MFH op TRIP 2012 Topic

:W Nog één keer hier:
Even Centraal!​

Na enige vertraging (en daarna verkeerde datums in de overschrijvingen zetten |( :')) krijgt iedereen die naar Spa is meegeweest per omgaande €11,- p.p. aan borg terug. De circuitrijders krijgen nog eens extra €10,- extra terug (korting met terugwerkende kracht).

Rest mij jullie allemaal heel erg bedanken voor de ontzettend leuke tijd in Spa. Heb vrijwel iedereen nog beter leren kennen en vooral nog meer plezier meegemaakt en een boel gelachen. Beste momenten? Allemaal! Van verzamelen bij de BP, tot aan 5 man draaimolen 120 taco's maken, de ritjes, de BBQ, de zeikende buurman tot aan de slappe stories in de Bangbus op de terugweg met bijbehorende en inmiddels beruchte Who Let The Dogs Out @ de MacAfterMeet :} Had het voor geen goud willen missen!!

Owja, Peter en Pils, was me een waar genoegen dit met jullie hulp te organiseren. :Y Volgende keer weer! :+
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Dit zegt genoeg denk ik :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan