MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Belgische MF Lezers ... Ik heb 't geprobeerd, maar jullie wonen in een "uithoek", lees ik hier ;)
 
ach.. tis maar een uurtje rijden.. anders moeten de mensen uit groningen eo. zo ver reizen.. centraal is het verhaal..

kom maar op met die idee(e)n!!
 
Die foto's zijn in almere Poort.
Heel veel nieuwbouw en vers asfalt daar, maar door burgemeester Jorritsma ten strengste verboden om iets te doen in de trend van crossen/racen/meetings na enkele incidenten.
Arenapark in Hilversum zou mijn voorkeur hebben aangezien je dan nog een uitstapje kan maken naar anna's hoeve :D
 
Ik ga morgen wel even wat spots in de directe omgeving van Utrecht af om te kijken of er iets bij zit waar evt de MFMM gehouden kan worden...
 
Ik zou zeggen tt-circuit daar gaan we toch al met z'n allen 1 x per jaar heen maken we er nu 2 x van.
Hahahaha
30 augustus is wel goeie datum weet alleen nog nie of ik dan moet werken (krijg je als je hier zit)
en zonder dollen Veenendaal is toch gewoon goed of niet???
Of is Apeldoorn nog een optie???
 
Laatst bewerkt:
Het parkeerterrein van kartcentrum/evenementenlocatie De Fabrique is ook groot genoeg denk ik...ik weet alleen niet of zondags het terrein is afgesloten, maar dat zou in samenspraak misschien geregeld kunnen worden..

--->INFO<---
 
Mag ik de eerste zijn die me officieel aanmeld! :}

De McD in Ochten heeft een mooie open ruimte met een afgelegen weg voor stunts
En dan een stukje van 20 min naar Veenendaal om daar af te sluiten
McD Ochten
 
Laatst bewerkt:
wat dachten jullie van de waalkade in nijmegen das pas een mooie plek enorm veel terrasjes mooie plekken om te posen en een mega omgeving om te rijden . :P :P :P :P :P :P :P :P
 
" Jij stemde op 'zeik niet zo man, gewoon Veenendaal!'. "

Traditie en er is geen mac bij arenapark :W
 
Laatst bewerkt:
Count me in (met ovb 2 meerijders)!
Voorkeur voor Almere en ook zodanig gestemd.
.. en iets beter weer dan in Veenendaal svp
Gr, Humaxy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan