MFMM - Mega Meeting 2016 - 8 mei

Dan krijg je 'm alleen niet full-size :(

Hackertip:
Als je pagina van de foto die je wil opent, vervolgens foto groot weergeven (d.m.v. klik op foto), vervolgens rechtermuisklik op foto en in Chrome kies 'element inspecteren' of 'inspecteren'. Als het goed is opent een schermpje met html-code en als je het goed gedaan hebt is er een highlighted regel te zien met een link. Als je over die link hovert met je muis zie je als het goed is een thumbnail van jouw foto (zo niet, heb je iets verkeerd gedaan of klopt mijn beschrijving niet lol). Je kan vervolgens rechtermuisklik op die link en dan kiezen voor openen in nieuw tabblad. Tadaaah! Daar kan je je foto gewoon 'opslaan als'. Weet niet zeker of je dan ook de daadwerkelijke grootte hebt als wanneer je 'm via Flickr downloadt, maar in ieder geval beter dan paint :P
 
jaren geleden dat ik op een mfmm geweest ben.
Had toen wel mijn mf-naam op mijn kuipruit, en zag dit bij anderen ook.
Was leuk om eens reallife elkaar te ontmoeten ipv elkaar online te bekritiseren en af te zeiken _O-
stiekem heb ik spijt dat ik dit ik dit jaar niet ben gegaan.
 
Voor de eventuele liefhebber:

MFMM Mega Meeting 8-5-2016


Foto's 8-) [afbeelding]




thanks! *D

26878728196_b84c664432_b.jpg
 
Hackertip:
Als je pagina van de foto die je wil opent, vervolgens foto groot weergeven (d.m.v. klik op foto), vervolgens rechtermuisklik op foto en in Chrome kies 'element inspecteren' of 'inspecteren'. Als het goed is opent een schermpje met html-code en als je het goed gedaan hebt is er een highlighted regel te zien met een link. Als je over die link hovert met je muis zie je als het goed is een thumbnail van jouw foto (zo niet, heb je iets verkeerd gedaan of klopt mijn beschrijving niet lol). Je kan vervolgens rechtermuisklik op die link en dan kiezen voor openen in nieuw tabblad. Tadaaah! Daar kan je je foto gewoon 'opslaan als'. Weet niet zeker of je dan ook de daadwerkelijke grootte hebt als wanneer je 'm via Flickr downloadt, maar in ieder geval beter dan paint :P
werkt :+

26306838464_876970c80b_b.jpg
 
Wat een belevenis daar in Veenendaal. Was de eerste keer voor mij zo een grote meet. Erg leuk om zoveel motorliefhebbers bij elkaar te zien.
Ik vond de sfeer erg goed. Dit zouden we vaker als 1x per jaar moeten doen.

Heeft iemand toevallig nog een knappe kerel 😁 op een 690 smc r op de gevoelige plaat vastgelegd?
 
Laatst bewerkt:
Mooi weer, veel motoren en er was een gezellige sfeer.
Leuk dagje al met al :)

Ook zeer leuke foto's.

Tip:
Open de foto die je wilt hebben, rechtermuisklik op de downloadlink en druk dan op open in nieuw tabblad.
Dan kom je op de pagina met alle grootte keuzes van die foto, rechtermuisklik op de size die je wilt hebben en dan nog een keer open in nieuw tabblad.
Voila je kunt nu de foto opslaan door nog een keer de rechtermuisklik te gebruiken en opslaan als te klikken :)
 
Hackertip:
Als je pagina van de foto die je wil opent, vervolgens foto groot weergeven (d.m.v. klik op foto), vervolgens rechtermuisklik op foto en in Chrome kies 'element inspecteren' of 'inspecteren'. Als het goed is opent een schermpje met html-code en als je het goed gedaan hebt is er een highlighted regel te zien met een link. Als je over die link hovert met je muis zie je als het goed is een thumbnail van jouw foto (zo niet, heb je iets verkeerd gedaan of klopt mijn beschrijving niet lol). Je kan vervolgens rechtermuisklik op die link en dan kiezen voor openen in nieuw tabblad. Tadaaah! Daar kan je je foto gewoon 'opslaan als'. Weet niet zeker of je dan ook de daadwerkelijke grootte hebt als wanneer je 'm via Flickr downloadt, maar in ieder geval beter dan paint :P

:}
 
Je kan bij Flickr ook gewoon het pijltje dat naar beneden wijst aanklikken.
Daar kan je meerdere formaten kiezen waaronder ook het origineel.

Dat is een stuk minder omslachtig ;-)
 
ah, toch nog, op de heenweg heb je net degene voor me gefotografeerd.

26639074240_0f9acafcb0_b.jpg


ben benieuwd of de persoon op de rotonde me nog op de foto heeft gezet :)
 
Heeft iemand toevallig nog een knappe kerel 😁 op een 690 smc r op de gevoelige plaat vastgelegd?

Ik zoek nog een foto van een lelijke vent op een bruin-witte Mash Seventy Five. :]
Heb hier en daar al wat rondgestruind om foto's te zoeken, maar jammer dat volgens mij heel veel op Facebook staat ipv linkjes hier.

In Amersfoort stond ook een fotograaf toen ik rond 13u daar was, daar nog niets van gezien ook. Hoewel Amersfoort dus rustig was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan