MFMM - MEGA MEETING 2016 II - 18 SEPTEMBER

JMBruh

MF veteraan
7 sep 2008
2.144
1
ZUsrQZE.jpg


*O* *O* *O* MF Mega Meeting 2016 - 18 september 11:00 *O* *O* *O*


*O* *O*KOM JIJ OOK? FACEBOOK EVENT *O* *O*


:? WAAR? :?
Nieuweweg Noord 266 Veenendaal - A12, afrit 23​



*O* *O* *O* IMPRESSIES *O* *O* *O*

Mega Meeting vanuit de lucht (2014)


Sfeerfilmpje (schaamteloos van mijzelf)​



:Y ETIQUETTE, VEILIGHEID & DISCLAIMER :Y
- Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, mits er geen automobieltjes staan... maar laat genoeg ruimte vrij bij het parkeren van je motor.

- Ruim je rommel op waar het hoort.

- Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.

- Burnouts, wheelies en andere vormen van stunten zijn op het terrein van de Mac niet toegestaan.

- Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme minder.

- Weg naar de rotonde en het weggedeelte op de rotonde zelf vrijlaten.

- Noch Motor-Forum.nl, noch de topicstarter zijn verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.



:] VORIGE MF MEGAMEETINGS:]

2016
1e MFMM - Mega Meeting 2016 - 8 mei

2015
2e MFMM - Mega Meeting 2015 II - 6 september
1e MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15 => foto & video topic

2014
MF MegaMeeting 14 Mei 2014 => foto & video topic

2013
MF MegaMeeting 8 september 2013
MF MegaMeeting 12 Mei 2013

2012
2e MF MegaMeeting 2 september 2012 => foto & video topic
1e MF MegaMeeting 6 mei 2012 => foto & video topic
2011
2e MF Megameeting 4 september 2011! => (geen speciaal foto & video topic)
1e 1e MF MegaMeeting 2011: Zondag 8 mei => foto & video topic
2010
2e MF MegaMeeting 2010 2e editie:VERPLAATST! 12 sept. => foto & video topic
1e 1e MF MegaMeeting 2010: zondag 9 Mei => foto & video topic
2009
2e MFMM 2009 2e editie: 30 augustus => foto & video topic
1e 1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei => foto & video topic
2008
2e [Centraal] MF MegaMeeting September 2008 => foto & video topic
1e [Centraal] * Megameeting 2008 * 18-05-2008 => foto & video topic
2007
2e MF Megameeting 2007 2nd edition! => foto & video topic
1e *MegaMeeting* - 06 Mei 2007 => foto & video topic
2006
2e ** MEGAMEETING 2K6 Part 2 ** 24 september! => foto & video topic
1e Mega Meeting 7 mei 2006 => foto & video topic
2005
2e Mega Meeting 21 Augustus 2005 => foto & video topic
1e Mega Meeting: 8 mei 2005 => foto & video topic
2004
2e Foto's Mega Meeting 12 Sept
1e MEGA Meeting 2004 => foto & video topic, verhalen topic


*O* :] VEEL PLEZIER IEDEREEN :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Zag weer dat nog niemand het had georganiseerd, was het zelf stiekem ook vergeten.. Maar traditiegetrouw, de tweede Mega Meeting van 2016! :)
 
Er is wel een topic waarin MM88 vroeg of er 1 georganiseerd werd,ik reageerde daar ook in,want ik vond het retegaaf in Mei.Ik ben alleen niet zo goed met computers,anders was ik er 1 gestart.Ik kom dus zeker! *O* *O* :] :] :)
 
Misschien kom ik ook wel weer een keertje....
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen ik nog herken van de eerste 3 megameetings :X
 
Laatst bewerkt:
Gewoon doen Engeltje,is echt gezellig :) .Ik was er in Mei,was voor mij de eerste keer,maar ik heb genoten,en veel gekletst.En natuurlijk veel brommers kieken, ;) :] *O*
 
Ik heb afgelopen vrijdag mijn A gehaald en ben nu driftig op zoek naar een mooie motor (ik kijk nu voornamelijk naar Fazers). Is dit evenement ook voor beginnende motorrijders als ik?
 
Ik heb afgelopen vrijdag mijn A gehaald en ben nu driftig op zoek naar een mooie motor (ik kijk nu voornamelijk naar Fazers). Is dit evenement ook voor beginnende motorrijders als ik?
Dat is het zeker,je komt er oude rotten tegen die al 32 jaar rondrijden net als ik,maar ook de jeugd is sterk aanwezig! Gewoon een leuk evenement, :] *O* :)
 
Is het daar 'veilig' rondrijden met mijn DB killer eruit?
Of heb ik dan meer de kans op een diender die mij eruit pikt?
Vr Gr
 
Is het daar 'veilig' rondrijden met mijn DB killer eruit?
Of heb ik dan meer de kans op een diender die mij eruit pikt?
Vr Gr


ik zou zeggen kijk op youtube naar de filmpjes van MFMM 2016 ; je valt met je ninja 300 zonder DB killer in de categorie spinnende poes :9
 
Ik heb geen Db killer,en ben gewoon gegaan onder het motto,gewoon normaal doen.Ze pikken er alleen de mensen uit die om aandacht vragen.Ik had geen last van de politie,en die is er wel.Toch is mijn SV niet echt stilletjes, })
 
Is het daar 'veilig' rondrijden met mijn DB killer eruit?
Of heb ik dan meer de kans op een diender die mij eruit pikt?
Vr Gr
Geen probleem, je komt er de meest bizarre dempers tegen (denk aan bijvoorbeeld de Vance and Haynes CS One):
18112537-pu-vance-hines-cs-one-urban-brawler-slip-on.jpg

En daar zit echt geen demping in :N Kortom: maak je geen zorgen (ga natuurlijk niet volop gas staan geven, want dan val je op) en maak er een gezellige dag van :]
 
Kweenie,omdat er hier wat weinig mensen reageren misschien?Op Facebook zeggen al 147 mensen dat ze gaan,en meer dan 470 misschien..was de vorige keer ook,en toen was het lekker druk,kijk de foto's maar van mei.Maar hoeveel waren er dan bij de eerste? :)
 
Waarom heb ik het idee dat deze megameeting nog kleiner gaat worden dan de 1e? :?

Wat Coert zegt, bijna niemand reageert meer in het topic hier, bijna alle aanmeldingen gaan via Facebook. Heb ook het idee dat de meetings in mei altijd wat populairder zijn. Maar ik ga m'n best doen nog wat exposure te fixen zodat het goed druk gaat worden :)
 
Gaan er daarna nog mensen naar Amersfoort, net als vroeger?

Anders ga ik daar voor niets naartoe verhuizen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan