MFMM - Mega Meeting 2015 II - 6 september

De 2 agenten stonden ook vrolijk te kijken toen iemand op een ( ik dacht Yamaha supermotard ) een burnout deed op de parkeerplaats. Niks aant handje
 
De 2 agenten stonden ook vrolijk te kijken toen iemand op een ( ik dacht Yamaha supermotard ) een burnout deed op de parkeerplaats. Niks aant handje
Zegt niks haha. Agent had een heel stapeltje bonnen in z'n wagen liggen en ook allerlei papiertjes van bragenboos!
 
Oh..... meeting gemist geloof ik :P Nou ja, volgend jaar maar weer dan.

De discussie over de politie is ook elke keer hetzelfde verhaal, of niet? In mei was de polizei vrij relaxt. In elk geval de agenten die ik heb gesproken.

Zou het humeur van die ene motoragent alweer een beetje beter zijn? :P :+
 
Ik zeg volgende meeting Mac vuren. Vrij groot en je hebt er evt een lunch plekje naast. En voor de stunters heb je een lange weg waar bijna niemand komt.
 
Ik zeg volgende meeting Mac vuren. Vrij groot en je hebt er evt een lunch plekje naast. En voor de stunters heb je een lange weg waar bijna niemand komt.

Je hebt in veenendaal ook veel ruimte, lunchplek, en die lange weg om te "stunten" waar bijna niemand komt kan je vergeten als het zo ver is.
 
Ik zeg volgende meeting Mac vuren. Vrij groot en je hebt er evt een lunch plekje naast. En voor de stunters heb je een lange weg waar bijna niemand komt.
dit soort posts zien wij hier jaar in jaar uit.... altijd NA een MFMM

MFMM is een meeting om gezichten aan een nickname te plakken, over motoren te kwijlen en een hand te geven aan de ene mede-MFer die je maar 2x per jaar ziet.
Stunten hoort op MFMM niet thuis.

Veenendaal IS EN BLIJFT the place to be 2x per jaar...
Zo is het al meer dan 10 jaar en verhuizen is puur verplaatsen van de problemen ;)
 
dit soort posts zien wij hier jaar in jaar uit.... altijd NA een MFMM

MFMM is een meeting om gezichten aan een nickname te plakken, over motoren te kwijlen en een hand te geven aan de ene mede-MFer die je maar 2x per jaar ziet.
Stunten hoort op MFMM niet thuis.

Veenendaal IS EN BLIJFT the place to be 2x per jaar...
Zo is het al meer dan 10 jaar en verhuizen is puur verplaatsen van de problemen ;)

Goed gesproken! JP for president
 
Terug
Bovenaan Onderaan