MFLastminute afspreektopic "Vrij&zin in r

Biondo_Dio

MF veteraan
28 mei 2004
2.056
0
Eindhoven
Ik dacht laat ik eens een lastminute afspreektopic openen.
Misschien dat er wel animo voor is. EN anders wie niet waagt wie niet wint.

Dus ben je nu op een doordeweekse dag vrij en is ook nog stralend weer, maar je hebt geen zin om alleen op pad te gaan. Doe hier een oproepje en ga met medeMF-ers gezellig een stuk rijden.

DOe kort een suggestie en vermeldt.....Afspreekplaats....tijd.....tijdsduur.....route.....etc.
 
Hahaha laat ik de eerste dan ook meteen zijn. Wie heeft er zin om morgen met dit stralende weer een stuk te gaan rijden en is net als mij ook een dagje vrij???
 
hahahaha ja t is een beetje rustig......Maar was ook als initiatief in algemene zin hoor :] . Vind t echt niet erg om een eind te rijden. Wilde vandaag eigenlijk één van de veluweroutes gaan rijden namelijk.
 
Ik lees net dat je in regio ehv woont... Ben ik net heel het weekend geweest! We hebben nog een stukje gereden in de westelijke kempen..

Maar ik ga vandaag niet zo ver rijden denk ik. Ik heb er van 't weekend al meer dan 600 opzitten.. Dus ik blijf in de buurt denk ik :)
 
Leuk initiatief!!
Ben rest van de middag vrij, dus ga zo nog lekker een paar uur rijden. Iemand in de de buurt van Twente zin om mee te gaan?

Grz.,

Wouter
 
Terug
Bovenaan Onderaan