MFMM - MEGA MEETING 2016 II - 18 SEPTEMBER

Iedereen veel plezier vandaag.
Volgend jaar ben ik er weer bij.
*:)
 
1 van deze dus ;)

Flitser N224 Veenendaal ri Scherpenzeel thv hmp 25.0
Flitser N233 Rhenen ri Veenendaal thv hmp 4.8

En niet te vergeten.... degene die gewoon mee op rijden :/
 
Laatst bewerkt:
Wij hoorde hier in Ede (toen wij de ramen op zetten) zoveel motoren dat wij ons afvroegen waarom. K zei heel droog: misschien is er een Mega meeting aan de gang. En ja hoor, jullie waren dus luid en duidelijk te horen!! Heerlijk geluid om te hebben zo op de achtergrond 😊
 
Ik ben weer thuis,moest en zou de Superbike race 2 zien.Heb genoten weer! *O* Was er deze keer al om 10.30,niet lang erna stroomde het lekker vol,was weer lekker druk bezocht.Op de terugreis een koekblikker met caravan tegen gekomen,met lekke band aan de caravan die gewoon doorreed,ter hoogte van het Total benzine station op de A12,bij Gouda....reed het pompstation gewoon voorbij,alsof ie niks in de gaten had..koekblikkers ontwijken die schrokken van de rook,en de stukjes achterband,die ook mijn puntkuipje raakten,maar geen schade gelukkig.Wat bezielt zo iemand denk ik dan...Toch lekker gereden en genoten weer, *O* :] .
 
In Amersfoort misschien een verdwaalde motorrijder. Wel politiebusje, politiemotoren etc. en half afgesloten Rondweg. Was er in de buurt aan het spelen met mijn drone, dus kwam er toevallig langs (met de auto, niet met de drone :P ). Amersfoort is echt over en uit.
 
Was idd lekker druk in Veenendaal... Amersfoort niet... Is er al een fototopic?
Nee,maar op Facebook heeft Maxime,ik ken haar niet,wel gezien,wat foto's geplaatst.Zelf heb ik weer geen foto's genomen,was te druk met ouwehoeren weer... :)
 
Ik heb Amersfoort expres niet in de TS gezet, dus dat is meer gewoonte van politie en degenen die er wel heen zijn gegaan. Is gewoon dood. Misschien dat ik voor volgende editie een leuke tweede locatie ga zoeken.

Ben ook bezig met m'n foto's overigens.
 
Bezig met bedenken waar ik mijn 600 foto's ga uploaden. Hier (net als op het FB event) vast een mini selectie:

q9lrWPz.jpg

GWfvVsH.jpg

xgjNHwj.jpg

uqQTP46.jpg

AAGB1Q9.jpg
 
Oef ja dat was ook vandaag. Ik had de ex-lessers rit, en heb best lopen trappen ook nog nabij Amersfoort (reed de verkeerde kant op vanaf Barneveld) en toen terug naar Nijverdal (OV)

Zullen ze 's middags laat ook nog hebben geflitst?
 
Ik heb Amersfoort expres niet in de TS gezet, dus dat is meer gewoonte van politie en degenen die er wel heen zijn gegaan. Is gewoon dood. Misschien dat ik voor volgende editie een leuke tweede locatie ga zoeken.

Ben ook bezig met m'n foto's overigens.

Down Under Nieuwegein schijn goed te kunnen ............
 
Volgend jaar gewoon in Arnhem bij de Mac. Veel meer ruimte. Leuke speeltuin ernaast.
 
Is het anderen ook opgevallen dat er meer onopvallend werd gecontroleerd? Zo reed er bijvoorbeeld ook een zilveren BMW (auto) rond met een typische politie camera achter de voorruit. Reed ook over de parkeerplaats.

En weet iemand wat er was gebeurd bij de oprit van de A12? Toen wij om 11:00 aan kwamen stonden er enkele motoren in de verkeerde richting stil met de alarmlichten aan. Volgens p2000 is er wel een ambulance heen geweest. Hoop dat het niets ernstigs was.
 
Laatst bewerkt:
Is het anderen ook opgevallen dat er meer onopvallend werd gecontroleerd? Zo reed er bijvoorbeeld ook een zilveren BMW (auto) rond met een typische politie camera achter de voorruit. Reed ook over de parkeerplaats.

En weet iemand wat er was gebeurd bij de oprit van de A12? Toen wij om 11:00 aan kwamen stonden er enkele motoren in de verkeerde richting stil met de alarmlichten aan. Volgens p2000 is er wel een ambulance heen geweest.
Er waren sowieso 2 onopvallende. Eén station BMW, de andere weet ik niet zo 1, 2, 3 meer. Er was ook nog een onopvallende motor. Ik herkende het aan zijn nogal bepakte motor en motorbroek. ;)

Maar ja, ik vind dat allemaal niet zo erg. Als je je normaal gedraagt, of het in ieder geval niet te idioot maakt.. Ik snap alleen niet waarom ze met die onopvallende wagens over de parkeerplaats rijden. Zo langzaam dat je het scherm op hun boordcomputer bijna kunt lezen. :') Dat haalt het hele nut van zo'n onopvallende auto op.

Tenzij ze natuurlijk op zoek waren naar zware jongens en de kentekens aan het afspeuren waren. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan