MFMM II 2010, van uit het noorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jup, deze x was het niet echt super vond ik, wel tof dat er nog zoveel mensen kwamen *O*

Vooral door het weer en te veel agenten.

Afgelopen keer in mei was het echt super 8-), heb nu alweer zin in volgend jaar!! :P

Heb je helemaal gelijk in hoor...vond het wel jammer van onze inspanningen, maar uiteindelijk viel het me toch 100% tegen met de opkomst (kon erger!)

Ik ben TS van verzameltopic Gorinchem maar daar lullen we gewoon door, posten we ook linkjes naar beeldmateriaal waar we op te vinden zijn ;) Vandaar dat ik reageerde op "slotje"
 
Heb je helemaal gelijk in hoor...vond het wel jammer van onze inspanningen, maar uiteindelijk viel het me toch 100% tegen met de opkomst (kon erger!)

Ik ben TS van verzameltopic Gorinchem maar daar lullen we gewoon door, posten we ook linkjes naar beeldmateriaal waar we op te vinden zijn ;) Vandaar dat ik reageerde op "slotje"

Hmm zal daar dan even in kijken :+

Terug naar Groningen hadden we zelfs het zonnetje mee echt ongelovelijk |(

Volgens mij heb ik je nog gezien in de MC in veenendaal T-shirtje kwam me bekend voor jullie zaten precies achter ons :j
 
Hmm zal daar dan even in kijken :+

Terug naar Groningen hadden we zelfs het zonnetje mee echt ongelovelijk |(

Volgens mij heb ik je nog gezien in de MC in veenendaal T-shirtje kwam me bekend voor jullie zaten precies achter ons :j

Zou kunnen :Y We zaten als je binnenkomt gelijk rechts om 't hoekje bij het raam (we waren vroeg) Hadden op de terugweg ook gewoon zon, maar ja... tis niet anders hè
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan