MFMM - Mega Meeting 2015 II - 6 september

Yeah was absoluut niet druk. Ik denk dat een kwart, misschien een derde van de capaciteit van de parkeerplaats bij de Mac vol was. Waar we allemaal weten dat dat normaal stampvol staat en de wegen rond de rotonde ook.

Grootste oorzaak voor de (zeer) bescheiden opkomst lijkt me inderdaad dat het veel te laat aangekondigd werd. Voorgaande jaren was het geloof ik ook telkens dezelfde die dit deed. Dit keer niet dus last minute maar zelf gedaan.. Wil het best nog een keer doen, dus zal het wel in de gaten houden voor mei.

Andere locatie is wel vaak aangehaald maar denk dat dat vanwege de "traditie" niet gebeurd is. Vraag me ook af of dit juist voor de afwisseling meer bezoekers trekt, juist niet, of dat het niet uitmaakt. Maar misschien leuk om gewoon een keer te doen ja. Zal wel een keer rondneuzen :+


*O* *O* Was echt heel rustig, goed om te zien dat B&B nog met een mooie groep kwam,
volgende keer beter, Ruppert je hebt je best gedaan, daar lag het niet aan. Ik ben ook nog ff naar Amersfoort gereden, alles afgezet met drang hekken en Matrix borden langs de weg, ik denk dat ik daar zo'n 8 motoren heb gezien, er was meer politie dan motor rijders.

:] :]
 
Vergeet niet dat de tweede editie altijd rustiger is dan in Mei..
 
Weet iemand toevallig wie de uittocht van b&b gefilmd heeft?
Was nog wel leuk om te zien
Als dat over de grote groep gaat die met 40-50 man binnen kwam rond een uur of 12 (met veel kabaal) en een uurtje later weer weg ging dan heb ik daar gedeeltelijk wat van op genomen. Zal eens even kijken.

Er zullen overigens vast wat briefjes van het CJIB bij een enkeling op de deurmat vallen, een van de agenten was aan het filmen hoe overtredingen begaan werden.
 
Laatst bewerkt:
j2aosbulydc.jpg


mlmegkqw74d.jpg


gj2xciys45a.jpg


ik ben bezig met de foto's mensen.. was zelfs voor mij dit keer erg moeilijk om te fotograferen.. buiten het feit dat oom agent de auto op een bloed irritante plek zetten zodat praktisch alle foto's met oom agent auto erop staan.. was de motor rijder agent een overdosis van testosteron.. ik doe me best vandaag nog klaar te zijn.. anders moeten jullie me echt vergeven en het morgen online zien verschijnen.. ( iets met gezondheid hoop dat jullie het accepteren )
 
Toffe foto's Jantine! Ben benieuwd of ik mezelf (wit / blauwe GSX-R SRAD) ook nog spot! zou leuk zijn :)
 
:W

Was inderdaad akelig rustig tijdens de MM.. :/ zelfs geen fotografen op de rotonde :N

En in Amersfoort was het nog stiller...


Ach, volgend jaar mei.. nieuwe ronde nieuwe meeting :Y
 
Laatst bewerkt:
Voor mij was het de eerste MFMM dus het kan alleen maar groter en drukker worden :D
 
:W

Was inderdaad akelig rustig tijdens de MM.. :/ zelfs geen fotografen op de rotonde :N

En in Amersfoort was het nog stiller...


Ach, volgend jaar mei.. nieuwe ronde nieuwe meeting :Y

:^

Ik vindt de eerste meeting van het jaar ook altijd het leukste om naartoe te gaan, als het bij de tweede slechter weer is heb ik vaak al geen zin meer om te gaan...
 
Was inderdaad erg rustig vanmiddag en ook geen fotograaf te bekennen bij de rotonde :N.

En ik maar tevergeefs rondjes rijden in de hoop op de gevoelige plaat vast te worden gelegd maar zelfs de BlackBerry van de agente haalde ik niet :+.
 
We zullen er voortaan op letten dat we de dag uitkiezen met de vervelendste invulling van de tv gids, zorgen dat er geen feestdagen zijn, geen verjaardagen van Henk en Piet, rekeninghoudend met de mensen die in het weekend moeten werken of degenen die laat nog op vakantie zijn. Ook zullen we de meeting uitstellen wanneer er iemand is waarvan zijn of haar rijbewijs is ingevorderd of als er iemand in het ziekenhuis ligt om te bevallen. Vergeet niet aan familie en vrienden te vragen of zij nog eventuele bezwaren hebben op verschillende data. Ik zie jullie allemaal in het jaar 2179 wanneer er hopelijk eens een goede datum tussen zit!

TL;DR
Je neemt de F1 maar mooi op :+

En dan ben je nog de verjaardag van mijn schoonmoeder vergeten!!!! :} :}
 
Voor mij de eerste keer dus heb geen vergelijk. Vond het zelf best leuk. Allemaal mensen bij elkaar die over hetzelfde praten en naar hetzelfde kijken. Als ik dat elders doe, bijvoorbeeld thuis, word je raar aangekeken. Hier dus niet en dat maakt het dat het leuk is. En nieuwe termen gehoord en ook gezien. Gummen, stoppie. Wheelie kende ik al. Overigens voor geen van deze 3 skills een ambitie. Wel leuk om te zien.

P.s. Wat me wel opviel:
Zo weinig mensen die een MF-sticker op de plaat hebben. Bijna geen. Waarom is dat?
 
Laatst bewerkt:
Was inderdaad erg rustig vanmiddag en ook geen fotograaf te bekennen bij de rotonde :N.

En ik maar tevergeefs rondjes rijden in de hoop op de gevoelige plaat vast te worden gelegd maar zelfs de BlackBerry van de agente haalde ik niet :+.
Dan ree jij achter dat meisje met die blonde staart aan zeker :+
 
Als dat over de grote groep gaat die met 40-50 man binnen kwam rond een uur of 12 (met veel kabaal) en een uurtje later weer weg ging dan heb ik daar gedeeltelijk wat van op genomen. Zal eens even kijken.

Er zullen overigens vast wat briefjes van het CJIB bij een enkeling op de deurmat vallen, een van de agenten was aan het filmen hoe overtredingen begaan werden.

Klopt, een maat van me werd staande gehouden en die agent echt een stapel briefjes in zijn mapje zitten niet te zuinig..
 
Terug
Bovenaan Onderaan