naar Fietsertje :P ;)
[/me]


@fietsertje :} voor de alternatieven voor de frikandellen... Wil nog wel een paar pakken broodjes Unox meenemen... als er een magnetron ter beschikking is...
 
Regio Almere...

[me]Snarfman programmeert z'n GPS en rijdt probleemloos naar Fietsertje :P ;)
[/me]


@fietsertje :} voor de alternatieven voor de frikandellen... Wil nog wel een paar pakken broodjes Unox meenemen... als er een magnetron ter beschikking is...

magnetron is beschikbaar ;) dus leef je uit, lekker!
 
If motor then "Ik kom"; else "Balen, ik kom niet."

m.a.w. Even afwachten of mijn motortje al weer voor de deur staat zaterdag. Ik vrees echter van niet
 
fietsertje...'t ganie lukken denk overmorgen. Ben om 21.00 klaar en heb een Holec BBQ staan.

Veel plezier in iedergeval ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan