MFMM - Mega Meeting 2016 - 8 mei

Lijkt me leuk om ook eens bij te zijn.. Maar het is voor mij toch wel een heel eind rijden(Cevorden Drenthe) helemaal als ik alleen zou gaan.. Daarbij moet het zeker enigzins rijdbaar weer zijn.
 
Ok, ik start niet vanuit Almere.. Ik ga morgenochtend eerst richting de Bourgogne in Frankrijk.
En Zaterdag rijd ik weer richting NL. Hoop dan op tijd terug te zijn voor de MFMM :) :+
 
Ik ben er ook bij!mijn eerste grote meeting die best ver weg is. Misschien dat ik met nog een paar andere kerels kom. Het is een vrij diverse groep met motors. ik rij een Honda shadow vlx600 bobber/chopper.

Is er meer volk dat in de buurt van Breda vertrekt?
 
Weet iemand of tijdens voorgaande MFMMeetings de politie ook controles heeft uitgevoerd (DB-killers, begrenzingen)? Een bekende van me wil graag komen, maar rijdt *ahem* op een onbegrensde motor, terwijl... You get the picture.
 
Weet iemand of tijdens voorgaande MFMMeetings de politie ook controles heeft uitgevoerd (DB-killers, begrenzingen)? Een bekende van me wil graag komen, maar rijdt *ahem* op een onbegrensde motor, terwijl... You get the picture.
Dat is sowieso dom om te doen.
Ook al is er geen control.
 
Dat is sowieso dom om te doen.
Ook al is er geen control.

Hij vroeg niet of het dom is of niet, enkel of er controle is of niet. Wat iemand met zijn/haar motor doet moet degene zelf weten, dat jij het dom vindt is irrelevant. :Z
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of tijdens voorgaande MFMMeetings de politie ook controles heeft uitgevoerd (DB-killers, begrenzingen)? Een bekende van me wil graag komen, maar rijdt *ahem* op een onbegrensde motor, terwijl... You get the picture.

Vroeg ik me ook af(db metingen)
Maar als ik filmpjes van voorgaande edities zie rijden er genoeg rond met open pijpies. Ga zelf zaterdag met maatje ook ff kijken.
 
*O* Als je normaal doet dan wordt je ook niet gecontroleerd, er is nog nooit een grote
controle geweest. Als jij je gedraagt, dan doen onze blauwe vriendjes dit ook :Y

:] :]
 
Weet iemand of tijdens voorgaande MFMMeetings de politie ook controles heeft uitgevoerd (DB-killers, begrenzingen)? Een bekende van me wil graag komen, maar rijdt *ahem* op een onbegrensde motor, terwijl... You get the picture.

Er wordt niet actief gecontroleerd. Echter heb ik het wel zien gebeuren dat er iemand langsreed op de snelweg met zo'n gigantische hoeveelheid teringherrie dat ze 'm toen hij aan kwam rijden aangehouden hebben.

Zolang je geen domme kapriolen uithaalt en je gezonde verstand gebruikt wordt je er niet tussenuit gepikt.
 
Goedemorgen Riders,

Ik wil met een groep Kawasaki Er6 rijders komen, waarvan 13 sowieso komen en 6 misschien.

Is er een mogelijkheid dat we een plek toegewezen krijgen zodat we bij elkaar kunnen staan?
Een PM van de organisator zou fijn zijn :)!

~Trithereon
 
Goedemorgen Riders,

Ik wil met een groep Kawasaki Er6 rijders komen, waarvan 13 sowieso komen en 6 misschien.

Is er een mogelijkheid dat we een plek toegewezen krijgen zodat we bij elkaar kunnen staan?
Een PM van de organisator zou fijn zijn :)!

~Trithereon
Als je tegelijk aan komt kun je gaan staan waar je wil toch? :)
 
Goedemorgen Riders,

Ik wil met een groep Kawasaki Er6 rijders komen, waarvan 13 sowieso komen en 6 misschien.

Is er een mogelijkheid dat we een plek toegewezen krijgen zodat we bij elkaar kunnen staan?
Een PM van de organisator zou fijn zijn :)!

~Trithereon
tuurlijk

organisator wilt vast voor jullie 13 een plekje reserveren.
O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan