MFMM - Mega Meeting 2016 - 8 mei

Ok, ieder z'n eigen mening ;) Ik ken de groep verder ook niet, maar toen iedereen zich bij de pre-meet netjes begon voor te stellen vond ik ze wel ok. Mwuah, er zitten flink wat patsertjes tussen, een chick op naaldhakken waar je U tegen zegt, maar so what, ieder z'n eigen ding 8-)

Als persoon zou ik het misschien prima met ze kunnen vinden. Maar hun instelling als motorrijder absoluut niet.

Ja joh......WTF is dat voor een rare trend in het westen van het land????
Lekker veilig ook om met het kinstuk op je achterhoofd rond te rijden.....

Was wel leuk mensen kijken op de rotonde :P

Amersfoort is al een jaar of 6 a 7 dood. Sinds meneer Barfuss aangereden werd, kwamen alle maatregelen. Daarvoor kwam de politie altijd later en werd er daar ook gestunt. Nu in V'daal ook niet, maar niemand wil iets organiseren (ik trouwens ook niet :+ ).
Viel me nog mee dat ze niet stonden te laseren in A'foort dit keer, tenminste, niet toen ik twee rondjes deed.

Eigenlijk zou je de oude vliegbasis Soesterberg oid moeten kunnen afhuren om op die strip iedereen z'n kunstjes te laten doen en daarnaast wat te vreten en te zuipen en wat tafels en stoelen om te ouwehoeren.

@B.B.I.L.: Prima helm als je je gezicht wilt laten zien. En met dit weer eigenlijk niet eens zo'n verkeerd idee. :)

Zo heette de fietser? Want járen terug was er ook al eens iemand die een wheelie met weg van rechts nodig vond en daar kwam net een fietser uit |(

Ik zal mijn plaatjes hier ook ff posten;
https://picasaweb.google.com/114770627682783862419/6282429873483194625
Het was een geweldig leuke dag!! Iedereen bedankt.

Straks ff neuzen :)

Wat een held ben jij zeg hahaha je hebt heel de tijd voor me gereden met 145 waar je 100 mocht door de Heinenoordtunnel.... daarna haalde ik je in en nog voor de afslag kwam jij mij weer voor bij en stak je je handje op.

Ga nou niet achteraf lopen piepen en groet dan ook niet meer. Beetje hypocriet toch? Beter nog... stap de volgende keer op me af als je dan zo graag je mening wilt geven en niet achteraf digitaal.

Waar brand hij je af dan? Jij voelt je alleen in je kruis getast. Ik zie ook weleens iemand in shirt rijden, die groet ik ook maar denk nog steeds dat het een sukkel is.

Mooie uitspraken doe jij als volwassen vent.
Stap de volgende keer dan op iemand af en zeg dan wat in plaats van hier achteraf piepen.

Echt. Na elke meeting word hetzelfde gezegd... maar goed. Zorg de volgende keer dat je goed herkenbaar bent dan wil ik je best zeggen dat jullie aanwezigheid geen probleem is, jullie gedrag wel.

Hoe gaat dat ook alweer.... je oogst wat je zaait??
Mensen die zo gaan praten mogen dan ook worden aangesproken.

En mensen die zich zo gedragen worden ook zo aangesproken en dat gebeurt hier. Dus zaai de volgende keer wat anders op de MFMM dan zal de oogst hier ook beter zijn :)

Er staan een aantal fotos op de facebook pagina van #hangloosemotorgroup

Hangloosemotorgroup

Fuckit just ride

Ook even spieken straks :)

Denk het ook, dat er een paar vervelende reacties worden geplaatst tussen paar forumleden in betekent niet dat de MFMM verpest is.
Het lijkt me stug dat dat men ervan weerhoudt om de foto's en video's te plaatsen, daarnaast zullen er ook mensen zijn die geen zin hebben om te delen om wat voor reden dan ook.
Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende MFMM, zou eigenlijk wel vaker dan 2x per jaar zulke meetings willen zien :]

:^
Alleen valt er soms iets in negatieve zin op. Verder prima vermaakt al blijf ik erbij dat het gewoon 1x per jaar had moeten blijven.

Ik heb mij prima vermaakt! Perfect weer en genoeg te zien, wat wil je nog meer?

[afbeelding]

Je doelt op de dame in roze shirt qua "genoeg te zien"? :P

Voor de eventuele liefhebber:

MFMM Mega Meeting 8-5-2016


Foto's 8-) [afbeelding]

Ook nog even checken :)

Wat een belevenis daar in Veenendaal. Was de eerste keer voor mij zo een grote meet. Erg leuk om zoveel motorliefhebbers bij elkaar te zien.
Ik vond de sfeer erg goed. Dit zouden we vaker als 1x per jaar moeten doen.

Heeft iemand toevallig nog een knappe kerel 😁 op een 690 smc r op de gevoelige plaat vastgelegd?

Heb jij ff geluk, 2x per jaar :P

ah, toch nog, op de heenweg heb je net degene voor me gefotografeerd.

[afbeelding]

ben benieuwd of de persoon op de rotonde me nog op de foto heeft gezet :)

Damn, daar rij ik 2m voor :P

facebook vreet alles en iedereen op ....................

:^

IK hoop dat je met de nieuwe software later direct vanaf je telefoon foto's op MF kan plaatsen. Zullen mensen een stuk eerder wat plaatsen.
 
Gisteren een dikke boete op de deurmat mogen ontvangen van het CJIB.
Op de terugweg van de MFMM een zondagsrijdende koekblikker ingehaald over een dubbele doorgetrokken streep.

KASSA!!!!! €239,- armer! '(
 
Wel klote voor je.... :/ ,maar ja,kan gebeuren als je lekker aan het rijden gaat na een leuke meeting.Kan wel zeggen dat het niet mag,maar dat weet je zelf ook wel.Ik ben zelf ook met wat euforie naar huis gegaan.Vind het evengoed kut voor je.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een dikke boete op de deurmat mogen ontvangen van het CJIB.
Op de terugweg van de MFMM een zondagsrijdende koekblikker ingehaald over een dubbele doorgetrokken streep.

KASSA!!!!! €239,- armer! '(


Dat heb je al erg snel in de bus dan, in 1 week dus.


Ik ben benieuwd of ik geflitst ben namelijk, maar de tomtom had ik bij dus de snelheid ging er gelijk af toen ie ging zeuren over een paaltje of wat dan ook.
 
Rustig hier :z

Ik was in een goede bui en ik heb toch maar een groter aantal foto's op internet gezet.
Ditmaal niet op flickr maar op google.
https://goo.gl/photos/hVK4ChwykLWCBBqN9

Dit is nog niet alles maar het kost nogal wat tijd, als het mee zit zal ik volgende week nog wat erbij zetten.

:j
Nice, dank je! Helaas zit ik er niet bij maar heb wel twee maatjes kunnen verblijden. Kunnen we stiekem hopen op nog een serie?? *D
 
Rustig hier :z

Ik was in een goede bui en ik heb toch maar een groter aantal foto's op internet gezet.
Ditmaal niet op flickr maar op google.
https://goo.gl/photos/hVK4ChwykLWCBBqN9

Dit is nog niet alles maar het kost nogal wat tijd, als het mee zit zal ik volgende week nog wat erbij zetten.

:j


1 ding heeft iedereen gemeen, de snoet vd motor vol dood gereden insecten.

Ons niet gevonden, maar uiteraard wachten we geduldig af... :]
 
ik weet zeker dat ik een paar keer gefotografeerd ben ! maar ik heb mezelf nog nergens gezien :? ;( O-)

heeft iemand mij gefotografeerd ?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan