MFMM 2011 De foto's

Ik heb Amersfoort nog niet op de foto gezien....
10-binnenstad_amersfoort.jpg

:+
 
@thebenmen
Zou jij mij een 3 tal foto's kunnen sturen?
DSC_0170, 0169 en 0168
Mag via PB, anders als dat niet kan zal ik je mijn mail adres PB-en....

TOP werk zoals jij de foto's hebt gemaakt!


Was een heerlijke dag!
Jammer van het vele blauw...
Volgende x meer zorgen dat we een deel af kunnen huren als evenement?
Voor zo'n dag heb ik best €2,- over... als iedereen dat doet haal je het geld er makkelijk uit.
 
jonges, hij is klaar. hij is in 720p maar verwacht er niet teveel van. ik hoor wel wat jullie ervan vinden ;)
http://youtu.be/kZX7JiUl-5E?hd=1

Jaaaa.... Wij staan er ook op op 2min53

In de grijze audi die (na goed uitkijken) omdraaide.

In Amersfoort was wel meer spektakel zo te zien. :9~
 
Laatst bewerkt:
Remde te hard op dat witte vlak, ging niet hard,wou stilgaan staan dus de gang was er al uit, reed daarna gelijk weer door, dus niet veel aan de hand... wel naar dat die wouten dr armen over elkaar hielden... B|

[afbeelding]
Kijk die 2 mongolen nou staan joh, met hun klauwen over elkaar!!! -O- :N

Gatverdamme :r :r :r

Je zou deze foto naar de pers moeten sturen. Zo van "kijk eens, staan ze weer van acceptgirobrigade. Waakzaam en Dienstbaar??? Je bedoelt Hondslui en Achterbaks!"

Echt wat een sukkels! Ik hoop dat ze meelezen...
 
@thebenmen
Zou jij mij een 3 tal foto's kunnen sturen?
DSC_0170, 0169 en 0168
Mag via PB, anders als dat niet kan zal ik je mijn mail adres PB-en....

TOP werk zoals jij de foto's hebt gemaakt!


Was een heerlijke dag!
Jammer van het vele blauw...
Volgende x meer zorgen dat we een deel af kunnen huren als evenement?
Voor zo'n dag heb ik best €2,- over... als iedereen dat doet haal je het geld er makkelijk uit.

Vervelende is dus, je moet een terrein zoeken.. Dat moet gehuurd worden. Aangezien het een georganiseerd en grootschalig evenement is, krijg je dus ook de gemeente, politie en andere netwerkpartners die komen aankloppen.. Daarbij ook verzekeringen, catering en shit... Zeg ff 2 euro de man, mannetje of 600.. Is 1200 euro.. Neh, denk niet dat je daarvoor een grootschalig evenement als dit op touw krijgt...
 
@thebenmen
Zou jij mij een 3 tal foto's kunnen sturen?
DSC_0171, 0169, 0172
Mag via PB of mail jarnoblauw@hotmail.com
 
Aan Mark-J
Kun je mij 2 foto's sturen:
dsc02343, dsc02342
Mag via PB of mail jarnoblauw@hotmail.com
 
nee helaas niet ...
ik wou met het maken van deze foto eigenlijk een detail shot doen van haar arm maar toen ik dit voor de lens kreeg drukte ik af en was het goed.

wie is deze dame ??

mvg

Biglift
Als je het weet, zeg het ff, ren ik ff langs de juwelier om een trouwring te kopen,lol. _O-
:+
 
Was een heerlijke dag!
Jammer van het vele blauw...
Volgende x meer zorgen dat we een deel af kunnen huren als evenement?
Voor zo'n dag heb ik best €2,- over... als iedereen dat doet haal je het geld er makkelijk uit.

Waarom zou ik moeten betalen terwijl het nu gratis is? Ik gedraag me normaal dus loop geen kans op een prent. Geklaag over de politie.....Vraag je toch om of nie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan