MFMM 3 mei 2015 verzameltopic Doetinchem -> Arnhem

Boemba5

Die hard MF'er
7 jun 2012
717
0
Achterhoek
Oke dames.. en heren..
Ik heb een topic geopend voor de pre meet Arnhem/Doetinchem (en omstreken) en heb ter inspiratie deels een voorgaande gekopieerd :P

3 mei 2015 is de MFMM weer.

Laten we ons hier verenigen om gezamenlijk door te gassen naar Veenendaal.
Aangezien ik zelf de route niet echt ken en ook geen TomTom heb (voor op de motor) zou het fijn zijn als er mensen zijn die voorop willen rijden en die de route wel kennen.
Ik heb wel een TomTom die ik op kronkelroute kan instellen, maar ik ben geen hele vlotte rijder en het tempo zal dan lekker rustig blijven. Dus als anderen liever voor rijden, is dat ook prima! Maar waarschijnlijk regelt dit zichzelf wel tzt ;)




Vergeet niet om je ook aan te melden in het algemene topic!
MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei 2015



Regeltjes

*Uiteraard binnendoor over de dijkjes en het liefst binnen de invorderings grens blijven :P

*De mensen vanuit Doetinchem verzamelen bij de McDonald's te Doetinchem en vertrekken om 9.30 richting verzamelpunt in Arnhem.

*De mensen vanuit Arnhem verzamelen bij de McDonald's te Arnhem Gelredome en vertrekken om 10.30 richting Veenendaal samen met de groep vanuit Doetinchem.

*Verzamelen kan op ieder gewenst tijdstip. Zolang je maar voor vertrektijd aanwezig bent.

*Wel is het verstandig om ruim op tijd te zijn zodat je eerst nog even kunt tanken-pissen-roken-koffie drinken. (Geldt niet voor Doetinchem, daar zit de mac nog dicht.)

*Bij de McDonald's Gelredome te Arnhem kan je niet tanken. Kom je vanaf het Velperbroekcircuit dan is dit het laatste tankstation dat je tegen komt.
Google Maps

*Zorg dat je motor in orde is (BRAVOK-controle).

*Vertrektijd is vertrektijd. Er wordt dus niet gewacht.

*Geen gerotzooi onderweg. Stunten doe je maar ergens anders.

*Elkaar een beetje in de gaten houden of iedereen mee kan komen.

*Terugweg is op eigen gelegenheid.

*Zonder brokken heen en zonder brokken weer terug. :Y



Wie rijdt er mee???


McDonald's Doetinchem Vertrek 9.30

  • Rik B + broer
  • Roy "R"
  • Ronaldg
  • Shuden Ride
  • gasguzzler

McDonald's Arnhem Gelredome Vertrek 10.30

  • Boemba5
  • kevin-s34
  • JeromG89
  • Alcatraz
  • ojoeyo
  • ivica
  • prut_potje
  • Rinaldo208
  • Beerend
  • FlorianV2 + 4 anderen


De teller staat nu op 19.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er bij mits ik mijn examen haal en me rijbewijs de vrijdag ervoor nog op kan halen. Ik kom dan naar het gelredome.

Edit: Vandaag gezakt voor avd, had echt een kutdag :( . Dus ik ga niet mee zondag, helaas.
 
Laatst bewerkt:
Is er geen meet meer vanuit Nijmegen naar Arnhem? Maar anders kom ik met een maat wel naar Arnhem :)

Ik was er niet van op de hoogte dan er een groep vanuit Nijmegen ook richting Arnhem komt :$ Maar iedereen is welkom natuurlijk!
Zal ik Nijmegen bij in de openingspost zetten? Geen idee wat een logische plek is, Goffert (NEC) bijvoorbeeld, vertrek om 9.30 uur?
 
Ik ga niet meer mee, had gister examen en ben gezakt. Ik reed echt heel slecht, had totaal me dag niet ach ja volgende keer beter.
 
In Nijmegen is er niet extreem veel inschrijvingen.
Als er niet veel meer bij komt, kijken we anders wel dat we ons bij Arnhem voegen. :$

Gaan jullie via snelweg of is er een route uitgestippeld?
Route is namelijk leuker. *O*
 
Laatst bewerkt:
Mooi man, ik rijd waarschijnlijk mee vanuit Arnhem aangezien ik uit Apeldoorn kom. Lekker stukkie om rijden om wat kilometers te maken :P

Ik hoop echter wel dat het weer goed gaat worden, en een regenloze dag word :Y
Ziet er niet goed uit als ik kijk naar buienradar.
 
In Nijmegen is er niet extreem veel inschrijvingen.
Als er niet veel meer bij komt, kijken we anders wel dat we ons bij Arnhem voegen. :$

Gaan jullie via snelweg of is er een route uitgestippeld?
Route is namelijk leuker. *O*

Ik neem de TomTom mee. Mocht zich geen andere voorrijder melden, dan wil ik best voorop rijden. Route zal net zo als voorgaande keren over de drielse(rijn)dijk en verder gaan :]
 
Als het zondag droog is en blijft, sluit ik ook graag aan in Arnhem bij de McDonalds. Anders helaas geen MFMM voor mij dit jaar.
 
Ik neem de TomTom mee. Mocht zich geen andere voorrijder melden, dan wil ik best voorop rijden. Route zal net zo als voorgaande keren over de drielse(rijn)dijk en verder gaan :]

Nog nooit vannuit Arnhem gereden naar de Meet dus kan er niet over oordelen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan