MFMM - MEGA MEETING 2017 - 7 MEI - VEENENDAAL

Ik ben nog bezig met de organisatie van de tweede editie. Ik vrees zelf dat er weer wat ophef gaat komen, aangezien ik alweer via de Veenendaalse Krant heb gelezen dat gemeente/bewoners klagen over geluidsoverlast van zowel wekelijkse automeetings als de motormeeting. Blijkbaar is 6 uur lawaai op een jaar van 8.760 uur te veel :)

Ik ga op korte termijn in contact komen met McDonald's Veenendaal en kom aan de hand daarvan met meer nieuws.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn die altijd maar wat blij met de komst..
Daarbij is de mc veenendaal best afgelegen van woonwijken..
 
Volgens mij zijn die altijd maar wat blij met de komst..
Daarbij is de mc veenendaal best afgelegen van woonwijken..

Bij de McDonald's zijn we inderdaad welkom, gok echter dat de gemeente ze aangesproken heeft. Maar dat hoor ik zodra ik in contact kom met ze.

De McDonald's is inderdaad van de meeste woonwijken afgelegen, echter zie je op de kaart langs de weg die noordelijk loopt meerdere huizen staan. Dus het is zeker mogelijk dat daar klachten vandaan komen.

mzZAEa6.jpg
 
Ruppert , TOP dat jij het weeeeeeeeeeeeeeeeeer wil organiseren.

LAAT HET DUIDELIJK ZIJN DIT IS EEN Motor-Forum Mega Meeting

Heeft nix te maken met Facebook Cluppies die bijna denken dat het door Hunnie komt.

Het M-F-MM is een begrip .


Alvast bedankt en ik hept dur noe al sin an.

Garoete van Flakkee(s)
 
Ik ben nog bezig met de organisatie van de tweede editie. Ik vrees zelf dat er weer wat ophef gaat komen, aangezien ik alweer via de Veenendaalse Krant heb gelezen dat gemeente/bewoners klagen over geluidsoverlast van zowel wekelijkse automeetings als de motormeeting. Blijkbaar is 6 uur lawaai op een jaar van 8.760 uur te veel :)

Ik ga op korte termijn in contact komen met McDonald's Veenendaal en kom aan de hand daarvan met meer nieuws.
Veenendaal is zwaar christelijk .
En daarom lopen ze te zeuren want het is op zondag.
trouwens zijn veenendalers toch beroeps zeikerds .
Zit in de gene.
 
Laatst bewerkt:
Mensen hebben altijd wat te zeiken als er een meeting is, laat mensen gewoon hun ding doen op de meeting en is meestal na 2~3 uurtjes weer klaar.

Hier in het dorp zijn heel veel mensen gereformeerd en ze kijken je raar aan als je op zondag werkt, maar daar trekken we ons niks van aan.

Is het ook mogelijk om het op een Zaterdag te houden dan ?
 
Laatst bewerkt:
Mensen hebben altijd wat te zeiken als er een meeting is, laat mensen gewoon hun ding doen op de meeting en is meestal na 2~3 uurtjes weer klaar.

Hier in het dorp zijn heel veel mensen gereformeerd en ze kijken je raar aan als je op zondag werkt, maar daar trekken we ons niks van aan.

Is het ook mogelijk om het op een Zaterdag te houden dan ?


zaterdag? je hebt werkpaarden en sierpaarden he _O-
 
Mensen hebben altijd wat te zeiken als er een meeting is, laat mensen gewoon hun ding doen op de meeting en is meestal na 2~3 uurtjes weer klaar.

Hier in het dorp zijn heel veel mensen gereformeerd en ze kijken je raar aan als je op zondag werkt, maar daar trekken we ons niks van aan.

Is het ook mogelijk om het op een Zaterdag te houden dan ?
Op zaterdag zijn de meeste mensen druk.
Dus ik denk dat dat geen optie is.
 
Gewoon op Zondag dan, maar dan 1 locatie en dat dan Veenendaal. Zou toch wel eens op moeten schieten op zo'n korte tijd.
 
Ik ga morgen in gesprek met McDonald's Veenendaal over de meeting.

Wat ik aankaartte qua gezeik over geluidsoverlast zal inderdaad de reden hiervoor zijn. Er zijn wekelijks automeetings op zaterdagavond bij deze Mac en die auto's zijn al actief geweerd afgelopen weekend. Politie, afzettingen met lint, verkeersleiding.. Dus ik ben benieuwd wat eruit gaat komen.
 
Anders zoek je toch een andere locatie op ? Die auto's verpesten het juist ook voor ons.

Op de meeting zijn er een paar bij die een burn out moeten maken en express gas geven, iets wat op de parkeerplek totaal NIET nodig moet zijn. Er moet gewoon nog meer politie bij zijn dan.
 
Beste Motorrijders,

Ik heb gisteren met Ruppert gesproken over de Mega Meeting die jullie al jaren hier met plezier bij ons hebben gehouden. Echter toen ik Ruppert al wilde contacten over een eventuele datum mocht ik dit een dag later weer ongedaan maken. Voor ons een klap in het gezicht omdat het voor de mensen die hier werken altijd een van de leukere dagen was om te werken. Omdat wij het altijd het gezellig vonden en jullie zich altijd prima hebben gedragen vond ik het wel zo netjes om dit persoonlijk aan Ruppert te vertellen. Daarna is besloten dat ik dit zelf zou mededelen op het forum met daarbij een brief van mijn Franchisenemers.

Wij vinden dit heel erg jammer en hopen ook echt dat jullie snel een mooi plek vinden.

Bedankt voor alle mooie jaren!

Groetjes, Sjoerd (Manager McDonald's Veenendaal Drive)

Hieronder de brief namens mijn Franchisenemers:

MOTORFORUM.NL

Beste Motorrijders,

Ik heb slecht nieuws. De Mega Motor Meetingen in Veenendaal kunnen NIET meer bij ons McDonald’s restaurant plaatsvinden.

We hebben jullie vele jaren te gast gehad en graag bedient. Als ondernemers hebben wij verantwoordelijkheid te nemen en zoals elke meeting vooraf met diverse instanties gesproken. Ook nu weer ivm de september meeting zijn er gesprekken geweest met onze overheid, de politie, de brandweer, de McDonald’s afdeling veiligheid, met onze buren en ook met onze medewerkers.

We zijn tot de conclusie gekomen dat we teveel van onze gemeenschap vragen en dat we daarom hebben besloten ons restaurant te zullen sluiten (!) op deze dag en zelfs onze parkeerplaats zal worden afgesloten. Er is dus zelfs geen mogelijkheid te parkeren. Het spijt ons maar het is niet anders.

We laten het jullie vroeg weten zodat er gezocht kan worden naar een alternatieve locatie.

Hartelijk dank voor de vele jaren gezelligheid en motorgeronk maar om verantwoord en maatschappelijk verantwoord te ondernemen moeten we soms moeilijke beslissingen nemen.

Veel succes met Motorforum.nl. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe, ruime ontmoetingsplek. Mijn trouwe BMW R 1200 RT zal zich wel wat eenzaam voelen in september….

Met hartelijke groet, Franchisenemers van McDonald’s Ede/Veenendaal.
 
Beste Motorrijders,

Ik heb gisteren met Ruppert gesproken over de Mega Meeting die jullie al jaren hier met plezier bij ons hebben gehouden. Echter toen ik Ruppert al wilde contacten over een eventuele datum mocht ik dit een dag later weer ongedaan maken. Voor ons een klap in het gezicht omdat het voor de mensen die hier werken altijd een van de leukere dagen was om te werken. Omdat wij het altijd het gezellig vonden en jullie zich altijd prima hebben gedragen vond ik het wel zo netjes om dit persoonlijk aan Ruppert te vertellen. Daarna is besloten dat ik dit zelf zou mededelen op het forum met daarbij een brief van mijn Franchisenemers.

Wij vinden dit heel erg jammer en hopen ook echt dat jullie snel een mooi plek vinden.

Bedankt voor alle mooie jaren!

Groetjes, Sjoerd (Manager McDonald's Veenendaal Drive)

Hieronder de brief namens mijn Franchisenemers:

MOTORFORUM.NL

Beste Motorrijders,

Ik heb slecht nieuws. De Mega Motor Meetingen in Veenendaal kunnen NIET meer bij ons McDonald’s restaurant plaatsvinden.

We hebben jullie vele jaren te gast gehad en graag bedient. Als ondernemers hebben wij verantwoordelijkheid te nemen en zoals elke meeting vooraf met diverse instanties gesproken. Ook nu weer ivm de september meeting zijn er gesprekken geweest met onze overheid, de politie, de brandweer, de McDonald’s afdeling veiligheid, met onze buren en ook met onze medewerkers.

We zijn tot de conclusie gekomen dat we teveel van onze gemeenschap vragen en dat we daarom hebben besloten ons restaurant te zullen sluiten (!) op deze dag en zelfs onze parkeerplaats zal worden afgesloten. Er is dus zelfs geen mogelijkheid te parkeren. Het spijt ons maar het is niet anders.

We laten het jullie vroeg weten zodat er gezocht kan worden naar een alternatieve locatie.

Hartelijk dank voor de vele jaren gezelligheid en motorgeronk maar om verantwoord en maatschappelijk verantwoord te ondernemen moeten we soms moeilijke beslissingen nemen.

Veel succes met Motorforum.nl. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe, ruime ontmoetingsplek. Mijn trouwe BMW R 1200 RT zal zich wel wat eenzaam voelen in september….

Met hartelijke groet, Franchisenemers van McDonald’s Ede/Veenendaal.
Nou ben ik geen fan van megameetings en dergelijke (ik kom er nooit), maar een parkeerterrein vol auto's wordt wel normaal gevonden en een parkeerterrein vol motorfietsen niet. Daar lijkt het wel een beetje op. En dan die brandweer: vliegen motorfietsen spontaan in brand?
 
Ik kan me de voor en nadelen van de MFMM voorstellen, maar de redenen die hier nu aangedragen worden door de McD. klinken mij als volslagen onzin in de oren.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een andere datum op dezelfde locatie prikken, zonder overleg.

De kutsmoes van "maatschappelijk verantwoord ondernemen" slaat al helemaal nergens op. Nergens geven ze aan wat nou werkelijk het probleem is. Laat staan dat er naar een oplossing wordt gezocht.

De werkelijke reden wordt niet genoemd.
 
Laatst bewerkt:
Of zou de MFMM op de bible belt worden gezien als een podium voor OMG's?
 
Dus als er een datum op de zelfde plek gekozen word dan sluiten ze de mc donalds voor een dag?
Dus we spreken af elke zondag van september dan zijn ze het snel zat.

Of gaan we weer lekker ouderwets doen en plannen we wel een datum alleen de lokatie word pas op de dag zelf om 8:00 bekend maar wel regio Amersfoort of Veenendaal.
 
De kern van het probleem is dat er wekelijks (elke zaterdag, zeg maar) automeetings zijn bij deze McDonald's die heel erg veel overlast veroorzaken qua geluid, buiten parkeervakken parkeren, achterlaten van rotzooi et cetera. Hier wordt ook al lang over geklaagd door omwonenden en McDonald's zelf, maar daar deed politie en gemeente niets tegen (en dan de volgende ochtend wel uitrukken voor een MFMM). Nu is het dus zo dat gemeente en politie eindelijk wel iets doen maar daarbij alle meetings dus gaan weren. Auto en motor. Ook al heeft McDonald's aangegeven geen last van ons te hebben. Heel krom.

Ik ga nog contact opnemen met een ander filiaal of ze ons willen ontvangen. Updates zal ik hier gewoon plaatsen (en als het rond is een nieuw MFMM topic).
 
Het was vast geen probleem geweest als de 'ik ben stoer en ik wil IEDEREEN zijn/haar trommelvliezen een opdonder geven met mijn open uitlaten' thuis bleven -O-


Is een carpoolplaats geen andere optie? - We hebben hier in groningen een hele mooie parkeerplaats :+

dit is iets centraler: (en er zit een burgerking )
https://www.google.nl/maps/place/De...0xa1b39bcf56bc7b58!8m2!3d52.071233!4d5.027547
Lijkt mij een prima locatie. *O*

Edit: Die bij De Meern dan, Groningen dan denk ik dat je een rustige MFMM krijgt omdat de helft afhaakt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan