MFMM - MEGA MEETING 2017 - 7 MEI - VEENENDAAL

Wellicht zijn er mensen die wel naar hun moeder willen mits ze nog op de aardkloot aanwezig is.

Of kinderen hebben en een vrouw die het niet heel erg op prijs stelt als de man dan een hele dag weg is. Al laten ze dit natuurlijk pas achteraf en subtiel merken, waarbij de bedoeling is dat jij zelf gaat raden wat de reden is. Natuurlijk doe je dit niet en doet bewust alsof je geen van de signalen oppikt... vervolgens is het een halve week erg gezellig... :')

Maar uiteraard is dit maar een voorbeeld en niet uit mijn eigen leven geplukt... :P :+

Goeie zet, niet op Moederdag!! :t
 
Okidoki.
Ik ben een aantal jaartjes niet geweest en voorheen was t altijd op Moederdag. (In de tijd dat de Mac en VER daarbuiten volledig vol stonden met brommers.
Dus ik denk, zal weer eens kijken dit jaar.
Moederdag 14 April. MMFM 7 April. Eeeehm.........
Rekening houdend met moeders......... Owke.

Tijden veranderen blijkbaar. Ook bij de brommerrijders.

Wel vanaf 11u smorgens? Of is die tijd ook veranderd ivm de zondagsrust?
_O-
 
Ik begrijp niet zo goed dat mensen er allergisch voor zijn dat het niet op moederdag is, net alsof dit de eerste keer is. In feite is dit de zesde keer dat het niet op moederdag valt. Maar ach, he :+
 
Okidoki.
Ik ben een aantal jaartjes niet geweest en voorheen was t altijd op Moederdag. (In de tijd dat de Mac en VER daarbuiten volledig vol stonden met brommers.
Dus ik denk, zal weer eens kijken dit jaar.
Moederdag 14 April. MMFM 7 April. Eeeehm.........
Rekening houdend met moeders......... Owke.

Tijden veranderen blijkbaar. Ook bij de brommerrijders.

Wel vanaf 11u smorgens? Of is die tijd ook veranderd ivm de zondagsrust?
_O-
Ja, en op 7 Mei, niet April, :+


Over moederdag maak ik me niet druk meer, helaasch... :/
 
Ik zal met nog een tweede man aanwezig zijn en mijzelf op de rotonde installeren in Veenendaal op een klapstoel als (hobby) fotograaf. MITS DROOG WEER :Y

Ik zal dan van zoveel motoren proberen foto's te schieten.
Moet alleen dan even bedenken hoe deze te delen... maar dat komt wel goed..

*D

full


Weervoorspellingen zijn (al paar dagen) goed :t
Aan iedereen die komt; even zwaaien naar die 2 sjaakies die op een stoel zitten op de rotonde, mits oom agent ons niet weg stuurt ;)

Iedereen die vanaf de snelweg via de rotonde het terrein op rijd zal op de foto gaan.
Ook zal er op statief een videocamera staan. Het beeld daarvan gaat op youtube.




:W :W :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Weervoorspellingen zijn (al paar dagen) goed :t
Aan iedereen die komt; even zwaaien naar die 2 sjaakies die op een stoel zitten op de rotonde, mits oom agent ons niet weg stuurt ;)

Iedereen die vanaf de snelweg via de rotonde het terrein op rijd zal op de foto gaan.
Ook zal er op statief een videocamera staan. Het beeld daarvan gaat op youtube.




:W :W :W :W :W :W
Dan rij ik wel ff tegen je stoeltje aan voor een close up :t
 
Ben benieuwd dit jaar, mogelijk dat ik ff ga kijken. De MFMM wordt (heb ik het idee) langzaam 'overgenomen' door de 'Wie Rijdt' FB-groep. Ene kant positief (meer animo, wss ook wat meer spektakel), maar het trekt ook een grote groep rijders aan die vaak wat meer risico nemen (om het zo maar eens uit te drukken :P) met bepaalde acties
 
Ben benieuwd dit jaar, mogelijk dat ik ff ga kijken. De MFMM wordt (heb ik het idee) langzaam 'overgenomen' door de 'Wie Rijdt' FB-groep. Ene kant positief (meer animo, wss ook wat meer spektakel), maar het trekt ook een grote groep rijders aan die vaak wat meer risico nemen (om het zo maar eens uit te drukken :P) met bepaalde acties

Ik heb de MFMM georganiseerd zoals ik het de laatste keren ook gedaan heb, hier een topic en op FB een event. De laatste twee keer heb ik het event zelf ook gedeeld op Wie Rijdt, waar ik ook gewoon lid ben, om meer (en sneller) mensen te bereiken. De eerste keer ging dit goed en klikte iedereen door naar het MFMM event, echter deze keer heeft een van de admins direct nadat ik het MFMM event deelde zelf een event gemaakt voor Wie Rijdt en daarmee een boel aanmeldingen weggetrokken die normaal naar het MFMM event zouden gaan. Hier heb ik contact over opgenomen dat ik dat jammer en niet echt de bedoeling vond in het kader van het MFMM event en wordt dit de volgende keer waarschijnlijk anders aangepakt.

Ik heb ook begrepen dat de verhoudingen tussen MF en Wie Rijdt niet top zijn, maar onder de streep zijn we allemaal motorrijders en -liefhebbers en zou ik het vervelend vinden daar onderscheid in te moeten maken of een "kamp" te kiezen. Tevens, voordat de meeting op Wie Rijdt gedeeld werd kwam Brag & Boost bijvoorbeeld ook al vaak, dus in dat opzicht geen verandering. Ik geloof er ook niet in dat Wie Rijdt vooral bestaat uit ghostriders, het overgrote deel zijn in mijn beleving gewoon doorsnee motorrijders. In de basis zal de MFMM ook van MF blijven, maar met media zoals Facebook kun je er niet onderuit om via andere kanalen ook motorrijders aan te spreken om te komen (net zoals dat er vroeger 600+ aanmeldingen in een MFMM topic waren en nu misschien 10, het kost mensen te veel moeite en het verspreidt zich totaal niet). Als we deze ontwikkeling tegen zouden gaan zou de MFMM snel uitdunnen ben ik bang.

Dacht licht het even toe vanuit mijn perspectief :+
 
Ik heb idd gezien dat er een nieuw evenement gemaakt is. Wel jammer dat de admin een evenement 'kopieert', maar er dan wel je (volledige) naam bij zet als organisator.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd dit jaar, mogelijk dat ik ff ga kijken. De MFMM wordt (heb ik het idee) langzaam 'overgenomen' door de 'Wie Rijdt' FB-groep. Ene kant positief (meer animo, wss ook wat meer spektakel), maar het trekt ook een grote groep rijders aan die vaak wat meer risico nemen (om het zo maar eens uit te drukken :P) met bepaalde acties

we zullen het zien zondag
 
Ik heb idd gezien dat er een nieuw evenement gemaakt is. Wel jammer dat de admin een evenement 'kopieert', maar er dan wel je (volledige) naam bij zet als organisator.

Mijn naam, en dat de meeting een initiatief is van Motor-Forum, heeft hij er na ons contact bijgezet omdat ik aangaf dat ik het idee had dat mijn inzet en het MF event ondergesneeuwd raakte door het event op Wie Rijdt. Er waren al snel dusdanig veel aanmeldingen daar dat verwijderen niet eens een optie was, dus heeft hij dat toegevoegd om erkenning te geven aan mij en MF. Dat vond ik juist wel netjes eigenlijk!
 
Hoe het event ook wordt genoemd en hoe zeer men ook probeert het te kapen: het is en blijft een traditie vanuit MF. Wij organiseren het event overigens bewust niet zelf i.v.m. aansprakelijkheid. En er zijn wel vaker partijen geweest die hebben geprobeerd er een (al dan niet commercieel) slaatje uit te slaan. Nu is het "Wie Rijdt", volgend jaar vast weer een andere partij.

Overigens weten wij natuurlijk ook dat je er met media als Facebook niet onderuit komt om daar aanwezig te zijn, sterker nog: Facebook is tegenwoordig een wezenlijk onderdeel van MF, we zijn allang niet alleen de site op www.motor-forum.nl meer. Onze FB pagina heeft ook bijna 60.000 volgers: https://www.facebook.com/MotorForumNL/ 8-)
 
Overal waar mega en meeting in genoemd staat, blijf ik ver bij weg. Dat is mijn makke en hoop dan ook dat iedereen die wel gaat een fantastische dag heeft morgen.
 
Ik woon in Veenendaal, dus kom zeker kijken!!
Ik hoor de meesten wel langs mijn achtertuin rijden, weet ik wanneer ik richting de Mac moet ;)
 
helemaal voorbereid op morgen :) :Y

Klapstoellen in de auto :Y
camera's mee en opgeladen :Y
statief mee :Y
motorforum reclame in het rode koekblik geplakt :Y

Dus iedereen morgen even naar die 2 hagenezen zwaaien welke op de rotonde zitten...
Ben er zelf al rond een uurtje of 10 (is de bedoelling iig)



:W
 
helemaal voorbereid op morgen :) :Y

Klapstoellen in de auto :Y
camera's mee en opgeladen :Y
statief mee :Y
motorforum reclame in het rode koekblik geplakt :Y

Dus iedereen morgen even naar die 2 hagenezen zwaaien welke op de rotonde zitten...
Ben er zelf al rond een uurtje of 10 (is de bedoelling iig)



:W

gaaf en alvast weer heel erg bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan