MFMM 2 Vanuit Noord Holland

Leuk dat jullie er ook allemaal zijn!
Ik rijd denk ik al een dag eerder die kant op, maar Roy...wil je me even wegplukken dan en me introduceren hiero?? (net als je eerder hebt gedaan :) ) Dan zie ik ook de gezichten achter de nicks...
enne, groepsfototje voor in de OP van het Haarlem topic maken???
 
Zet mij er ook maar bij, ik zal er om 09:00 staan bij de BP ( is toch de BP aan het spoor??)
Als het met bakken de lucht uitkomt is de lol er een beetje af, maar goed we gaan uit van mooi weer!!!
 
Leuk dat jullie er ook allemaal zijn!
Ik rijd denk ik al een dag eerder die kant op, maar Roy...wil je me even wegplukken dan en me introduceren hiero?? (net als je eerder hebt gedaan :) ) Dan zie ik ook de gezichten achter de nicks...
enne, groepsfototje voor in de OP van het Haarlem topic maken???


ik doe helemaal niks......you are on your own then _O-
 
Zet mij er ook maar bij, ik zal er om 09:00 staan bij de BP ( is toch de BP aan het spoor??)
Als het met bakken de lucht uitkomt is de lol er een beetje af, maar goed we gaan uit van mooi weer!!!


ja als het met bakken uit de hemel komt dan hoop ik dat me helm sterk genoeg is om de klappen op te vangen _O-

maar het is idd aan het spoor ;)

:W
 
Jawel HedCandy...Ik sowiezo.


Dacht misschien nog even na keuvelen bij de MAC in Hoofddorp??
 
Laatst bewerkt:
Kijk...dat klinkt al een stuk gezelliger! :)

Ja toch ??
Hoezo vetrek je trouwens al een dagje eerder?
Anyway...als je daar af wilt spreken stuur me dan even een PM dan mail ik je mijn 06 wel even. Zoekt wat makkelijker misschien.
 
tuurlijk rijden we samen terug muts die je bent _O-

Wordt ik hier nou gewoon uitgelachen??? _O-
Tsja, weet ik veel hoe zo'n dag eruit ziet.. nog niet geweest he?!
Maar ik zie het dan allemaal wel. Eerst maar zorgen dat het mooi weer is!
 
Wordt ik hier nou gewoon uitgelachen??? _O-
Tsja, weet ik veel hoe zo'n dag eruit ziet.. nog niet geweest he?!
Maar ik zie het dan allemaal wel. Eerst maar zorgen dat het mooi weer is!


wij ( haarlem topic) rijden naar veendaal over de snelweg en daar zetten we onze motoren neer en kletsen en kijken naar andere rijders enz enz

en dan rijden we naar amersfoort en daar weer hetzelfde

en dan rijden wij ( jij en ik en nog meer ) terug naar amsterdam/haarlem/enz enz
 
Ik zeg HOI,

wellicht da'k ook van de partij ben......

@rogerno1:

Even over je onderschrift, gelezen op het verkeersbord aan het begin van de zeeweg????Of heb je het er zelf op gezet??? Lees deze tekst vaker in de regio Haarlem/Amsterdam....of heb ik iets gemist??? Je weet hut nie....

Mzzl
 
Ik zeg HOI,

wellicht da'k ook van de partij ben......

@rogerno1:

Even over je onderschrift, gelezen op het verkeersbord aan het begin van de zeeweg????Of heb je het er zelf op gezet??? Lees deze tekst vaker in de regio Haarlem/Amsterdam....of heb ik iets gemist??? Je weet hut nie....

Mzzl

Haha, dat 'Leipe shit ouwe' staat echt overal in omgeving Amsterdam. Op elk bord, elke muur, echt niet normaal.
 
Ik zeg HOI,

wellicht da'k ook van de partij ben......

@rogerno1:

Even over je onderschrift, gelezen op het verkeersbord aan het begin van de zeeweg????Of heb je het er zelf op gezet??? Lees deze tekst vaker in de regio Haarlem/Amsterdam....of heb ik iets gemist??? Je weet hut nie....

Mzzl


ja leipe shit ouwe!
 
Terug
Bovenaan Onderaan