MFH to the snowwww???!!!

Ik zat te twijfelen na het boarden op zondag.. maar voor 800,- (materiaal voor mij) weet ik zeker dat ik niet mee ga :)

/twexit
 
ik twijfel hard.......ga er dit weekend even over bomen met diaantje
ik vindt het echt geweldig, maar is toch veel geld.
dus tot weekend ovb.
 
Erg gaaf plan! Leuk gebied en prijs valt redelijk mee voor een wintersport. Helaas voor mij staat er een klein monster op de planning en is juist dan zo'n beetje de due date.

Zou heel graag willen, maar helaas kan ik echt niet. Viel Spass!

Van de zomer maar mee met MFH Goes SPA/Nürburgring/Le Mans/Hockenheim of waar dan ook :+
 
Laatst bewerkt:
Erg gaaf plan! Leuk gebied en prijs valt redelijk mee voor een wintersport. Helaas voor mij staat er een klein monster op de planning en is juist dan zo'n beetje de due date.

Zou heel graag willen, maar helaas kan ik echt niet. Viel Spass!

Van de zomer maar mee met MFH Goes SPA/Nürburgring/Le Mans/Hockenheim of waar dan ook :+
_O-

Jammer Coen maar zeker te begrijpen :+
Dan de zomer editie maar meepakken :Y
 
Super leuk idee mensen! :Y

Alleen kan ook ik helaas niet mee vanwege money issues..
Ik vind 800 euro toch een groot bedrag dat ik op dit moment niet kan missen omdat ik iets anders op het oog heb waar ik het voor nodig heb! })

Voor de mensen die wel gaan, heeeeel plezier! *O* *O*
 
Super leuk idee mensen! :Y

Alleen kan ook ik helaas niet mee vanwege money issues..
Ik vind 800 euro toch een groot bedrag dat ik op dit moment niet kan missen omdat ik iets anders op het oog heb waar ik het voor nodig heb! })

Voor de mensen die wel gaan, heeeeel plezier! *O* *O*

Spannend *O*
 
|( Mijn bazen waren vandaag niet aanwezig, dan zijn ze potverdikkie met z'n 2en voor 1 functie, zijn ze beide vrij op woensdag...
 
Terug
Bovenaan Onderaan