MFH brengt gezelligheid naar Belgische Ardennen! 20-24 juli

Ships! Sorry dames en heren, maar door een misverstand hebben we morgen bij de lunch muffins ipv Bosche Bollen -O-

(soep/broodjes/ijs is er gewoon wel ;))
 
Hé verdorie Nofri, laat die lunch maar zitten dan! :r

:j

Heb er zin in *O*

Shiva, als je dit leest, probeerde je te bellen omdat jij mij probeerde te bellen, kan jij me anders even bellen anders moet ik jou weer bellen!

Hoe laat mag ik max langskomen? O-)
 
gemiste kans dan noof,...........

kan ik mijn dochter niet langssturen voor een bakkie koffie.
Zit ze niet aan het plein, nummer 4 toevallig? _O- })

@ Snappie, oké zeg ik jouw lunch wel af, behalve je ijsje.......... die neem ik! (3 ijsjes, lekkerrrrrrrrrr! :9 )
 
ze zijn nu net vertrokken.
trein naar maastricht en morgen op de fiets verder

heb de fiets voorzien van MF stikker!!! whaha
 
@ Nofri, kunnen we niet gewoon samen naar Durbuy rijden!?
Nouja het is niet onmogelijk, maar met een groep van 6+ over zo'n afstand proberen samen te houden is niet handig, plus bij de tankstops zit je een half uur op elkaar te wachten voordat je verder kan.

In Duitsland bestond de gezelligste groep uit 5 en dat was echt ideaal met filerijden, tussenstops, groepsafspraken maken etc. Toen konden we de groepsformatie achterstevoren doen (snelste voorop, langzamer achteraan) zodat ieder zn eigen tempo kon rijden, waarbij de snellere alleen bij de afslagen ff op ons gingen wachten. Moet zeggen dat rijden zonder koplampen achter heel relaxed is.
 
mischien nog een ideetje voor jullie
laat de voorrijder een rood veiligheids vest dragen, en de laatste een geel/groene....
wordt het volgen en in de gaten houden een stuk makkelijker.
 
@ Adinda, leg het morgen maar even met je groep voor. Bij jullie zitten alleen maar tempo-rijders, dus ik kan me wel enigzins voorstellen dat ze geen zin hebben om 3,5 uur achter de sightseeing toeristen aan te rijden ;)

mischien nog een ideetje voor jullie
laat de voorrijder een rood veiligheids vest dragen, en de laatste een geel/groene....
wordt het volgen en in de gaten houden een stuk makkelijker.
Bedankt voor de tip! Wel een goed idee als het één grote groep gaat worden.
 
*O* Route naar Barvaux - Weris staat in de TomTom! En die naar Namen (Namur) staat er ook in *O*

Nog ff rugzak + tanktas inpakken en dan chillen :Y
 
Allééé he, het is zoverrrr

*O* *O* *O* MFH goes Ardennen!!! *O* *O* *O*

Zullen we film-avondje doen vanavond? O-) Locatie, bij ons in Weris :+
 
he rukkers en vakantie genieters....
krijg net nieuws dat mijn dochter zo op de fietsnaar ourte gaat...dat is bij jullie om de hoek.
ze vertrekt vandaag en zal er morgen wel zijn.
als jullie haar tegen komen, kunnen jullie haar vriendje dan even verzuipen in de ourte? :9

kon alleen jullie adres niet vinden behalve gouvy?...

Gaat lukken peet :Y
 
Op de terugreis na ( B| -O- ) was het echt een super weekie, nofri jane & de rest bedankt, was echt top *O* :Y
 
*O* Was gezellig! *O* Hopelijk hebben jullie je ook vermaakt. Hier wat foto's van mij. Filmpje + verhaaltje komt nog :z :

MFH-Ardennen-2009-001.jpg

MFH-Ardennen-2009-002.jpg

MFH-Ardennen-2009-003.jpg

MFH-Ardennen-2009-004.jpg

MFH-Ardennen-2009-005.jpg

MFH-Ardennen-2009-006.jpg

MFH-Ardennen-2009-007.jpg

MFH-Ardennen-2009-008.jpg

MFH-Ardennen-2009-009.jpg

MFH-Ardennen-2009-010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan