MFMM 2011 De foto's

Die camera op je helm, ben je nou niet bang dat dat ding er af zal wapperen?
:?

Daar was ik inderdaad wel een beetje bang voor ja. Was de eerste keer dat ik hem op mijn helm gemonteerd had dus af en toe wel even voelen of ie er nog op stond ;) Maar zelfs op de snelweg ruim boven de wettelijk toegestane maximum snelheid gaf ie geen krimp. Uiteindelijk is ie daar ook op ontworpen dus vandaar dat ik het er toch op heb gewaagd.
 
Deze toevallig :+
043.jpg

zag er inderdaad goed uit!
smaakvol samen gesteld en aan zo'n beetje alles gedacht. zelfs de vorm van de remschijven en velgen zijn op elkaar afgesteld! :}
 
That will be me(A) :P
Heb genoten op de MFMM :o mn ogen uitgekeken en menig teiltje vol gekwijld van al het moois dat er rond reed/ stil stond. Ben verliefd geworden op de Soez GSXR Dominator zwart-wit-goud die bij de drive-in stond, DAMN wat een geil ding. Kan geen andere woorden bedenken haha!
kijk dat willen we vaker zien op de motor *O*
 
iets zegt me dat ie misschien ergens anders gaat plaatsvinden...

Als je daarmee doelt op de afwezigheid van de politie op een andere locatie, kan je dat wel vergeten. We zullen naar het buitenland moeten willen ze niet aanwezig zijn :P
 
Zoek me rot maar niets...nog -O-

heb niet voor niets het topic weer opengebroken B|
Zat ook al te zoeken hier... -O-

Door omstandigheden de vorige editie moeten missen, dus vroeg me af of er nog ergens collectief hamburgers gegeten gaat worden volgende maand? :+
 
Zat ook al te zoeken hier... -O-

Door omstandigheden de vorige editie moeten missen, dus vroeg me af of er nog ergens collectief hamburgers gegeten gaat worden volgende maand? :+

Je kan wel een gezellige meeting gebruiken denk ik zo ;) Heb helaas te weinig tijd om 'm te openen en bij te houden
 
Terug
Bovenaan Onderaan