MFH op TRIP 2012 Topic

Nosig

MF veteraan
16 aug 2008
14.990
12
Haarlem

full


*O* *O* *O* MFH TRIP 2012 TOPIC *O* *O* *O*

Intro
Eindelijk is het dan zover, het enige topic voor een gezellige weekje motorvakantie met MF Haarlem! In dit topic kan een ieder MFHer zijn vraag/op/aanmerkingen kwijt. In de openingspost zetten we centraal de nieuwsberichten/updates neer en af en toe doen we dat ook op #facebook #twitter en andere #sociale-ongein :+. De organisatie bestaat dit jaar uit Pils, Snappie, Peter (met assistente Diana) en Nofri.

Hoe gaat dit in z'n werk? :?
Wij hebben alvast voor jullie 4 lokaties/circuitdagen uitgezocht. De datum die we met MFH kiezen bepaalt naar welke lokatie we gaan. Er is geen discussieruimte meer wat dit betreft, simpelweg omdat wij dat al voor jullie hebben gedaan :+. Het enige wat jullie hoeven te doen is je beschikbaarheid in dit topic op te geven (tevens is dit gelijk je aanmeldng). Hier krijg je 2 weken de tijd voor. Wil je absoluut niet naar een bepaalde lokatie, geef dan ook niet je beschikbaarheid op die datums op. Na 2 weken (zie deadline onderaan de OP) sluit de 'poll', verzamelen wij alle opgegeven datums en kiezen we op basis van 'meeste beschikbaarheid' de lokatie. Daarna worden gelijk de accommodatie en circuitdagen gereserveerd en wordt er een periode opengesteld waarin iedereen zijn betalingsverplichting moet voldoen.

Sherlock, wtf zijn de locaties en data dan? :?
Fear my table-skilzz :'):
VP:29JUN-06JUL / Spa-Francorchamps / 300KM / CDD 02JUL / €90 (minder)
VP:13AUG-17AUG / Spa-Francorchamps / 300KM / CDD 16AUG / €90 (minder)
VP:21MEI-26MEI / GP-Strecke / 350KM / CDD 24MEI / €120
VP:30JUL-06AUG / GP-Strecke / 350KM / CDD 05AUG / €120
VP:21AUG-26AUG / Hockenheim / 530KM / CDD 23AUG / €175

Update 23/7: Het wordt dus Spa!


Format:
VP = Vakantie Periode / Lokatie / Afstand tot circuit / CDD = CircuitDagDatum / prijsindicatie overnachtingen p.p.


Voor wie is het bedoeld eigenlijk? :?
In principe geldt; hoe meer zielen, hoe meer gezelligheid! *O* Maar om het voor de organisatie nog behapbaar te houden is het uitsluitend voor MF Haarlem leden bedoeld, plus eventueel gasten op uitnodiging van MFHers. +1 dus ook welkom, maar ook vrienden/vriendinnen. Zelf heb ik een goede vriend en een nichtje+1 die eventueel ook interesse hebben. PS: als we je niet kennen, en je bent vrouwelijk, dan zijn we vast niet te beroerd om een uitzondering te maken O-)


Omnomnoooom, hoe moet ik me opgeven? :?
Post in dit topicalleen de data uit het lijstje hierboven waarop je beschikbaar bent. Geef ook even aan of je/een +1 meeneemt. Verzoekje, als je binnen 2 weken je beschikbaarheid wil aanpassen, doe dit dan s.v.p. in je eerste aanmeldingspost. Scheelt een hoop gezoek voor ons :j Let op, soms hebben we meer overnachtingen i.v.m. circuitdagen die in het weekend zijn.


En als ik wil circuit-rijden? :?
Geef bij het aanmelden aan of je wil gaan circuitrijden. Als de inschrijvingsperiode sluit dan nemen wij gelijk contact op met de circuitorganisatie om te vragen of ze nog voldoende plek hebben. Zo ja, dan geven we aan de circuitrijders door dat je zelf kan boeken. Let op: dit doen wij dus niet voor jou en je bent dus zelf verantwoordelijk voor de inschrijving en betaling van je circuitdag!

En als ik niet wil circuitrijden? :?
Als je bij je aanmeldingen in dit topic verder niets vermeldt gaan we ervan uit dat je niet wil circuitrijden. In het weekje vakantie kunnen we de befaamde MacMeets houden maar dan in het buitenland, dagje uit, foto's maken op het circuit, paintballen, gewoon rondtouren, etc. Daar ben je volledig vrij in, er zijn genoeg nevenactiviteiten en genoeg terrasjes! Overigens, vanaf Hockenheim is het maar 500 km naar de Stelviopas voor de liefhebbers :9

Met de auto of motor? :?
Er zijn een aantal met een circuitfiets of, die eigenlijk lange ritten op de snelweg met de motor niet zo relaxed vinden. Zij zullen waarschijnlijk met de auto+aanhanger gaan. Uiteraard zijn er ook MFHers die op de motor gewoon gaan. Details van het logistieke deel fietsen we er later in. Gezamelijke vertrekpunt is uiteraard MacHoofddorp. Waarom niet Haarlem op de Grote Markt? Omdat de MacD dan nog niet open is voor de noodzakelijke koffie :')

En wat gaat dit me kosten? En (aan)betalingen? :?
Zie hierboven voor de overnachtingskosten. Prijzen zijn een indicatie.
Brandstof kosten hangen af van hoe zuinig je fiets of je koekblik is en je gedoseerd je rechterhand/voet/cruisecontrol is.
Le-Mans komt eventueel Peage pekels bij (tolweg).
Richtlijn aanhanger: €100,- (2 motoren)
Richtlijn eten/drinken: €15,- per dag

Deelnemers:
U vraagt, wij draaien! Let wel, alle OVBers is ook Onder Voorbehoud van beschikbare plekken, maar dat leek me logisch :P
Deelnemers:
  1. Jeroen (C1)
  2. Pauline
  3. Peter (C2)
  4. Diane
  5. Tino
  6. Denise
  7. Noof (C1)
  8. Oscar (C1)
  9. Lux
  10. Mini
  11. Eddo (C3)
  12. Fred (C2)
  13. Rick (C2)
  14. Mariana (C1)
  15. Nick
  16. Kjell
  17. Jeroen Fox
  18. Adinda (C1)
  19. Esther (C2)
  20. Dion (C2)
  21. Casper (C1)
  22. Joyce (C1)
  23. Batty (C3)
  24. Manuela
  25. +1
  26. Coenster
  27. Marjolein
  28. Jermo (C2)
  29. Dâsä
  30. Snappie
  31. Roos
  32. Tinus (Op afwachting van reactie)
  33. Leon
C = Circuitrijden (1 = Debutant, 2 = Snel, 3 = Zeer Snel)

OVB lijst:
  1. ...

Updates en nieuwsberichten? :?
Die komen hier te staan! Houd dit plekje regelmatig in de gaten dus.

Update 23/2: Het wordt 13 t/m 17 augustus naar Spa!
Hier istie dan, de lang verwachte uitslag; MFH gaat 13 t/m 17 augustus op Trip naar Spa-Francorchamps! *O* Het kwam erop neer dat de stemmen voor de GP-Strecke en Spa op gelijkspel eindigden. In eerste instantie zouden we voor GP-Strecke gaan, en hoewel nog voldoende circuitplekken over waren was inmiddels het aanbod van huisjes in een rap tempo teug gezakt. Diana heeft wel iets gevonden, maar het huisje had niet het Macmeet karakter, en de gedachte alleen al dat dit jullie ongelukkig zou kunnen maken heeft ons diep in ons hart geraakt O-) Daardoor hebben we besloten om, net als vorig jaar, voor de belgische Ardennen te kiezen.
Diegene die een (C)ircuitdag willen doen ontvangen een aparte PB. De organisatie gaat nu het vakantiehuisje reserveren. Jullie kunnen dus nu je verlof/vrij/probatie aanvragen. Binnenkort ontvangt iedereen tevens een factuurtje :P
PS. Mocht iemand (op uitnodiging van MFH) nog mee willen, maar had hij/zij nog niet aangemeld, gaarne hier even een berichtje of neem contact op met 1 van de organisatoren.

Update 25/2: Inschrijven circuitrijden
hierbij de link om je in te schrijven voor de circuitdag
voor hen die nog geen account hebben, kunnen hem zo aanmaken
je bent zelf verantwoordelijk voor betaling en reservering hiervan
ik heb gebeld er waren nog voldoende plekken.
geef ook duidelijk aan welke groep je wilt gaan rijden.
link bikersday: http://dut.bikersdays.com...Days/Kalender/Bikers-Day8
ik zou zeggen....boek zo snel mogelijk
zeker nu met de motorbeurs gaat overal het bloed weer stromen, dus wil je zeker zijn van een plek......BOEKEN!

Update 25/2: Huis/accommodatie is gereserveerd!
We hebben een huis (max 33 personen) in Coo. Ligt op 23 minuten vanaf het circuit! Meer info: Nosig in "MFH op TRIP 2012 Topic"

Update 27/2: Verzoek tot betaling 1e termijn
Iedere deelnemer wordt verzocht om vóór zondag 4 maart alvast €15,- over te maken naar ING 7802157 N. Djohor te Haarlem. Meer info: Nosig in "MFH op TRIP 2012 Topic"

Update 01/3: De laatste 4 moeten luchtbed/slaapzak meenemen + betalingsherinnering
Er zijn 29x 1 pers. bedden en 4x kinderbedden. De laatste 4 moeten luchtbedden/slaapzakken regelen. Meer info: Nosig in "MFH op TRIP 2012 Topic"

Update 26/3: Maximale OVBers & late aanmelders
De absolute max is 35! Wie het eerst haalt die het eerst maalt, en slaap-spullen op eigen verantwoordelijkheid te regelen. Meer info: Nosig in "MFH op TRIP 2012 Topic"

Update 16/4: Slaapplekken, Transport en Betaling 2e deel!
Wie slaapt waar? Wie rijdt hoe ernaartoe? Kosten komen in totaal neer op €52,11 p.p. Het volledige bedrag dient uiterlijk 18 juni 2012 te zijn ontvangen op (ING) rekening 7802157 N. Djohor te Haarlem. Meer info: Nosig in "MFH op TRIP 2012 Topic"

Update 4/7: Betalingen 2e termijn, afzegging deelnemers, etc
Er missen nog een aantal betalingen en verder zijn er helaas afmeldingen. De lijst van deelnemers is geupdate en er is nog wat praktische informatie. Meer info: Nosig in "MFH op TRIP 2012 Topic"

Update 31/7: Slaapkamerindeling online, update deelnemerslijst, etc!
De deelnemerslijst is geüpdate n.a.v. recente afmeldingen en aanmeldingen. Hierop is een slaapkamerindeling gemaakt. Overzichtje van wie met de auto of op de motor gaat is ook toegevoegd. Meer info:
Jeroen P in "MFH op TRIP 2012 Topic"

Update 7/8: MFH Trip 2012 Informatieboekje
Download

Met vriendelijke groet,

Organisatie MFH Trip 2012
JeroenP, Snappie Nicks, Peter, Nofri
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het nu al super geregeld/gedaan gasten, respect! :} :}
Vorig jaar was een groot succes, hopelijk dit jaar weer! *O*
Ik ga is kijken wanneer ik kan... :)
 
Aangezien ik geen idee heb óf en wannéér ik vrij kan krijgen, wil de uiteindelijke data afwachten en dan beslissen of ik mee kan. Ik heb geen voorkeur voor circuit, ik vind alles leuk.
 
Wow, gaaf gedaan zeg!!!!

Mijn stem gaat naar Spa, dat is mijn hemel. :+
 
VP:29JUN-06JUL / Spa-Francorchamps / 300KM / CDD 02JUL / €90 (minder)
VP:13AUG-17AUG / Spa-Francorchamps / 300KM / CDD 16AUG / €90 (minder)
VP:30JUL-06AUG / GP-Strecke / 350KM / CDD 05AUG / €120

In principe kan ik vast en zeker op alle data vrij nemen, maar bovenstaande (data/circuits) hebben mijn voorkeur.

Info wat betreft Le mans wacht ik nog even af :)


oscar_the_grouch_doll_75860_gund_300.jpg
 
Laatst bewerkt:
Spa-Franco mist een stukje start-finish :+ ik hoef niet naar een half circuit hoor :+
 
Mijn voorkeur:

VP:13AUG-17AUG / Spa-Francorchamps / 300KM / CDD 16AUG / €90 (minder)
VP:30JUL-06AUG / GP-Strecke / 350KM / CDD 05AUG / €120


Indien ik op Spa mag rijden dan hè :+
 
Dit is mijn voorkeur:

VP:13AUG-17AUG / Spa-Francorchamps / 300KM / CDD 16AUG / €90 (minder)
VP:30JUL-06AUG / GP-Strecke / 350KM / CDD 05AUG / €120
 
Voor mij ook:

VP:13AUG-17AUG / Spa-Francorchamps / 300KM / CDD 16AUG / €90 (minder)
VP:30JUL-06AUG / GP-Strecke / 350KM / CDD 05AUG / €120
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan