MFMM 2011 De foto's

Moet nog steeds mijn foto's verkleinen. Heb nu ook maar een upload van max 125 kb/s, morgen gaat dat omhoog naar 1,25 mb/s. Dus op mijn foto's moet nog eventjes gewacht worden.
 
zo een heel werk alle foto's en filmpjes bekijken maar wat moet je anders als het buiten regent.
 
ff wachten.........FOTO *O* *O* _O- Niet die fotomeneer maar die Duc dan heh :P ;)
DSC00158.jpg

Ik sta ook op de foto... SCORE!!!


(Op de SV :+ )

Dank aan alle fotografen! Mooie en vooral veel foto's gemaakt :) !
 
Laatst bewerkt:
Hey spuit 11, kijk eens verder als dat je neus lang is!!!
ik had al gezien dat ze van hun plek af kwamen, maar duurde wel ff voordat ze in de gaten hadden dat er wat gebeurd was. en why spuit 11? ik zal heus niet de enige zijn die zich kapot heeft geërgerd aan al dat blauw.
genoeg OT ;)
 
Laatst bewerkt:
nee helaas niet ...
ik wou met het maken van deze foto eigenlijk een detail shot doen van haar arm maar toen ik dit voor de lens kreeg drukte ik af en was het goed.

wie is deze dame ??

mvg

Biglift


ik kan je alleen vertellen dat met de groep vanuit utrecht(motozoom) kwam.
ze reed achter me, maar d'r naam weet ik nie :(
 
UPDATE >>>> UPLOAD COMPLEET *O* *O* *O* *O* *O* *O*


ALLE foto's die ik gemaakt heb staan online


voor de mensen die het origineel willen hebben > ( high res ) er zit een knopje op de webpagina met download en nog een tabblad met opties om de foto naar beneden te kunnen halen.


Dankwoord / credit >> Drinkyoghurt bedankt voor je tip voor deze foto webpage dit werkt supergoed

@ de rest >> dank voor alle leuke woorden.


laat zeker iets leuks achter hier met de foto erbij met wie je bent en zo.
Dat maakt dat de foto's weer een waardevoller iets zijn voor ons allemaal.



Tot slot >> ik vind dat de foto's gratis moeten zijn en heb dit dan ook middels mijn foto's uitgedragen. ik vond het leuk om het eens te doen.

Voor de MF ers en door een MF er *O*


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Kan iemand mij vertellen wie deze meneer is:

NY9q5h.jpg


Volgens mij heeft hij namelijk wel een plaatje van me ;).

Verder nog niet kunnen spotten helaas, maar ik blijf doorzoeken!
 
[afbeelding]

Zo, goedemorgen. :D

ja ik weet wel wat ik op de foto zet O-) :P :')


ook een gebruikte truuk om een heel groepje lachend opde foto te zetten is BIERTJE te roepen

iedereen kijkt meteen inde lens en lacht en ik KLIKKKKK :)


Dank van iedereen voor de leuke reacties.
Zo zie je maar dat je geen peperdure camera hoeft te hebben om leuke kiekjes te maken.


ik heb vannacht ca 600 ++ foto's ook op photobucket gedumpt

klikkerdddeeeklikkkkkk HIER !!!!!!


url is
http://s55.photobucket.com/albums/g123/biglift/MF Megameet Mei 2011/

laat even mij weten of dat ook goed werkt want ik had nogal wat problemen om alles online te krijgen

ik ga zo de andere helft naar photobucket sturen

de link naar de photobucket album maar dan als slide show :

http://s55.photobucket.com/albums/g123/biglift/MF Megameet Mei 2011/?albumview=slideshow
 
Laatst bewerkt:
laatste 326 foto's ben ik aan het uploaden naar foto bucket *O*


dan staan mijn foto's op 2 plaatsen online

lijkt me dat dit genoeg moet wezen .

Als iemand ALLE foto's wil hebben >> dat kan

moet je wel de moeite nemen om met 2 lege dvd's naar mij toe te komen of met een 8gb USB stick oid

een en ander is wel op afspraak.
 
wie was de fotograaf met een joekel van een (witte) lens?
Aangezien ik verder niemand anders met zo'n lens heb gezien, zal ik me alvast melden :)

Op dit moment ben ik nog druk bezig met het uitzoeken/controleren/bewerken van de foto's zodat ik zeker weet dat er enkel top foto's online komen.
Er zitten in ieder geval een hele hoop mooie foto's tussen !! :9~

Zodra de foto's klaar zijn verschijnen ze op me website en zal uiteraard tzt ook hier wat samples plaatsen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan