MFMM 2011 De foto's

klopt idd de politie ging wel kijken naar de persoon die gevallen was.

ik was hier ooggetuige van.




blijft een feit dat er div mensen de klos waren

wie is dit ?? ( door rood gereden volgens de agent )

[http://i.imgur.com/eJb0x.jpg (afbeelding)]


ja na dat alles weer opgeraapt was ze zouden gvd moe worden ,van schrijven word je nie moe .
 
Hier nog twee filmpjes. Het is niet veel, maar kijk maar of je erop staat



IK heb mezelf twee keer gevonden bij de foto's thnx voor de fotografen.
5701249914_6577b7cc7f.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja flickr heeft er erg veel moeite mee gehad, zag dat er ook een paar dubbele bij zitten, waarschijnlijk het resultaat van een aantal keren niet volledig voltooid zijn van de uploads.

als het goed is zie je meer foto's zodra je in deel2 zit
lag aan flickr, dat ik er niet meer dan 250 zag in deel2
(nee, niet aan de browser... opera11.10)

heb mezelf er nog in terug gevonden, mijn dank
 
Op 5:30 staat een foto van mij op de Track. Heb je die mischien voor mij. Zo niet of teveel werk laat maar hangen dan.

Groeten,

Sniep

Als je aangeeft welke motor het precies is, dan zoek ik graag die foto op voor je.. Waar mag die heengestuurd worden? 8-)

Is het toevallig die Superblackbird?
 
zo geweldige foto's!! heb er tog een aantal kunnen uitpiken waar ik op sta! super maar kelere ik heb ze echt allemaal uitgezocht!! wat een hoop plaatjes!!!! haha.. Toen wij wegreden achteraan bij de mac echt helemaal in het hoekje paralel tegen de afrit van de snelweg.. was er een man die een foto maakte van mijn gsx-r yoshi en me maatje ze duc 1098 naast elkaar... kan die man zich even melden ?? :D
 
't schiet al op luitjes met het filmpie :Y

de computer moet nu nog nadenken en dan nog uploaden naar vimeo.

staat er vanavond nog op hoop ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je aangeeft welke motor het precies is, dan zoek ik graag die foto op voor je.. Waar mag die heengestuurd worden? 8-)

Is het toevallig die Superblackbird?

Ijs, dat is waarschijnlijk de enigste diesel motor op de hele meeting.....toen je net erop wegreed stond een maatje me met grote ogen aan te kijken met een blik van HUH?!?!?....
 
UPDATE >>>> UPLOAD COMPLEET *O* *O* *O* *O* *O* *O*


ALLE foto's die ik gemaakt heb staan online


voor de mensen die het origineel willen hebben > ( high res ) er zit een knopje op de webpagina met download en nog een tabblad met opties om de foto naar beneden te kunnen halen.


Dankwoord / credit >> Drinkyoghurt bedankt voor je tip voor deze foto webpage dit werkt supergoed

@ de rest >> dank voor alle leuke woorden.


laat zeker iets leuks achter hier met de foto erbij met wie je bent en zo.
Dat maakt dat de foto's weer een waardevoller iets zijn voor ons allemaal.



Tot slot >> ik vind dat de foto's gratis moeten zijn en heb dit dan ook middels mijn foto's uitgedragen. ik vond het leuk om het eens te doen.

Voor de MF ers en door een MF er *O*





:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} thanks m8
 
Terug
Bovenaan Onderaan