MFMM 2 Vanuit Noord Holland

Weet iemand of zo een "helm camera is?"niet dat ik dat op me helm wil hebben hoor want zo een gezwel aan je kop lijkt mij nou niet fijn, maar misschien op het stuur bevestigen voor de rit naar veenendaal?
bij de kawa zit nog een orgineel ruitje op dus kan er goed door heen zien.
ik bedoel dan ook zo een goedkoop ding die je bij iona (motozoom) kan kopen voor 130 eurie of zo.
misschien wel leuk en dan word het maar met zijn alle plakken en knippen toch?
 
Ik heb helaas niet zo'n ding.
Staat echter wel op mijn verlanglijstje.
Ik hoop wel dat iemand zo'n dingetje heeft want deze happening kan mooie beelden opleveren.
 
Ik heb helaas niet zo'n ding.
Staat echter wel op mijn verlanglijstje.
Ik hoop wel dat iemand zo'n dingetje heeft want deze happening kan mooie beelden opleveren.

als het goed is kan ik er een bij iemand ophalen of dat die geen zelf mee gaat.
is er trouwens al wat bekend met welke route we die kant op rijden?, anders wil er onderweg een groepje aanhaken.
als jullie het weten geef het dan a.u.b even door, misschien kunnen we dan even bij een tankstation afspreken zo dat mensen nog kunnen tanken, roken, drinken en de rest aan haken en verder.
 
als het goed is kan ik er een bij iemand ophalen of dat die geen zelf mee gaat.
is er trouwens al wat bekend met welke route we die kant op rijden?, anders wil er onderweg een groepje aanhaken.
als jullie het weten geef het dan a.u.b even door, misschien kunnen we dan even bij een tankstation afspreken zo dat mensen nog kunnen tanken, roken, drinken en de rest aan haken en verder.

als het goed is gaan we gewoon over de A9 en dan de A2 op en dan de A12
 
Yep..Dat is de route die we gaan rijden.

By the way, ik las dat Babbylon niet mee kan ??
 
uhmmmm k zal proberen om de groep die bij de akermaat (heemskerk/beverwijk) ook die kant op te krijgen zodat de groep uit den helder en omstreken ook mee rijd :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan