MFMM 14 September Vertrekpunt Nijmegen

Vuile Beunkoe

MF veteraan
16 okt 2006
4.518
1
Wijchen
De vorige keer heb ik die nobele taak op me genomen als "penningmeester" :+

Deze keer is Vuile beunkoe zijn beurt heb ik gehoord. :P

Openen die handel. Ben er waarschijnlijk deze keer wel weer bij.

Nou bij deze, een Nijmegen MFMM verzameltopic :D

ToonKaart.do


MFMM? Wasda? MF MegaMeeting September 2008
Waar verzamelen we? Anac tankstation/ karting, Energieweg 102 6541 CZ Nijmegen
Hoe laat? 10:00 verzamelen, uiterlijk 10:30 u vertrekken. Doe je best om er gewoon om 10:00 te zijn, want natuurlijk wil niemand ook maar 1 minuut van de grootse MFMM missen :+ Het is op een zondag dus bel je opa en oma maar vast af :) ;)

Wie komen er?

1: Vuile Beunkoe
02: wsx

03: gpz_decoy
04: j0rDy
05: twonha << Mits hij niet naar Frankrijk gaat >>
06: svtelefonica
07: Drinky
08: vester86
09: SpikeHome
10: JWHijmans
11: Hyperbecks
12: Aaron
13: R1fredR1
14: jebiga71 mits niet naar 24race boll dor
15: jeroom milka boy
16: velid knuffel
17: jebiga73 mits niet naar 24race boll dor



 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel, maar mijn Oom is de 12e jarig en waarschijnlijk viert hij dat op Zondag :o B| :/ -O-
Als ik wel kan laat ik het wel weten ;) Ik hoop het :$
 
Ik geloof dat een grote groep mensen altijd bij knooppunt Velperplein (Velperbroek?) verzamelt. Misschien een idee om vanuit Nijmegen daar bij aan te sluiten? Ik ga sowieso naar de MFMM, waarschijnlijk met een duo.
 
Ik had al meegekregen dat daar bij de Esso inderdaad ook een Arnhem gang verzameld, wilde nog even wachten om het voorzichtig in de groep te gooien :+

Wie vindt wat? Ik vind het opzich wel een puik plan, en hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
 
gaat weer gezellig worden! maar k denk dat er ook deze keer een redelijke groep zal vertrekken uit nijmegen, en ik vind het prima als we dan aansluiten bij de groep in arnhem, maar wordt de groep dan niet erg groot?
 
Dat vroeg ik mij ook af inderdaad... Zijn er mensen die ook nog een toeristische heenroute verwachten of gewoon a50 a12 of a50 a15 en dan binnendoor via Rhenen?

svtelefonica
j0rDy

staan ook bij de OP
 
Hmm, balen heb een weekend weg met het bedrijf.
Maar heb dat ook al 3 jaar op rij gedaan..

Ik dnk er nog fftjes over :)
 
@ Vuile Beunkoe
Lijkt me leuk om met jullie mee te rijden. Kweenie of ik kan volgen met m'n off the roadje van europeesche makelij tussen al dat Japans geweld. Maar ik zal m'n best doen ;)

Met droog weer ben ik zeker vd partij. Er gaan paar bekenden uit regio Arnhem mee, dus met de Arnhemmers meerijden is goed plan.
full


Oh ja ik haat snelweg :(
 
Laatst bewerkt:
Mij maakt het niet zoveel uit. Denk alleen dat de rit er niet relaxter op word met zoveel man. We waren vorig jaar met 13 motoren en dat was al chaotisch genoeg.

Bovendien moet je eerder vertrekken wil je op tijd in Arnhem zijn.

Het is ook dit jaar de bedoeling om om 13:00 vanuit Veenendaal naar Amersfoort te gaan denk dat het dan druk zat word.

Maargoed ik volg wel ;)
 
Ja zoiets had ik ook wsx, daarom lijkt et mij het snelst en beste en veiligste , om snelweg te pakken en via rhenen binnendoor naar de Mac te rijden. Toeren en stunten komt wel als iedereen bij elkaar is, op tijd en heel aan komen in Veenendaal lijkt me belangrijker :)
 
Vorig jaar in september ging ik vanuit Arnhem / Esso met een groep over een leuke binnendoorroute naar Veenendaal. Dat was een enorme stoet van een man of 50 denk ik, ontzettend leuk. Dat verkies ik absoluut boven een snelwegrit van Nijmegen naar de MFMM... Zeker aangezien ik een passagier meeneem.

Dus uhh, wordt er een toeristische route vanuit Nijmegen toegepast, of ga ik via Arnhem en zie ik jullie daar wel ofzo? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan