MFMM - Mega Meeting 2016 - 8 mei

kdv8fhie7rmkh.jpg


aanwezig dus count me in !

Mensen die vanaf Tiel rijden ?
 
Ik zet 'm ook weer in de agenda.. En 't hangt van me vrouwtje af met welke motor we gaan. Als ze mee wil gaan we met de ST1300 en als ze niet mee wil kom ik met de CB1000R.
Ze gaat 18 Mei afrijden dus daarna kan ze dr eigen motor kopen en zelf rijden, maar tot die tijd mot ze nog achterop of thuis blijven. :+

Ik ga vanuit Almere en plan een leuke binnendoor route i.p.v. saai over de snelweg te gaan.
Nog meer mensen die vanuit die hoek mee willen? Stuur me 'n PM.

Oh, en facebook doe ik niet aan.. :N :W
 
Volgens mij sterft het echt niet af hoor,en lezen er mensen mee,ze reageren ook op facebook,nou heb ik dat niet,maar het zal net zo zijn als vorig jaar denk ik. :) Ik ga zo wie zo,rij vanaf Dordrecht,dus wie mee wil geef een gil,ik hoor het wel. :W
 
Op Facebook staan er 240 mensen op "gaan", 642 op "geinteresseerd" en 314 op "uitgenodigd". Dat betekent dat we bijna 1200 mensen actief hebben bereikt, en dat is exclusief de mensen die alleen MF lezen en niet het Facebook evenement checken, mensen die vrienden/kennissen meenemen en degenen die gewoon geen Facebook gebruiken. Ik denk dat de opkomst deze editie zeker niet tegen gaat vallen mits het weer goed is.

(Het enige dat ik mis zijn alle vertrektopics die er eerst wel waren, dat maakte het makkelijker voor de mensen die van ver komen).
 
Waren er vorig jaar vertrektopics dan? Ik zit hier pas sinds vorig jaar april,lees wel al een paar jaar mee,maar het was me niet opgevallen.......Als iemand,vanuit het zuiden over de A16 komt,kunnen ze me een Pb sturen,kunnen we gezamelijk erheen.Ben trouwens nog bezig om meerdere kennissen van hier mee te nemen. :]
 
Laatst bewerkt:
Als ik ver vooruit kijk, dan lijkt het 21 graden te worden. maar hier weet je het nooit.

maar dan kom ik vanuit groningen
 
Terug
Bovenaan Onderaan