MFH to the snowwww???!!!

wuhahaha ik moet toegeven dat ik niet eens van après ski hou!!
ben al zo moe van het boarden de hele dag, lig meestal rond 10 uur al te snurken!!
 
Alternatief zou het ook bij mij thuis kunnen overigens. Ik zet trouwens het in mijn agenda. Ik heb weinig specifieke eisen maar ben wel een internetheld dus kan misschien wat mooie dingen tevoorschijn toveren ;)
 
Voor de mensen die mee gaan/willen.

Het lijkt mij handig om even met elkaar om tafel te gaan zitten om te kijken wie wanneer het beste uitkomt en wat de verdere wensen zijn. Zodat we ook wat specifieker kunnen zoeken.

Bijvoorbeeld volgende week maandag 19-12 om 19.30?

Ik snap dat het waarschijnlijk niet gaat lukken om iedereen om tafel te krijgen, maar als diegene specifieke wensen heeft moet ie dat maar even laten weten.
Ik zal er ook proberen bij te zijn. Ben nog steeds hard aan het nadenken O-)

@ Adinda: ok, ik dacht dat jij ook ervaren wintersporter was. Weet niet waar ik dat op gebaseerd heb :+
 
wuhahaha ik moet toegeven dat ik niet eens van après ski hou!!
ben al zo moe van het boarden de hele dag, lig meestal rond 10 uur al te snurken!!
Haha ik ook hoor!

Ik zal even mijn ideale ski-vakantie-dag omschrijven 's nachts graag sneeuw zodat je overdag verse sneeuw hebt, lekker op tijd opstaan (uhh dat is voor mij rond 7.30/8 uur :$ ) Dan met een prachtige blauwe lucht en een heerlijk zonnetje skieen tot een uur of 15.30/16 uur dan de apres-ski bar in, al dan niet op skischoenen, maar zeker in skibroek en kleding :+ Dan om 18.45 richting hotel omdat daar om 19 uur het eten op tafel staat (vandaar mijn voorkeur voor half pension ;) ). Na het eten nog ff gezellig hangen, evt een spelletje spelen/filmpie kijken. En dan rond 21/22 uur te bed. En dan de volgende dag weer van voor af aan beginnen *O* *O*


Helaas zijn er meestal maar weinig ideale dagen.... Zeker wat betreft de verse sneeuw en skieen in het zonnetje... Maar het apres-skieen hoort er voor mij wel bij eigenlijk. Mag overigens ook ergens halverwege de laatste afdaling hehe }) )

Ik begrijp overigens wel dat als we met een groep gaan, er wel concessies gedaan moeten worden, omdat je nu eenmaal niet iedereen 100% tevreden kan stellen.
 
Haha ik ook hoor!

Ik zal even mijn ideale ski-vakantie-dag omschrijven 's nachts graag sneeuw zodat je overdag verse sneeuw hebt, lekker op tijd opstaan (uhh dat is voor mij rond 7.30/8 uur :$ ) Dan met een prachtige blauwe lucht en een heerlijk zonnetje skieen tot een uur of 15.30/16 uur dan de apres-ski bar in, al dan niet op skischoenen, maar zeker in skibroek en kleding :+ Dan om 18.45 richting hotel omdat daar om 19 uur het eten op tafel staat (vandaar mijn voorkeur voor half pension ;) ). Na het eten nog ff gezellig hangen, evt een spelletje spelen/filmpie kijken. En dan rond 21/22 uur te bed. En dan de volgende dag weer van voor af aan beginnen *O* *O*


Helaas zijn er meestal maar weinig ideale dagen.... Zeker wat betreft de verse sneeuw en skieen in het zonnetje... Maar het apres-skieen hoort er voor mij wel bij eigenlijk. Mag overigens ook ergens halverwege de laatste afdaling hehe }) )

Ik begrijp overigens wel dat als we met een groep gaan, er wel concessies gedaan moeten worden, omdat je nu eenmaal niet iedereen 100% tevreden kan stellen.
Hier kan ik me goed in vinden. Afhankelijk hoe snel er geskied/snowboard wordt. Ik heb wel van die dagen dat als er geknald wordt, dat je na een paar uur echt kapot bent.
 
Haha ik ook hoor!

Ik zal even mijn ideale ski-vakantie-dag omschrijven 's nachts graag sneeuw zodat je overdag verse sneeuw hebt, lekker op tijd opstaan (uhh dat is voor mij rond 7.30/8 uur :$ ) Dan met een prachtige blauwe lucht en een heerlijk zonnetje skieen tot een uur of 15.30/16 uur dan de apres-ski bar in, al dan niet op skischoenen, maar zeker in skibroek en kleding :+ Dan om 18.45 richting hotel omdat daar om 19 uur het eten op tafel staat (vandaar mijn voorkeur voor half pension ;) ). Na het eten nog ff gezellig hangen, evt een spelletje spelen/filmpie kijken. En dan rond 21/22 uur te bed. En dan de volgende dag weer van voor af aan beginnen *O* *O*


Helaas zijn er meestal maar weinig ideale dagen.... Zeker wat betreft de verse sneeuw en skieen in het zonnetje... Maar het apres-skieen hoort er voor mij wel bij eigenlijk. Mag overigens ook ergens halverwege de laatste afdaling hehe }) )

Ik begrijp overigens wel dat als we met een groep gaan, er wel concessies gedaan moeten worden, omdat je nu eenmaal niet iedereen 100% tevreden kan stellen.

:^

Eerste lift omhoog! En na een dag hard werken lekker aan het bier!
 
En daarna de kroeg in *O*

Een vrijgezel die gaat pas slapen... :+ Dips op het queensize bed trouwens :P

Wintersport | TravelBird

Dikke aanbiedingen hier, lekker goedkoop en onderaan de pagina ook dingen richting Oostenrijk!
 
Ik ben de grootste partypooper everrrrr!
Of naja letterlijk gezien kleinste! lolz
Maarre ik mag vanwege mijn gezondheid geen alcohol, dus appelsapje voor mij!! Hahahahaha
 
Ik zal er ook proberen bij te zijn. Ben nog steeds hard aan het nadenken O-)

@ Adinda: ok, ik dacht dat jij ook ervaren wintersporter was. Weet niet waar ik dat op gebaseerd heb :+

Wel nice dat je me zo inschat *D #denkik

Maar heb alleen nog maar 1 keer 4 dagen vroegah met school geskieëd, 1 beginners cursus snowboarden in snowplanet en 2 dagen snowboarden in Gerlos :P
 
Heb vannacht nog even zitten browsen, meeste wintersportgebieden in Oostenrijk beginnen toch wel aardig vol te raken :/
 
Ik was er echt niet bij met mn hoofd gisteravond, sorry daarvoor. Ik had toch weer met de verkeerde prijs zitten rekenen, er waren 2 laagseizoen prijzen... Dus de prijs per kamer komt 5 euro meer uit pppn en de prijs voor familie kamer is in totaal 10 euro pppn meer.
Als dit nog problemen voor iemand opleverd hoor ik het graag...

De correcte prijs en berekening staat nu in de OP (als het goed is). Er zijn nog maar een beperkt aantal kamers beschikbaar, dus laten we proberen van het weekend te gaan boeken als dat lukt voor iedereen. (ik moet zelf ook eerst het akkoord van mn baas hebben :X )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan