MFMM 2011 De foto's

en waar zijn de wouten als je ze nodig hebt? kijk ze daar staan joh, ze moeten ook geen stap vooruit zetten anders donderen ze over hun eigen arrogantie heen, wat een volk zeg......
[afbeelding]

Hou es op met dat gezeik over "de wouten" je bent toch een grote jongen ?

als ik me motor laat vallen midden tussen mijn vrienden/kennissen van MF zou ik me rot schamen als ik niet geholpen zou worden door MF 'ers...
en aan de foto te zien is er geen plek voro nog meer helpende handen.. ofwel :o

En volgend jaar maar minder politie hopelijk, als er dan echt wat gebeurt moet je lekker lang wachten op hulp.
Kun je daar weer over zeiken..

GROEI OP

Zo, klaar :+


ps. lullig voor de kuipschade van de motor in kwestie
 
Laatst bewerkt:
Als iemand nog foto's van mij of m'n broertje ziet... a.u.b. ff melden.....

(dan vraag je je af... jaja, hoe zie je er uit dan... nou:
Suzuki GSX-R 600 SRAD uit '98 met Xenon en blauw ruitje, 2 pers. er op, beide in zwart stof met zwarte helm.
Broertje: Suzuki GSX-R 600 2010 met smoked buble ruitje, Leovince GP Pro uitlaat, wit/blauw leer en helm met dame achterop in zwart/rood leer en zwarte helm.)

Alvast bedankt.

En nogmaals naar alle film en foto makers... TOP!!! echt geweldig dat jullie er zo veel tijd en moeite in stoppen om de MF-ers en andere motorfanaten op de gevoelige plaat te zetten.
 
zelfde flickr account?


deel 2 staat bij mij op 250foto's
deel1 op 1634

ja flickr heeft er erg veel moeite mee gehad, zag dat er ook een paar dubbele bij zitten, waarschijnlijk het resultaat van een aantal keren niet volledig voltooid zijn van de uploads.

als het goed is zie je meer foto's zodra je in deel2 zit
 
volgende x zet ik een bloedmooie vrouw in bikini achterop :Y

kijken of er dan wel foto's van me gemaakt worden :(
 
ja flickr heeft er erg veel moeite mee gehad, zag dat er ook een paar dubbele bij zitten, waarschijnlijk het resultaat van een aantal keren niet volledig voltooid zijn van de uploads.

als het goed is zie je meer foto's zodra je in deel2 zit
ik zal eens een andere browser proberen


want refreshen heb ik al geprobeerd
 
volgende x zet ik een bloedmooie vrouw in bikini achterop :Y

kijken of er dan wel foto's van me gemaakt worden :(


Toen er nog geen politie was, deed je gewoon een burn-out of wheely om op de foto te komen.

Nu ben je wel genoodzaakt om met een naakte vrouw achterop te gaan zitten, wil je opvallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan