MFMM 14 September Vertrekpunt Nijmegen

Je mag mij gaan schrappen van de lijst.

Helaas.

Motor, heeft nog geen beurt gehad en heeft een kale achterband.

Volgende keer beter of ik moet voor zondag een andere motor gevonden hebben en dat lijkt me stug.

volgens mij staat er nog een andere motor in de garage? ga je toch gewoon met de srad?
 
volgens mij staat er nog een andere motor in de garage? ga je toch gewoon met de srad?


* gaat kijken in de garage * :N Helaas, nog steeds maar 1 motor en dat is de srad. Die staat dus ook met een kale achterband.

Heb bovendien ook een feestje zaterdag dus was toch lastig geweest. Lijkt me niet verstandig om dan s'ochtends op de motor te stappen mezelf kennende.
 
van Heemstraweg naar Tiel is gewoon een rechte weg hoor. Eigenlijk gewoon de langzame versie van de snelweg.
Lijkt me dat het geen binnendoorrijden moet worden OM het binnendoorrijden, maar vanwege eventuele bochten.

(Bovendien snuif je gegarandeerd tot Tiel strontmolekulen naar binnen :+ )
 
fijn beun, heb ik geen bekende gezichten dit weekend :P
naja, dan maar nieuwe mensen ontmoeten, beginnen we dan nog wel in nijmegen en gezamenlijk naar arnhem, of rijd nu ieder voor zich naar het velperbroekcircuit?
 
Als ik het allemaal ga redden rij ik ook wel vanuit de ANAC mee. Ben nog nooit naar een Nijmeegse meeting geweest maar jullie zien me wel verschijnen op met Banaan Met Wielen.
 
Er zijn nu 3 opties,

- of we sluiten ons allemaal apart van elkaar aan bij arnhem
- of we verzamelen bij de anac rond 9.45 en rijden om 10 uur richting gelredome, om ons daar aan te sluiten bij de arnhemmers en via de dijk te rijden
- of we rijden onze eigen route

De lijst met mensen:
01: gpz_decoy
02: j0rDy
03: twonha met de arnhem groep of nijmegen?
04: svtelefonica
05: Drinky
06: vester86
07: SpikeHome
08: JWHijmans
09: Hyperbecks
10: Aaron
11: R1fredR1
12: jebiga71 mits niet naar 24race boll dor
13: jeroom milka boy
14: velid knuffel
15: jebiga73 mits niet naar 24race boll dor
16: C-bass als hij het gaat redden

Klopt deze lijst nog? en gaan de dikgedrukte mensen wel of niet mee? (C-Bass is duidelijk)
 
Laatst bewerkt:
Optie 2 lijkt me dan et handigst (sowieso ook omdat ik anders weer moet gaan zoeken naar die Esso in arnhem :+ )
 
Er zijn nu 3 opties,

- of we sluiten ons allemaal apart van elkaar aan bij arnhem
- of we verzamelen bij de anac rond 9.45 en rijden om 10 uur richting gelredome, om ons daar aan te sluiten bij de arnhemmers en via de dijk te rijden
- of we rijden onze eigen route

De lijst met mensen:
01: gpz_decoy
02: j0rDy
03: twonha met de arnhem groep of nijmegen?
04: svtelefonica
05: Drinky
06: vester86
07: SpikeHome
08: JWHijmans
09: Hyperbecks
10: Aaron
11: R1fredR1
12: jebiga71 mits niet naar 24race boll dor
13: jeroom milka boy
14: velid knuffel
15: jebiga73 mits niet naar 24race boll dor
16: C-bass als hij het gaat redden

Klopt deze lijst nog? en gaan de dikgedrukte mensen wel of niet mee? (C-Bass is duidelijk)

Wij vertrekken met zijn alle om half 11 pas bij esso? dus kunnen jullie niet beter naar esso komen :?
 
Wij vertrekken met zijn alle om half 11 pas bij esso? dus kunnen jullie niet beter naar esso komen :?
Zou ook kunnen, heb geen idee welke esso dat is :P, mogelijk dat iemand dan voorop kan rijden die dit wel weet.
 
Laatst bewerkt:
Ja... weet je wat ik zie wel ik ben om 10u bij de Anac in Nijmegen.
De jongens waar ik meestal mee ga rijden zullen daar dan ook wel zijn *O*
 
Ben er iets voor10.00 uur. kunnen we bij Velperbroek nog even aftanken en dan op naar de MM.

Weersvoorspelling ziet er goed uit!

Tot zondag,

Hatsikidee ;) ;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan